![]() |
|
![]() |
Poll: Hoeveel uur les hadden jullie nodig voor jullie rijbewijsTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier Ja, ik zou graag willen zien wat "gemiddeld" is, ofwel hoeveel de meeste mensen hier nodig hebben gehad. Bedankt ![]() Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 21:33. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *was van eerste keer geslaagd, rijdt al anderhalf jaar alleen rond en nog geen ongeluk* *rijdt in totaal al sinds februari 2001 rond* ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ehm hoe kom je dan aan een rijbewijs? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: ik mag nog niet |
![]() |
|
hoeveel lessen moet je eigenlijk volgen. Sommige zeggen 40, maar dat lijkt me veelste veel voor mij. Ik heb nu 6 lessen achter de rug, maar ik denk dat ik wel genoeg heb aan 10. Mag je dan gelijk examen doen?!?!
|
![]() |
Ik heb nu negentien lessen gehad, in totaal geloof ik zown 25 uur. 11 juni ga ik afrijden, maar kan niet zoveel lessen meer nemen, dus het zal net onder de 30 uur blijven denk ik. Als ik het haal tenminste.. Maar ik ben vol goede moed!
|
31 uur les bij mijn eerste rijexamen
35 uur les bij mijn tweede rijexamen en toen ben ik geslaagd. Ik rijd nu een half jaar rond en ik heb nog geen ongelukken gehad. Al moet ik wel toegeven dat ik eens een spiegel van een tegenligger geraakt heb, maar ik weet niet zeker of het mijn schuld was, want de tegenligger reed ook wel erg op mijn kant van de weg.
||
Citaat:
Ik had bvb ongeveer 5000 à 7500 km gereden voordat ik examen deed, terwijl je als je met de rijschool ff 20 uurtjes les hebt, je hooguit aan 750km raakt...
||
![]() |
Citaat:
oooww zooo ![]() ja dan heb je gelijk ja ![]() ik had t alleen over dat als t volledig afgeschaft zou worden en dat dus iedereen zomaar ff ging autorijden zonder echt ervaring te hebben, dan krijg je wel veel ongelukken ja ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rijbewijs Klasse 5, sinds nov 8 2002. 0 lessen gehad, wel daarvoor een jaar moeten rijden met iemand die 4 jaren+ ervaring had, en geen ongelukjes o.i.d.
Edit: Ohja, tweede keer geslaagd (theorie in 1 keer) eerste keer ging een of andere maniak me afsnijden in de spits, da's fijn. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Heb je je theorie-examen al? Mijn instructeur vroeg destijd m'n praktijk aan toen ik m'n theorie had gehaald.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 22:43. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|