![]() |
|
Verwijderd
|
11: mastrubatie
13: 1e zoen 15: vingeren, afgetrokken worden 16: beffen, gepijpt worden De 1e keer waarschijnlijk binnen nu en een week met me vriendin ![]() Toen ik 13 was dacht ik ook dat ik NOOOOOOIT sex zou kunnen hebben enzo, toen was ik gewoon nog onzeker, maar je zal echt wel zien dat het jou ook lukt joh, je bent trouwens helemaal niet lelijk, je hebt best een leuk hoofd (denk er geen homosexuele dingen bij ![]() Dus ook met jou komt het allemaal prima in orde hoor |
![]() |
||
![]() |
Je hebt idd niet stilgezeten, en als ik sommige dingen lees ben je nie de enige
om er eentje te noemen...: Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik was 12 toen ik voor het eerst getongd had.. Had trouwens al op m'n 8e een gewone zoen op m'n mond van een jongen gehad. Die eerste tongzoen was trouwens niks. Op m'n 15e ben ik gevingerd, gebeft, ben ontmaagd en heb ik afgetrokken. Op m'n 16e heb ik voor et eerst gepijpt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ben 15 en heb ook alleen maar gezoend en een beetje gevoeld ook meer niet, ik zou ook wel meer willen maar ja het komt als het moet komen, jou tijd komt wel en het is eigenlijk wel heel stoer om op je 12de te neuken heb je nie eens iets om mee te neuken dus bewara het maar voor je tijd
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ken trouwens wel iemand van nu net 13 (die was eerst dus 12 ![]() ![]() Is toch niet raar... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voor de rest hou ik de hand bij mezelf.. en ik wil dit niet meer.. Ik wil een vriendin en dan vind ik sex niet meteen et belangrijkste.. Alles op zijn tijd!
||
Citaat:
dat komt allemaal vanzelf joh! ik d8 toen ik net 15 was (en nog nooit gezoend had) ook dat ik enorm achter liep en dat was ook zo, nou toen kreeg ik een vriend en nog voor dat ik 16 was hebben we alles gehad ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
maakt niet uit joh dat je nog niet hebt gezoend!! ![]() 14 is helemaal niet laat.. ik was ook 14 toen ik 'ontgroend' werd en ik ken er zat van 16 die nogsteeds nooit hebebn gezoend. Maarre ik heb alles al gedaan inmiddels. xx
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 |