Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mijn kamer is eigenlijk een serre, maar niet alles is van glas. 2 muren zij rood bruinig en een andere muur is rood oranjig en een andere muur is mintgroen. ik heb donkergroene rol-luiken en een houten vloer. er staat een hele mooie gele ronde paal in het midden op een fundatie die 10 cm boven de grond uit steekt.
verder ligt de fundatie aan 1 kant bij een muur nog open en mn wasbak is nog niet afgebouwd. het is vrijwel altijd een rotzooi dus de meubels zie je toch niet echt. |
![]() |
|
Mijn kamer is 6 m op 7 m. De muren zijn rood, wel mooi
![]() Er staat een bed tegen de muur (een hoogslaper, lekker gezellig) Mijn bureau tegen de andere muur en daar staan ook twee kastjes tegen, voor mijn schoolboeken e.d. Mijn kleerkast is groot, van kewlox (weet niet of iemand dat kent?) En voor de rest heb ik nog een make-up tafeltje met de nodige potjes, zalfjes enz. die ik practisch niet veel gebruik ![]() kusjes x |
![]() |
|
mijn kamer is vooral rommelig.
Een zwart ijzeren krulletjes-tweepersoonsbed in het midden, veel kastjes en zelfgeschilderde rommelmarkt-stoelen, veel rood-achtige kleuren. fuschia plankenvloer hehe, veel posters en oude platen aan m'n muur, vooral van geschminkte glam-mannengezichten en tekeningen van mezelf en anderen. Nu m'n zus niet meer hier woont, mag ik eigenlijk haar kamer ook hebben. Die is met een tussendeur verbonden aan de mijne. Maar ik denk niet dat ik die nog ga inrichten, omdat ik misschien alleen ga wonen. |
![]() |
|
![]() |
Mijn kamer is echt mega-blij. Één muur is oranje, en twee zijn wit. De deur is donkerroze (maar wel fel), da's echt dé combi
![]() ![]()
|
m'n kamer is echt supervol en heel kleurig, ik koop niks zwarts voor m'n kamer.
één muur is donkerblauw met een zilveren spiegel erop en van die feloranje vislampjes, en ik heb een blauw met oranje bloemetjesgordijn en heeeel veel felgekleurde kussentjes. er staan ook best wel wat zelf-gemaakte dingen in: een lichtblauwe kist met gouden roosjes(was eerst donkergroen) een zilveren appelkistje, een felblauwtafeltje met gouden roosjes en rozige mozaïektegeltjes(was eerst wit-afgebladderd met zo'n bruine tegel) daar ben ik heel trots op want het is precies zo geworden als ik in m'n hoofd had toen ik dat lelijke tafeltje in het oog kreeg. ik denk dat m'n kamer heel goed bij me past; ik ben best vrolijk (na negenen 's ochtends dan ![]() (veel mensen zeggen dat ik creatief ben, en dat zie je denk ik ook wel aan mijn kamer) (oja, ik lig te pitten in een hoogslaper van twee meter boven de grond; mensen die mijn kamer voor het eerst zien, vragen zich altijd af waar m'n bed is: "boven de deur ![]() ![]() ![]()
|
Who gives a f*ck?
![]() Ik slaap op zolder, en mijn kamer is vierkant met schuine wanden (KUT)... het grootste nadeel is het feit dat mijn kamer maar 1.80m hoog is ofzo... misschien nog wel kleiner.. gelukkig kan ik er nog wel staan. kleuren: paars, blauw, wit. waar posters kunnen hangen, hangen posters (lord of the rings, dali -beeeetje afgezaagd i know- kurt cobain... enne ik heb vloerbedekking --> zacht, en daar houd ik van. ![]()
|
Verwijderd
|
Eigenlijk moet ik net zo als Andijvie en terror koe reageren...hoe alle kamers er uit zien ed...gelukkig hebben we net afgewassen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 16:35. |
Advertentie |
|
![]() |
|
mijn eigen kamer ken je amper zien zoveel zooi legt dr..je ken dr nie eens lopen .............
![]() maar ik wil een coole kamer met oranje,paars,roze,blauw en gele muren....en met graffiti dr op.....word wel druk maarja
|
![]() |
mijn kamer is donkerrood met laminaat en een witte deur. Ik heb een houten bed, kast, nog een kast en een soort van bankje van hout. Is wel grappig benner wel blij mee/ Ik heb grote ramen en lange witte gordijnen met witte krullen. Wel leuk hoor dus.
|
http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=81428
http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=81440 http://picserv.beyond-reality.nl/get...e.php?id=81432 http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=81463 hij paste ooit bij me...toen ik 12 was ofzo... ik ben nu helemaal uitgekeken op dat blije roze. het enige wat nog bij me past is die rommel....zo ben ik zelf ook ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Beetje een hippie-achtige kamer.
Donkerrode Gordijnen en zwart-witgeblokte vloer. Blauwe muren, overal doorzichtige doeken die aan de muur hangen, en boven mn bed als een soort hemelbed. Er staat een zwart bed van ijzer in, en boven mn bed hangt een TV. Verder een computer, en een tafeltje wat ik omgebouwd heb tot theetafeltje met een perzisch kleedje erover, arabische flessen erop, een grote waterpijp en theepot + kopjes. Schapenvel op de grond, en een poster van een soort heks en een poster met paddo's erop aan de muren. Kroonluchter dient als lamp, en ik heb nog een kussenhoek met grote en kleine gekleurde indiase kussens. Oh ja en een zwarte boekenkast en een zelfgemaakt + geverft bureau (rood paars en goudkleurig). En nog een goudgeverfd kastje maar die vind ik niet leuk meer. Verder heb ik heel veel spiegels aan de muren hangen, van die oude met vergulde lijsten.
|
Mijn (zolder)kamer was vroeger van m'n zus en is qua kleur niet veranderd. Witte schroten op de schuine muren, paarse balken en blauw/groen/paarsig behang op de 'gewone' muur. en bruine vloerbedekking (die er nog zit van de vorige bewoners).
Ik heb een groot bureau tegen die ene muur en dat staat helemaal vol met zooi dus ik kan er niet aan werken ofzo. Verder een wit bed, een zwart kastje met een tv erop en veel hele grote posters tegen de muren aan geplakt. de rest van mijn kamer is opgevuld met CD's en videobanden.
|
paarse muren (zowel licht als ietsie donkerder)
woon op zolder, dus driehoekig dak, is bedekt met paarse fluwelen stof wat in bogen hangt Veel kaarsen, kandelaars, altaartje, vogelspinnetje *vervelling ervan* en wat toepasselijke schedels ![]() Paarse klamboe over mijn bed, veel cd's verspreid, rieten tafel en rieten ronde mat, riet kastje, zwart bureau, zwart/rode klerenkast *met tijgerposter* Kleren over de stoel, zwarte met bogen, sierlijke lamp, veel heksjes, edelstenen, bezemsteel En alles ligt redelijk opgeruimd want ik ga weer eens verhuizen binnenkort.
|
Mijn kamer is een beetje rechthoekig met links van de deur een 'inham'. Drie muren zijn chineesrood, eentje is gebroken wit, net als mijn plafond die behoorlijk hoog is (3 meter op het hoogste punt). Op de vloer ligt laminaat, licht 'hout'. Mijn gordijnen zijn cremekleurig.
Qua meubels enzo: Ik heb een antiekgroene kast (best oud) en daar staan allemaal prutteltjes op (kaarsjes, doosjes enz.) Mijn kledingkast is van licht hout, met een soort gaas in de deuren (op de kast staan twee grote dozen). Daarnaast staat een bureautje met alles derop en deraan. Verder heb ik nog een 1-persoons spijlenbed met kussentjes enzo. Verder hangt er nog in: fotolijstjes, posters (Kurt Cobain, Sex Pistols, Coca cola en Allstars). Er hangt ook nog een plankje aan de muur met allemaal prutteltjes. Maar...... ik ga 'm in de vakantie ietsjes veranderen: meer roze, paars en goud erbij.
|
hm mijn kamer is vrij groep 8 zegmaar
![]() lichtgele muren, van dat vieze mintgroene(?) op alle kozijnen, de kast en de deur en mn bed wit met een groen gloedje. laminaatvloer paarse klamboe verder veeeeel posters aan de muur (om het geel een beetje weg te werken ![]() en dat was het wel, want mn kamer is maar 2 bij 2, dus er staat niet veel in ![]() oowja en troep natuurlijk ![]()
|
Ik heb twee kamers (gescheiden ouders)
bij mn moeder: rechthoekige kamer, geel gevlekt behang op de muren, het raamkozijn, de plinten en de deurposten zijn blauw. Op de grond ligt terracotakleurige vloerbedekking. Verder heb ik een wit bureau met zo'n zijstuk eraan, een ahorn bed met kastjes eronder en fruitkistjes erboven in oranje, gifgroen en donkerblauw, ook een ahorn kledingkast en nachtkastje, een houten boekenrek, een wit ladenkastje en een zitzak in koeienprint. Verder heb ik nog een passpiegel aan de muur hangen. Bij mn vader: klein rechthoekig zolderkamertje met een schuine wand met kastjes eronder en twee aflopende wanden en een rechte wand. Lavendelpaars behang en vanillegele plinten. De kastjes onder de schuine kap zijn donkerblauw en vanillegeel. Op de vloer ligt zalmroze zeil. Een beuken bed met drie van die opstaande stukken en een ombouw met bovenkastjes, verder nog een bureautje met bovenkastjes en een donkerblauw nachtkastje.
|
ajax behang, ajax gordijnen, ajax poster, en nog veel meer van ajax.
bed, kast, nog een kast, bureau, tv,video, 2 boekenplanken en je kan er net lopen ik heb een hele kleine kamer maar heb het zo ingericht dat er toch veel inpast.
|
ik heb een minikamer, vergeleken bij anderen dan. er zit wel een wasbak in, 2 kasten, één grote kast waar mijn boeken inzitten en nog allemaal prulletjes, natuurlijk 1 bed en vloerbedekking.
ik had vroeger allemaal posters, maar nu heb ik foto's aan de muur hangen enzoooo ![]()
|
![]() |
m'n kamer heeft 5 muren
een grote blauwe en groene en oranje en twee kleinere roze allemaal heel felle kleuren natuurlijk met ecologische verf ![]() houten kasten en plafond en zwarte lampen 2 grote ramen en nog een velux overal hangt staat ligt er rommel met waarde veel foto's en bloemen
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoe ziet jouw kamer/huis eruit? Miekje* | 76 | 27-05-2015 10:39 | |
Lifestyle |
hoe ziet jou kamer eruit? DigitalWorld | 12 | 28-11-2004 23:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef. Ieke | 0 | 04-04-2004 12:18 | |
Lifestyle |
Invloed levensstijl op je kamer luckyleo | 58 | 17-11-2002 19:02 | |
De Kantine |
Hoe ziet jou kamer eruit, waar je computer staat? Chandler | 20 | 16-07-2002 18:55 | |
Lifestyle |
je kamer french kiss | 100 | 09-05-2002 19:41 |