Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kom misschien ietsje later, maar jullie blijven toch wel tot 2 uur in de stationshal he? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (grr, eindelijk een kans om Evito zijn sikje te bewonderen...lig ik op de schietbaan. ![]() Kindertjes, heel veel plezier morgen, doe alles wat ik ook ooit heb uitgehaald. Tante Poesiefox komt jullie wel uit de cel ophalen.
|
ik kom wel, ik kom wel ik kom wel
![]() mits het ik wil geld van jou persoon het geld bij zich heeft, maar dat is afgesproken, dus daar ga ik vanuit Ik ben alleen pas om kwart over 5 (denk ik...kan half uurtje later zijn ) in utrecht...dus als dat iemand (marijke, manon, alies, iemand anders met mijn nummer? ) mij dan kan sms-en waar jullie zijn (A) en ik ga wel 's avonds weer terug...moet zondag werken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic: Natuurlijk komt-ie, Paranoide en Muizz komen! Maak een foto van die sik voor me!
Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 23:54. |
![]() |
|
Hoi hoi, ik kom ook!!!!
Als iemand nog mee wil reizen met korting uit Rotterdam moet je me nog maar even mailtje sturen.... Maikiemike66@hotmail.com ennuh zet er wel ffies je mobiel nummer in ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb 12 ur op rotterdam cs afgesproken met terrorkoe en sister of mercy
|
Ik wou dat ik zo populair was als eXo.. dan kon ik ook iedereen shockeren met de mededeling dat k niet kwam..
en dan daarna weer iedereen geruststellen... ![]() *houd toch nog wel van eXo en bedankt hem voor zijn lieve emailtje met een x-je* Nou ik ga maar slapen, want zo gaat mijn wekker alweer.. Ik wil namelijk mooie haartjes op de meeting en ik had het vandaag gruwelijk druk. Morgenochtend dus aan de slag.. trusten everybody en tot morgen ! SounD....heeft er zin in...
||
Citaat:
*geeft kusje* Je comics liggen klaar en ik ga zo pitten! tot strakkies!
|
ok het is fucking bijna half 6 en ik moet nog gaan slapen
ik weet niet of ik het red hoor om 1 uur, maar ik zal in ieder geval aanwezig zijn. en als het lekker weer is zal ik jullie wel allemaal de weg wijzen naar het giffertpark, daar zullen jullie het vast wel naar jullie zin hebben ![]() ![]() ![]() nouja dont worry ik ben er wel ennuh alas dit verhaal niet te volgen is BOEIEND
||
Citaat:
*doet een gek ikbenvrolijkwantexokomt-dansje* ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|