Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ivnd Conan the librarian wel leuk, maar niks bijzonders
![]() Tsja....geen sig en avatar. Dus dan die daarboven, tsja als je toch niks te doen hebt... Paranoide, vind ik niet echt bitchy klinken, sig valt ook nogal mee, en waar je postzegelachtig vandaanhaalt.... ![]()
||
Citaat:
Nick: Leuk. Avatar: ... Sig: Zegt niet zoveel.
|||
Citaat:
Citaat:
Avatar: Past bij de naam. Sig: Wel aardig.
||
Citaat:
avatar: Bazzz-fan ![]() sig Take the Pain Killer, cycle on your bicycle, leave all this misery behind... (Pain Killer - Turin Brakes) : stukje uit een liedje
|||
Citaat:
Avatar: ![]() Sig: stukje songtekst, net zo origineel als ik, maar deze is wel goed. Citaat:
Avatar: mooi, opvallend. Sig: verschillende stukjes vind ik nooit zo'n succes, op zich wel leuk.
||
Citaat:
Sig: (damn, ff terug... ik weet hem niet meer ![]() I'll be dreaming my dreams Ik vind hem leuk en mooi en ook wel goed bij je passen ![]() Avatar: hmm, een stel palmbomen van onderaf gezien... ik snap hem niet echt, misschien omdat je altijd naar ons omhoog moet kijken ![]()
||
Citaat:
Naam: ... ![]() ![]() Avatar: ik vind het echt een heel mooi plaatje, vooral die in je Cu2 (heb ff gekeken) Signature: beetje somber, er zit wel wat in denk ik...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() avater: k houd niet zo van t wilde westen sig: ik was vroeger zo dik, ik zat naast iedereen in de klas ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Avatar: mja, niet super duidelijk... sig; hmm... tja, kan ik niet veel over zeggen... |
![]() |
||
Citaat:
op mijn cu2 staat hij ook. www.cu2.nl/zilliglover, maar dan groter. het zijn twee witte paarden en op de achtergrond een wolk, gevormd in twee mensen. de sig is een gedeelte uit een gedichtje wat ik ooit geschreven heb. ontopic: naam: andijvie vind ik vies ![]() avater: leuk sig: dat je pvf hebt gestemd is goed, en dat frans begrijp ikke niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
naam: leuk\ ava: leuk, maar wat is het? sig: jup |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nick --> tja, woof, kort maar krachtig, niet echt diep ofzo, (die van mij is ook niet echt... diep nee, maar toch)
avatar --> geen een, jammer, de avatar maakt de cyberhuman (oeh, check mij een spreekwoord verbasteren!) sig --> tja, euhmz, niet echt euhmz... onboeiend en weinigzeggend? Ik kennet verhaal achter die hele partij ook niet dus het ontgaat mij een beetje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
grijs verleden geholpen heeft met m'n muis. ![]() ![]() avatar: grappig sig: It looks like you probaly not writing a letter. I like letters. I think you should. Start with a word like MILK, and SPONGE, i like sponges!.... sig: Tja..
||
Citaat:
woordjes als het goed is. (?) avatar: hou niet erg van bambi. ![]() sig:maatje van Miss Helena-*n00b-prinses is*-Hatake Kakashi is lief!!!!-Mazemouse is ook lief!-KIP Komt over als een onzin-sig. ![]()
||
Citaat:
![]() avatar: heel mooi sig Je kan vallen tot je eens ons weegt, maar wat komt daarna? Het vallen is het probleem niet. Het is het neerkomen... //LJ: ~delani//KIP deel 1: geen idee deel 2: dat doet meestal pijn deel 3: verwijzing naar je LJ pagina deel 4: ![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 13:43. |
![]() |
||
Citaat:
naam: het zal je voornaam + eerste letter achternaam wel zijn? avater: blegh, dagobert duck is een gierige eend! ![]() sig: Één diamant tussen al die korrels zand | Heaning an en rap wat | Wie hebt roep'm op'm moos | KIP uhm geen idee wat ik daarbij denken moet. dat KIP heeft zoveel mensen in z'n naam staan (waarom eigenlijk)
||
Naam: niet gemeend
![]() Avatar: Tsja, eh... heb ik niets over te zeggen ![]() Sig: Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maargoed, sla mij nou eens niet over ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|