Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2003, 11:39
Paris
Paris is offline
Hoe ziet jouw kamer eruit. Issie helemaal zwart en leeg of juist met allemaal felle kleuren?? En past je kamer bij je 'lifestyle'??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 11:48
rodina
rodina is offline
Mijn kamer is wel mooi, stijlvol

Vrij groot, vierkant, met in het midden een vierkantspaal *leuk hoor zo'n boederij*.

Kurk op de vloer, in een mooi tintje. Muren zijn in zomertintjes (zachtgeel, heel zacht oranje) wat een mooie warme gloed heeft ofzo.

Anderhalfspersoon bed, met spijlen, heel gaaf bed, superoud, en 't kraakt. 2 kasten, alle bij gemaakt van koloniaal hout, maar wel sierlijk. Nog een klein ladenkastje ook van koloniaal hout. En een tafeltje met krulpootjes, in die zelfde tinten.

Verder is het vrij simpel.. Aan 1 muur hangen heel kunstig een stel reclamepostertjes. Vrij aparte dingen zijn dat, of naja iig ze hebben 'iets'.

Eén rij kerstlampjes in 't goud/oranjekleurig, en zo'n ding aan je plafond, en een raar lampje naast mn bed met van die dingen op 't bolletje *?*.

Ik heb nog een lijst liggen voor een spiegel. Een ovale, heel barok, echt geweldig alleen daar moet ik de verf nog vanaf halen en op nieuw verfen en een spiegel zoeken die er in past.
Oud 03-05-2003, 11:49
Verwijderd
Grijstinten, zilver en licht-beuken. Wat chinese tekens hier en daar, veeeeeel rommel, flink aantal posters van Nirvana (natuurlijk!), wat posters van optredens die hier zijn geweest, veel cd-rekjes, veel boeken (zowel school- als gewone boeken), overal kleren, prikbord met allerlei herinneringen aan, gamez *kijkt rond*, stof, nog meer rommel, 3 computers en veel schoendozen.

Of het past bij mijn lifestyle? Tja, ik ben erg rommelig, chaotisch en vooral lui en dat is dus ook aan mijn kamer te zien. Verder ben ik gek op Chinese dingen, maar ik ga niet zomaar met de tekens lopen gooien als ik niet weet wat ze betekenen, alleen die van mijn dekbed weet ik niet, dat is zo gekocht. Dan ben ik erg verzamelig ingesteld dus ik hou vanalles bij. Er staan hier een stuk of 10 surprise-ei-dingen die ik van bepaalde personen heb gekregen en dus bijhou. Kerstballen, rendieroren, bloemenkransen, feestmutsjes, gesigneerde bh, alles met betekenis gaat aan het prikbord.
Schoolboeken en computers heb ik nodig voor mijn studie, gewone boeken: ik lees ontzettend graag en cds verzamel ik. Dus ik denk dat mijn kamer wel een mooie weerspiegeling is van wie ik ben .
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:54
Verwijderd
uhm, mijn kamer? in steekwoorden:

- 4 bij 3 meter, met 1 schuine wand en 1 raam.

- knaloranje en knettergroen

- meubilering = licht hout. (kast, bureau, planken, bed, kastjes)

- rotzooi op bureau, met eigen PC

- bruine opklapbare stoel met kussentjes

- stereo op kast en 4 spotjes aan het plafond

- heeeeeel veel foto's en andere frutsels overal.

past helemaal bij mij. ben zelf druk, altijd bezig en toch lui, vrolijk, blijheid, nou, als oranje met groen niet blij is, weet ik het ook niet meer! *snoedelboedeldoedeldij!!!*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:11
Fleur
Fleur is offline
Heel netjes (nu) iig

Mijn muren zijn heeeeeeeel lichtblauw, raamkozijnen en deur zijn wit.
Groot wit bureau, klein zilver kastje met planke waar leuke dingetjes in en op staan. 3 ladenkastjes (wit met wat zilver) waar cd's, stereo, video en tv op staan.
Daarnaast 2 gitaren en dan mijn 2zitsbankje (blauw met paars fluweel) met 4 'oosterse' kussentjes erop.
Blauwe gordijnen met zilvere sterren en zilvere gordijnen.
2 persoons houten bed en grote lantaarnpaalachtige lamp.
Licht parket op de vloer.
Tis vrij licht mn kamer met hier en daar wat kleurtjes.

Hmm dat was t wel zo'n beetje, staat van alles in, maar alles past wel ergens bij
Oud 03-05-2003, 12:14
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
mn kamer is lekker donker met bordeaux rode muren
en een perzisch tapijt en een enorm coole arabische lamp
alleen beete klein, mn bed neemt ongeveer de helft van de ruimte in
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:14
Verwijderd
m'n kamer is rood-wit-blauw, dat vond ik een aantal jaar geleden geweldig, nu vind ik het wel aardig

verder heb ik veel ruimte open gelaten want anders word ik gek
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:15
nps
nps is offline
tekeningen aan de muur van 4 jaar geleden, tekstjes/tekeningen van anderen die op mijn muur hebben geschreven, rotzooi, nog meer rotzooi, lavalamp (groen!), restauranttoetjes stokjes dingen aan het plafond, laminaat, blauw met lichtgeel..

kunnen we hier niet ook weer zo'n kamerfototopic van maken?
Oud 03-05-2003, 12:22
Roxy
Roxy is offline
uh lichtblauwe muren/plafond... zolderkamer dus.. laminaat op de grond, vond ik ook geweldig een paar jaar geleden.. nou vink het een beetje koud en leeg staan ofzo.. bed, kast en ladenkastje zijn in beetje geligehout kleur, bureau en tafeltje in antraciet iets en nog een witte cd kast... kortom, walgelijk eigenlijk...
Oud 03-05-2003, 12:35
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
jawel hoor

eh, das mn zusje die daar ligt
zoals jullie zien slaap ik onder VN-vlag, volledig gelegetimeerd dus.
Oud 03-05-2003, 13:54
Verwijderd
Hij ziet er niet uit (mengeltje van van alles en nog wat) en het is er behoorlijk rommelig, past dus prima bij m'n lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 13:58
AtHell
AtHell is offline
Éen grote tyfus zooi.
Oud 03-05-2003, 14:17
Black Sugar
Black Sugar is offline
rommelig op dit moment.

Mar buiten dat: lichpars, bloessemgeel met posters van radiohead en kurt cobain en een girafje. Verder veel frutsels aan de muur en overal eigenlijk.
Veel gekleurde spullen.
Bankje, buro, tafel, kastje, hangkastje, inbouwkasten, tv, vis in kom, hoop tekenspullen en twee matrassen op de grond als bed aangezien mijn hoogslaper nog niet hangt.
Oud 03-05-2003, 14:18
Verwijderd
Woonkamer;
lekker licht en fris, mooi boeken rek tegen een muur... Lekker koel komt het over, en toch gezellig

Keuken;
Mja, klein maar wel ok

Slaapkamer;
eigenlijk hetzelfde als de woonkamer; lekker licht en fris. Er staan twee bedden (een 1-persoons, en een 2-persoons) een grote kleding kast en het bureau met computer... Erg mooie lichtval ook

Maar alles is iig erg netjes, strak en licht, precies waar ik van hou
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:40
freakje
freakje is offline
Mijn kamertje is een beetje klein (4op3 meter en één groot raam) en staat supervol (2persoonsbed, bureau, kast en klein boekenkast-stereo-prullen-zetter) Ik heb 2 donkerblauwe muren en 2 gele muren (vind wel niet meer zo mooi, wil nu liever oranje en groen). Aan mijn muren 2 kaders met citaten, een oranje cd-rek, een poster van snoopy (van mijn zussie gekregen ), een kader met foto's van mijn familie, een magneetbord met foto's van mijn familie en vrienden en een zelfgemaakt wasdraad-bord (1m op 80cm of zo) met foto's van mijn vrienden en een toverstafje, een konijnenstaartje en mijn pasje van RockWerchter 2002. Véél sfeerverlichting (een slinger met lampjes in rijstpapieren bolletjes en een gele sterlamp en een geel lampje aan mijn bed) Op mijn kast staat nog een grote kader met 2 verliefde kindjes (schattig !) en daarvoor 3 glazen theelichthouders. Aan mijn raam hangt zo een windgong (een maan met eronder sterren en belletjes in gietijzer) Verder ook nog foto's verspreid over mijn kamer, en een grote rode doos met allemaal herinneringen dingen erin Ah ja, aan mijn plafond hangen van die lichtgevende sterren en planeten (altijd leuk als je niet kan slapen) In de hoek staat er ook nog een vierkante poef (of hoe noem je zoiets ) met daarrond een hoop kussens en mijn schooltas, prullentas en sportkleren en andere rommeltjes. Mijn vensterbank is bezaaid met rommel en mijn bureau met fotodingen en schoolboeken en prulletjes.

Vind de kleurtjes niet meer zo mooi, maar ben wel gehecht aan al de fotootjes en prulletjes die erbij horen, want die hebben meestal een persoonlijke betekenis (zoals het kindersurprise-lichtgevend-spookje dat op mijn bed staat)
Oud 03-05-2003, 14:46
Verwijderd
Mijn kamer is gotik erotik met zwart en rood en schedels. Binnenkort ga ik aepie overhalen om 'n barkruk voor me te regelen, met leer en metaal
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:49
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
terror koe schreef op 03-05-2003 @ 12:50:
De woonkamer is paars met geel (jolige vriend)
Met een laminaten vloer. Veel dozen en troep op de grond.
De keuken is nog een soort bouwval. Wel met de benodigde faciliteiten.
De slaapkamer staat vol met troep. De muren zijn rood en ook op deze bijzondere vloer ligt laminaat.
aw... jullie hebben geen badkamer
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:53
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
mijn kamer is eigenlijk een serre, maar niet alles is van glas. 2 muren zij rood bruinig en een andere muur is rood oranjig en een andere muur is mintgroen. ik heb donkergroene rol-luiken en een houten vloer. er staat een hele mooie gele ronde paal in het midden op een fundatie die 10 cm boven de grond uit steekt.
verder ligt de fundatie aan 1 kant bij een muur nog open en mn wasbak is nog niet afgebouwd.
het is vrijwel altijd een rotzooi dus de meubels zie je toch niet echt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:55
sparkling star
sparkling star is offline
Mijn kamer is 6 m op 7 m. De muren zijn rood, wel mooi
Er staat een bed tegen de muur (een hoogslaper, lekker gezellig)
Mijn bureau tegen de andere muur en daar staan ook twee kastjes tegen, voor mijn schoolboeken e.d.
Mijn kleerkast is groot, van kewlox (weet niet of iemand dat kent?)
En voor de rest heb ik nog een make-up tafeltje met de nodige potjes, zalfjes enz. die ik practisch niet veel gebruik

kusjes x
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:00
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
mijn kamer is vooral rommelig.
Een zwart ijzeren krulletjes-tweepersoonsbed in het midden, veel kastjes en zelfgeschilderde rommelmarkt-stoelen, veel rood-achtige kleuren. fuschia plankenvloer hehe, veel posters en oude platen aan m'n muur, vooral van geschminkte glam-mannengezichten en tekeningen van mezelf en anderen.

Nu m'n zus niet meer hier woont, mag ik eigenlijk haar kamer ook hebben. Die is met een tussendeur verbonden aan de mijne. Maar ik denk niet dat ik die nog ga inrichten, omdat ik misschien alleen ga wonen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:01
Nuck
Nuck is offline
Mijn kamer is echt mega-blij. Één muur is oranje, en twee zijn wit. De deur is donkerroze (maar wel fel), da's echt dé combi . Verder ligt er een soort van parket op de vloer. Ik heb echt een mega-oud bed, dat verder niet noemenswaardig is, een bureau, 2 kasten en wat prullen verder. Klein, maar wel blij
Oud 03-05-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 03-05-2003 @ 17:01:
Één muur is oranje, en twee zijn wit.
Heb je een driehoekige kamer?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:31
duifeltje
duifeltje is offline
m'n kamer is echt supervol en heel kleurig, ik koop niks zwarts voor m'n kamer.
één muur is donkerblauw met een zilveren spiegel erop en van die feloranje vislampjes, en ik heb een blauw met oranje bloemetjesgordijn en heeeel veel felgekleurde kussentjes.
er staan ook best wel wat zelf-gemaakte dingen in:
een lichtblauwe kist met gouden roosjes(was eerst donkergroen)
een zilveren appelkistje, een felblauwtafeltje met gouden roosjes en rozige mozaïektegeltjes(was eerst wit-afgebladderd met zo'n bruine tegel) daar ben ik heel trots op want het is precies zo geworden als ik in m'n hoofd had toen ik dat lelijke tafeltje in het oog kreeg.
ik denk dat m'n kamer heel goed bij me past; ik ben best vrolijk (na negenen 's ochtends dan ) en ik ben heel druk en chaotisch en m'n kamer staat ook helemaal vol met vanalles.
(veel mensen zeggen dat ik creatief ben, en dat zie je denk ik ook wel aan mijn kamer)

(oja, ik lig te pitten in een hoogslaper van twee meter boven de grond; mensen die mijn kamer voor het eerst zien, vragen zich altijd af waar m'n bed is: "boven de deur "!!!
Oud 03-05-2003, 16:31
Signy
Signy is offline
Who gives a f*ck?

Ik slaap op zolder, en mijn kamer is vierkant met schuine wanden (KUT)... het grootste nadeel is het feit dat mijn kamer maar 1.80m hoog is ofzo... misschien nog wel kleiner.. gelukkig kan ik er nog wel staan.
kleuren: paars, blauw, wit.
waar posters kunnen hangen, hangen posters (lord of the rings, dali -beeeetje afgezaagd i know- kurt cobain... enne ik heb vloerbedekking --> zacht, en daar houd ik van.
Oud 03-05-2003, 16:33
Verwijderd
Eigenlijk moet ik net zo als Andijvie en terror koe reageren...hoe alle kamers er uit zien ed...gelukkig hebben we net afgewassen. De woonkamer is helaas nog niet opgeruimd, daar ligt dus nog overal hout en gereedschap ed van het maken van een boot voor handvaardigheid. Verder staat er een bank en een stoel, twee bureau's met de nodige technische aparatuur (of hoe je dat ook schrijft), een tv, een 'salontafel', wat kasten, twee lieve katten en een vriend. Aan de muren hangen wat foto's en twee 'schilderijtjes' van Teigetje. In de slaapkamer staat een groot (1.80m) bed, een boekekast, een mega-kledingkast, een kleinere kledingkast, een ladenkast met een spiegel erboven en lelijke gordijnen. De keuken is smal, maar verder best groot, iig lang dan, de ene deur komt uit op de gang, de andere op het balkon. De zolder is een zooitje, daar staat de douche, de wasmachine en de koelkast en verder is het een 'logeerkamer' (waar nooit iemand in zal slapen, maar goed) en opslagruimte. Overal ligt zeil, behalve in de woonkamer en in de 'logeerkamer', daar ligt vloerbedekking. Alles is ingericht met van alles en nog wat, we blijven hier toch niet lang wonen, dus vind ik het zonde om er veel geld aan uit te geven, dan spaar ik liever, zodat ik in een volgend huis alles mooi in kan richten ed.

Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 16:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 16:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
kaal.
ik ben aan t verbouwen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:48
punkyfun
punkyfun is offline
mijn eigen kamer ken je amper zien zoveel zooi legt dr..je ken dr nie eens lopen .............

maar ik wil een coole kamer met oranje,paars,roze,blauw en gele muren....en met graffiti dr op.....word wel druk maarja
Oud 03-05-2003, 16:56
malibukitty
malibukitty is offline
mijn kamer is donkerrood met laminaat en een witte deur. Ik heb een houten bed, kast, nog een kast en een soort van bankje van hout. Is wel grappig benner wel blij mee/ Ik heb grote ramen en lange witte gordijnen met witte krullen. Wel leuk hoor dus.
Oud 03-05-2003, 17:20
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=81428

http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=81440

http://picserv.beyond-reality.nl/get...e.php?id=81432

http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=81463

hij paste ooit bij me...toen ik 12 was ofzo...
ik ben nu helemaal uitgekeken op dat blije roze.

het enige wat nog bij me past is die rommel....zo ben ik zelf ook
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:43
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Miss Fat Booty schreef op 03-05-2003 @ 18:20:
http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=81428

http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=81440

http://picserv.beyond-reality.nl/get...e.php?id=81432

http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=81463

hij paste ooit bij me...toen ik 12 was ofzo...
ik ben nu helemaal uitgekeken op dat blije roze.

het enige wat nog bij me past is die rommel....zo ben ik zelf ook
gaaf, hij heeft wel wat
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 09:52
Pepend
Pepend is offline
Citaat:
Nebuchadnezzar schreef op 03-05-2003 @ 13:14:
mn kamer is lekker donker met bordeaux rode muren
en een perzisch tapijt en een enorm coole arabische lamp
alleen beete klein, mn bed neemt ongeveer de helft van de ruimte in

Perzisch tapijt doet!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 09:57
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
geen idee, it's one big mess down there
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 10:49
soske
soske is offline
muren zijn rood, bed, bureau en kast lichtbruin. Op de kast hangen allemaal merkkaartjes van kleding (die spaar ik) en op een muur hangen flyers (die spaar ik ook).
Oud 04-05-2003, 15:37
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Beetje een hippie-achtige kamer.
Donkerrode Gordijnen en zwart-witgeblokte vloer. Blauwe muren, overal doorzichtige doeken die aan de muur hangen, en boven mn bed als een soort hemelbed. Er staat een zwart bed van ijzer in, en boven mn bed hangt een TV. Verder een computer, en een tafeltje wat ik omgebouwd heb tot theetafeltje met een perzisch kleedje erover, arabische flessen erop, een grote waterpijp en theepot + kopjes.
Schapenvel op de grond, en een poster van een soort heks en een poster met paddo's erop aan de muren. Kroonluchter dient als lamp, en ik heb nog een kussenhoek met grote en kleine gekleurde indiase kussens. Oh ja en een zwarte boekenkast en een zelfgemaakt + geverft bureau (rood paars en goudkleurig). En nog een goudgeverfd kastje maar die vind ik niet leuk meer.
Verder heb ik heel veel spiegels aan de muren hangen, van die oude met vergulde lijsten.
Oud 04-05-2003, 16:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn (zolder)kamer was vroeger van m'n zus en is qua kleur niet veranderd. Witte schroten op de schuine muren, paarse balken en blauw/groen/paarsig behang op de 'gewone' muur. en bruine vloerbedekking (die er nog zit van de vorige bewoners).
Ik heb een groot bureau tegen die ene muur en dat staat helemaal vol met zooi dus ik kan er niet aan werken ofzo. Verder een wit bed, een zwart kastje met een tv erop en veel hele grote posters tegen de muren aan geplakt. de rest van mijn kamer is opgevuld met CD's en videobanden.
Oud 04-05-2003, 16:49
Muizzz
Muizzz is offline
1 schuine muur met kerstlampjes erop (blauwe)
Veel glitters op de muren.
Rode muren, en 1 gele.
Nouja mijn kamer is lelijk en best klein.
Oud 04-05-2003, 16:51
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Miss Fat Booty schreef op 03-05-2003 @ 18:20:
Fotootjes...
Gurl... ik zou hysterisch worden in jouw kamer
Oud 04-05-2003, 16:57
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 04-05-2003 @ 17:51:
Gurl... ik zou hysterisch worden in jouw kamer
ja dat word ik ook
maar hij ziet er in t echt wel iets minder fel uit dan op die fotos hoor....

goeie avatar trouwes
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:00
STP
STP is offline

tis nu wel even net iets anders qua inrichting... Maar 't lijkt erop
Oud 06-05-2003, 19:41
CryperA
CryperA is offline
paarse muren (zowel licht als ietsie donkerder)

woon op zolder, dus driehoekig dak, is bedekt met paarse fluwelen stof wat in bogen hangt

Veel kaarsen, kandelaars, altaartje, vogelspinnetje *vervelling ervan* en wat toepasselijke schedels

Paarse klamboe over mijn bed, veel cd's verspreid, rieten tafel en rieten ronde mat, riet kastje, zwart bureau, zwart/rode klerenkast *met tijgerposter* Kleren over de stoel, zwarte met bogen, sierlijke lamp, veel heksjes, edelstenen, bezemsteel

En alles ligt redelijk opgeruimd want ik ga weer eens verhuizen binnenkort.
Oud 06-05-2003, 19:54
the exploding boy
the exploding boy is offline
Zolderkamer met houten vloer

zwarte 2 pers. leren bank

bed

1 muur met hele grote houiten boekenkast

en oude antiek dressoir ( met zo'n ronde spiegel erop) van donker roodachtig hout

lavalampen

....

Ik hou van hout, maar hoe dan ook wil ik mn kamer eens grondig veranderen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:13
Synonym
Synonym is offline
Mijn kamer is een beetje rechthoekig met links van de deur een 'inham'. Drie muren zijn chineesrood, eentje is gebroken wit, net als mijn plafond die behoorlijk hoog is (3 meter op het hoogste punt). Op de vloer ligt laminaat, licht 'hout'. Mijn gordijnen zijn cremekleurig.

Qua meubels enzo: Ik heb een antiekgroene kast (best oud) en daar staan allemaal prutteltjes op (kaarsjes, doosjes enz.) Mijn kledingkast is van licht hout, met een soort gaas in de deuren (op de kast staan twee grote dozen). Daarnaast staat een bureautje met alles derop en deraan. Verder heb ik nog een 1-persoons spijlenbed met kussentjes enzo.

Verder hangt er nog in: fotolijstjes, posters (Kurt Cobain, Sex Pistols, Coca cola en Allstars). Er hangt ook nog een plankje aan de muur met allemaal prutteltjes.

Maar...... ik ga 'm in de vakantie ietsjes veranderen: meer roze, paars en goud erbij.
Oud 06-05-2003, 20:21
Blubje
Blubje is offline
hm mijn kamer is vrij groep 8 zegmaar

lichtgele muren, van dat vieze mintgroene(?) op alle kozijnen, de kast en de deur en mn bed wit met een groen gloedje.
laminaatvloer
paarse klamboe
verder veeeeel posters aan de muur (om het geel een beetje weg te werken )
en dat was het wel, want mn kamer is maar 2 bij 2, dus er staat niet veel in
oowja en troep natuurlijk
Oud 06-05-2003, 20:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb twee kamers (gescheiden ouders)

bij mn moeder: rechthoekige kamer, geel gevlekt behang op de muren, het raamkozijn, de plinten en de deurposten zijn blauw. Op de grond ligt terracotakleurige vloerbedekking. Verder heb ik een wit bureau met zo'n zijstuk eraan, een ahorn bed met kastjes eronder en fruitkistjes erboven in oranje, gifgroen en donkerblauw, ook een ahorn kledingkast en nachtkastje, een houten boekenrek, een wit ladenkastje en een zitzak in koeienprint. Verder heb ik nog een passpiegel aan de muur hangen.

Bij mn vader: klein rechthoekig zolderkamertje met een schuine wand met kastjes eronder en twee aflopende wanden en een rechte wand. Lavendelpaars behang en vanillegele plinten. De kastjes onder de schuine kap zijn donkerblauw en vanillegeel. Op de vloer ligt zalmroze zeil. Een beuken bed met drie van die opstaande stukken en een ombouw met bovenkastjes, verder nog een bureautje met bovenkastjes en een donkerblauw nachtkastje.
Oud 06-05-2003, 23:35
vrijgezel
vrijgezel is offline
ajax behang, ajax gordijnen, ajax poster, en nog veel meer van ajax.

bed, kast, nog een kast, bureau, tv,video, 2 boekenplanken

en je kan er net lopen

ik heb een hele kleine kamer maar heb het zo ingericht dat er toch veel inpast.
Oud 06-05-2003, 23:43
Denise84
Denise84 is offline

Lichte kleuren gecombineerd met felgekleurde accessoires, wat sfeer lampjes en kaarsjes.

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 23:47.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 08:14
on the moon
on the moon is offline
ik heb een minikamer, vergeleken bij anderen dan. er zit wel een wasbak in, 2 kasten, één grote kast waar mijn boeken inzitten en nog allemaal prulletjes, natuurlijk 1 bed en vloerbedekking.
ik had vroeger allemaal posters, maar nu heb ik foto's aan de muur hangen enzoooo
Oud 07-05-2003, 17:39
toaoaoe
toaoaoe is offline
Ik heb een kamer op de 'zolder' van ons huis.. Aan het begin een wand met boekenplanken en een bureau, dan is er een kleine trede in het midden van mijn kamer en daar staat mijn bed, een slaapbank, een luie stoel en mijn tv.. . Veel houten meubelen en houten balken...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:02
maysa
maysa is offline
m'n kamer heeft 5 muren
een grote blauwe en groene en oranje en twee kleinere roze
allemaal heel felle kleuren
natuurlijk met ecologische verf
houten kasten en plafond en zwarte lampen
2 grote ramen en nog een velux
overal hangt staat ligt er rommel
met waarde veel foto's en bloemen
Oud 07-05-2003, 21:36
Korsakoff
Korsakoff is offline
ik weet nie meer hoe me kamer er uit zie. k kan er niet meer inkomen vanwege de teringzooi daar. k slaap al 2 weken op de bank.
Reageren

Regels voor berichten