| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
*zucht* je kunt heel goed jezelf zijn en toch in een hokje passen, hoor. Iedereen is zichzelf. Wie zou je anders moeten zijn? Iemand die zich prettig voelt als-ie anderen imiteert, is toch ook zichzelf? Daarnaast past iedereen wel min-of-meer in een hokje. Onbewust stop je je hele omgeving in hokjes, maar nee, jij niet, jij bent 'jezelf'.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ja, die is leuk
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
IEDEREEN!
kunnen we het even gezellig houden? er word hier niemand dood gemept of aan het kruis genagelt of wat dat ook! IK word er zo gek vand at iedereen altijd meteen zo agresief gaat doer. at maakt het uit of je gothic bent of punk of Poser of kak of hokjesgek jezelf of wat dan ook? het is jou keuze en als ik gothic ben (of gothic wannabe) is dat mijn keuze. Kunnen we iets meer respect hebben voor elkaars mening hier? Soms denk ik echt dat jullie allemaal blind en egoistisch zijn. Iemand hoeft maar 1 regel te posten en jullie staan meteen met een oordeel klaar, of jullie die persoon nou kennen of niet. en meestal gaat dat oordeel nog gepaard met een hoop agresieve taal ook. Kan dat niet allemaal wat minder? Zou het niet allemaal veel gezelliger discussieren zijn als we wat respect hadden voor elkaar's mening? Is dat zo moeilijk?
|
|
|
|
ehhh.... forummer
ik denk niet in hokjes qua levensstijl ik denk ik hokjes qua psychologische profielen. Dat is
|
|
||
|
Citaat:
Is dat verboden dan? (voor de gene die altijd alles verkeert opvatten (die zijn er) ik ben dat zelf niet, ik vind gewoon dat het niet uit maakt of iemand homosexuaeel is of niet)
|
|
|
|
Uhhh..
Mijn levensstijl is slecht een product van de samenleving ..Je kan jezelf mijn look aan geven door de eerste de beste skatewinkel binnen te lopen en daar kleding te kopen.. Mijn ava is een comic versie van Jason Lee een stoere skater die nu filmster is en voornamelijk in onafhankelijke films speelt en (op Clerks na) in alle Kevin Smith films.. (om maar even ontopic te zijn O_o)..
|
|
|
Verwijderd
|
wat is jouw lifestyle
Hmzz.. vanalles wat een beetje. Ik wil mezelf liever niet onder een naam plaatsen. Ik loop er netjes bij en kheb een dure kleding smaak, heb een zwaar hekel aan de kledingstyle van skaters alto`s punkers gothic`s omdat ik het totaal niet uit vind zien maar ik luister wel weer naar rock / punk / emo maar ook weer naar trance / hardstyle. IK ben niet echt een voorstander van dat nieuwe gabber lifestyle maar ik luister toch veel naar 'hun' muziek, hardcore. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik hou ontzettend veel van kunst en design en ook van dat hele wereldje eromheen dat eigenlijk ook een eigen 'lifestyle' heeft. ik hou van dure dingen en dan bedoel ik meer die leuke kleine gadgets. Ik ben (illegaal-)vuurwerk verslaafd (dat door een groot deel van jullie als kansloos word beschouwd) Dus ja.. Ik pik vanuit elk 'sub-cultuur' iets uit en uiteindelijk heb ik me eigen 'lifestyle' gevormd ofzo.... wat heeft je avatar/nickname met je lifestyle te maken..? Het heeft niks met me lifestyle te maken maar met een van de vele muziek smaken die ik heb en heb je ook vrienden met een totaal andere style? Nee eigenlijk niet |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() (je moet onzin altijdm met onzin bestrijden)
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|