Oud 11-04-2002, 23:40
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Kan iemand mij de aangeraden portie paddos voor de beginner aanwijzen
Heb echt genoeg wiet ervaring ondertussen dus kan wel een stevige wiet space aan. Hoe grootte portie zal ik nemen>
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2002, 02:07
ick
ick is offline
ask yer smartshop

is afhankelijk van welke paddo's enzo
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 07:26
Günther
Günther is offline
Citaat:
ick schreef:
ask yer smartshop

is afhankelijk van welke paddo's enzo
idd

(maar ff persoonlijke ervaring, de 1e keer (tot nu toe ook m`n enigste, komen er binnenkort meer) dacht ik ik speel save ik neem een halve portie mexicaanse, ik had een lachkick van 2 uurtjes ofzo maar niet x-treem duz was best teleurstellend! dus neem niet te weinig maar al helemaal niet te veel!)
Oud 12-04-2002, 10:15
K
K is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Kan iemand mij de aangeraden portie paddos voor de beginner aanwijzen
Heb echt genoeg wiet ervaring ondertussen dus kan wel een stevige wiet space aan. Hoe grootte portie zal ik nemen>
als ik jouw was zou ik beginnen met een halve portie gedroogde mexicaan. zoals al gezegd kun je het ook bij de smartshop navragen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 11:23
Isa
Isa is offline
www.shroomery.org/

je kunt het uitrekenen op hun digitale calcfulator hoeveel je nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 11:42
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ik ga het dus samen met 3 andere vrienden in de mei vakantie doen. Een van hun is echt extreem ervaren met bijna alle drugs enzo, en wilt samen met ons gedroogde hawaainse nemen. En dan iedereen een halve portie. Hij zegt zelf dat ie er lvl 3 van gaat. Maar is dit verstandig voor een paddo beginneling zoals ik?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 17:14
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Ik ga het dus samen met 3 andere vrienden in de mei vakantie doen. Een van hun is echt extreem ervaren met bijna alle drugs enzo, en wilt samen met ons gedroogde hawaainse nemen. En dan iedereen een halve portie. Hij zegt zelf dat ie er lvl 3 van gaat. Maar is dit verstandig voor een paddo beginneling zoals ik?
hawaainse is de sterkste soort. Ik zou de 1e keer gewoon 1/2 portie Mexicaanse nemen. Dat had ik de 1e keer ook en het was echt super tof . De 2e keer had ik een hele portie mexicaanse maar het effect was niet echt heel erg veel sterker. Das was dus wel vaagh omdat 1 portie een best zware trip moet geven.
Oud 13-04-2002, 20:44
Verwijderd
idd, hawaaiaanse 1/2 portie. en echt niet meer.daar heb je echt genoeg aan....
maar mijn eigen ervaring met hawaaiaanse is, dat ik mijn trip niet zo leuk ervaarde als met mexicaanse. die zijn veel sterker.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef:
idd, hawaaiaanse 1/2 portie. en echt niet meer.daar heb je echt genoeg aan....
maar mijn eigen ervaring met hawaaiaanse is, dat ik mijn trip niet zo leuk ervaarde als met mexicaanse. die zijn veel sterker.
of was het nouw andersom?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 08:49
Isa
Isa is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
check de level-3 tripverslagen op shroomery.
beslis zelf maar of jij denkt dat je trips van de intensiteit die je daar leest aankunt. overschat je eigen moed niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten