![]() |
||
Citaat:
Hahaha ja, o zo herkenbaar van vroeger ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() of was dat honk 438759382 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
438759381 is als de dame de heer met behulp van een voorbinddildo anaal heeft genomen totdat de heer genoeg urine had verzameld, waarop de dame voor hem neer knielt opdat hij over haar hoofd kan urineren... maar voor de rest zat je goed. Maar wat was 438759382 nu ook al weer? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat een verschrikkelijk domme reply! die stappen zijn gewoon een verzonnen iets, O! BEDANKT DAT JE HET EVEN ZEGT ! wat zou het anders moeten zijn? bedoel de 1 gaat gelijk naar bed zonder eerst te zoenen pijpu of handwerk.. is er gezegd dat het verplicht is om deze stappen in precies die volgorde af te gaan?? En waar bedoelde je dat mee? die 2 zinnen hebben totaal niks met alkaar te maken. en als je het zo'n dom topic vind, WAAROM UP JE HET DAN WEER! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn broertje, volgens diezelfde vriendin, was een wasmachine ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LOL! Heb je er nog meer? Ik kan me er wel een voorstelling van maken, dus uitleg hoef ik niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Handgarde - lekker staafmixer - te snel en fanatiek helikopter - nog veel sneller roeiboot = handgarde + nat wasmachine - spreekt voor zich vliegende pinksterbloem = leuke jongen (deze begrijpen we zelf ook nog niet ![]() over de s.o. praten = zoenen Hmmmm. Hadden we er nog meer? Dan ben ik ze vergeten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Deze hebbik ook een keertje van iemand gehoord:
1 handje vasthouden 2 armen om elkaar heen 3 afscheidskus 4 kus langer dan 3 minuten zonder adem te halen 5 kussen met open mond 6 tongen 7 bovenlijf voelen - buiten 8 bovenlijf voelen - binnen (in bed) 9 activiteiten onder de gordel 10 de hele handel
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen! petitierekenen | 34 | 03-01-2013 15:17 | |
Studeren |
Hockeyers gezocht! Help mij met m“n enquete en ik help jou:) molletje5 | 1 | 24-05-2012 09:07 | |
Vrije tijd |
Help mij een Sportrolstoel te krijgen! Jeroen31 | 1 | 17-01-2010 11:25 | |
Software & Hardware |
[GSM] Wie helpt mij kiezen? x-spekkie-x | 2 | 19-08-2005 22:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help mij er is nood! | 1 | 25-10-2001 22:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
O alstublieft, wie helpt mij aan een verslag van een culturele activiteit?! Flopper | 1 | 17-03-2001 13:16 |