Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik snap de connectie tussen topictitel en topicinhoud niet..
|
Verwijderd
|
Door enkele vrienden, en onafhankelijk daarvan door enkele klasgenoten, ben ik onlangs tot hippie verklaard. Naja, dan ben ik dat dus, als zij 't zeggen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen? ![]() Ik ben standaard. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn levensstijl, mn nickname en mn avater komen overeen. Ik weet niet meer wat ik op t moment als sig heb dus die laat ik even buiten beschouwing ![]() |
![]() |
|
ik weet niet wat ik ben....vanalles door elkaar heen volges mij....
luister [underground] hiphop, vrienden zijn bijna allemaal hiphoppers, maar kelding, tja... draag meestal wel wijde broeken....maar ik zie er helemaaaal niet als een "thug" uit ofzo...ook niet echt als een skater.....tja ik weet t ook nie ![]() Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 19:55. |
![]() |
|
wat is jouw lifestyle
Ik heb geen lifestyle, ik leef en ik verveel me, that's it. en wat heeft je avatar/nickname met je lifestyle te maken..? Ik hou van kunst, vandaar:een schilderij als avatar , en mijn nickname is gewoon het gevolg van een stomme spelfout... En heb je ook vrienden met een totaal andere style? ja...waarom niet?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
wat is jouw lifestyle?
Gothic en wat heeft je avatar/nickname met je lifestyle te maken..???????? Magic en een pentagram, het heeft allebei met wicca te maken, hier liggen mijn intresses en heb je ook vrienden met een totaal andere style? Jaah zeker, ik ben de enige in de groep die gothic is. De rest zijn allemaal trancemensjes. Maar ze zijn wel zuper lief en ze acsepteren me hoe ik ben! Ben ik trots op!!
||
Citaat:
![]() Is ze nog eerder met opmerken ook.. Trutje ![]()
Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 18:13. |
![]() |
|
Volgens mij ben ik gewoon neutraal. Ga wel met mijn tijd mee, maar draag nooit de nieuwste mode, maar ben zeker niet ouderwets.
Qua muziek ben ik meer een alternatieveling, qua kleding niet. Ik vind de meeste mensen te gek die met gekleurde kousen, wijde broeken, kleurige haarbanden, dreads enzo lopen, maar ik ben daar het type niet voor...
|
Verwijderd
|
Bepaalde mensen vinden me gothic, anderen alto, weer anderen hippie en dan komen ze nog af dat ik een skater ben. Ik kan het zelf niet meer volgen en heb er de behoefte niet meer toe. Ik blijf ze gewoon verbazen met wie/wat ik ben en het leukste blijft wat je mooi vindt te combineren, ook al vinden anderen dat het niet past of kan.
Ik ben alles en ik ben nix, ik zou bijna zeggen, ben mezelf, maar zo ver zou ik niet willen gaan, betwijfel of ik ooit mezelf ben als er überhaupt andere mensen zijn, denk dat ik alleen echt mezelf ben als ik alleen ben, maar dat denk ik ook over anderen, denk dat nooit iemand echt zichzelf is bij anderen... Mijn mening. Tja en mn nickname heeft daar dus wel mee te maken: de Mutant van de maatschappij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik wilde eerst ook een pentagram akls avatar maar dat hadden al zoveel mensen, dat ik liever iets orgineels, nu zijn er wel weer heel veel mensen met lord of the rings avatars dus misschien verander ik hem nu in iets anders ![]()
Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 07:40. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
nou ik ben lekker mezelf!!
![]() ik hou van alles wat met rock te maken heeft van hardrock naar klassiek rock. dusssssss ![]() oohw jah. ik ga verder niet om met mensen van mijn eigen lifestyle maar goe... kan me ook nie zoveel schele eigenlijk. dat hoeft toch ook nie percee? Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 10:50. |
![]() |
||
Citaat:
waarom post je nou een foto van me? ![]()
||
Citaat:
kan het een beetje rustig a? je hebt dromerige gothics en niet dromerige de meeste gothics leven nogal in hun eigen wereldje, daartoe behoor ik ook
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|