Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 15:08
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Je ziet ook steeds meer(teminste ik dan) dat mensen van wie je het absoluut niet verwacht en er ook niet zo uitzien toch gaan zeggen/toegeven dat ze de hardcore uit 1996 enz wel mooi vinden/vonden nu het weer iets meer begint inte komen...
Of ik daar nu blij mee moet zijn vraag ik me af want zoals toen moet het nooit meer worden

ps lonsdale is al zo in dat je het in de wehkamp kan bestellen zegt denkik al genoeg over welke mensen er binnekort mee gaan lopen... ik haal ok geen lonsdale meer bij
Oud 14-05-2003, 15:11
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 14-05-2003 @ 16:08:
Je ziet ook steeds meer(teminste ik dan) dat mensen van wie je het absoluut niet verwacht en er ook niet zo uitzien toch gaan zeggen/toegeven dat ze de hardcore uit 1996 enz wel mooi vinden/vonden nu het weer iets meer begint inte komen...
Of ik daar nu blij mee moet zijn vraag ik me af want zoals toen moet het nooit meer worden

ps lonsdale is al zo in dat je het in de wehkamp kan bestellen zegt denkik al genoeg over welke mensen er binnekort mee gaan lopen... ik haal ok geen lonsdale meer bij
nou ik heb op school iemand die is hardrock dit hardrock dat vinden mensen zoals ik translosers maar als je op msn met ze over hardcor hebt..... stuur je ze een nummer zggen ze als ik dronken ben flip ik hietr beter op dan op hardrock
Oud 14-05-2003, 15:14
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 14-05-2003 @ 15:39:
Laat mij lekker alles op basis van vooroordelen beoordelen, ik weet zeker dat jij het ook op die manier doet. En wat dat slikken betrefd, in de 'scene' van hardcore wordt genoeg geslikt om het tot regel te bombarderen.
ik denk dat er bij hardrock party's veel meer drugs naar binnen gaat dan bij hardcore party's

p.s. ik heb nog nooit aan drugs gedaan behalve alcohol
Oud 14-05-2003, 15:14
SounD
SounD is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 14-05-2003 @ 16:08:
Wat is het probleem daarmee?

Bij veel mensen gaat de liefde voor de muziek niet echt over.
Maar er komt minder uit en je moet meer moeite doen om er aan te komen. Stijl is veranderd en die staat je misschien wat minder aan..

Dan is het slecht om te zeggen dat Thunderdome XIV een top cd was?
Ik vind van niet..
Oud 14-05-2003, 15:15
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
SounD schreef op 14-05-2003 @ 16:14:
Wat is het probleem daarmee?

daar zijn geen problemen mee
hardcore vesprijd zich nog sneller dan de pest
Oud 14-05-2003, 15:16
DeadNation
DeadNation is offline
Michieltje. Knaapje. Lul niet zo ontzettend uit je nek. Dankje.
Oud 14-05-2003, 15:17
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 14-05-2003 @ 15:28:
Hardcore.. soms wel even grappig..

Ik ben helaas geen pillenslikker dus het zal nooit iets voor me zijn, daarbij genomen dat ik hardcore met scooterhoeren en breezersletten accosieer .. nee niets voor mij.
als je helaas zegt waarom doe je er dan niet aan
Oud 14-05-2003, 15:17
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 14-05-2003 @ 16:16:
Michieltje. Knaapje. Lul niet zo ontzettend uit je nek. Dankje.
alstu
Oud 14-05-2003, 15:27
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Nee mischien dat ik het verkeerd typte maar ik bedoel zeker niet dat hardcore van vroeger zuigt, ik vind het juist kicke maar ik bedoel dat het niet meer zo massaal als toen moet worden met al die meelopers.....
En ik weet dat de styl is veranderd maar zoals die nu is bevald het me ook wel

Trouwens 1 van me lievelings nummers: dj jappo&dj lancinhouse -industrial strenght
Oud 14-05-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 14-05-2003 @ 16:15:
daar zijn geen problemen mee
hardcore vesprijd zich nog sneller dan de pest
sure... misschien als de post
Oud 14-05-2003, 15:30
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 14-05-2003 @ 16:27:
Nee mischien dat ik het verkeerd typte maar ik bedoel zeker niet dat hardcore van vroeger zuigt, ik vind het juist kicke maar ik bedoel dat het niet meer zo massaal als toen moet worden met al die meelopers.....

Trouwens 1 van me lievelings nummers: dj jappo&dj lancinhouse -industrial strenght
Oud 14-05-2003, 15:32
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 14-05-2003 @ 16:29:
sure... misschien als de post
ook maar dat is van Neophyte - je moet je muil houwe (zeggen ze vaak
Oud 14-05-2003, 15:37
Punk-Never-Dies
Punk-Never-Dies is offline
Ookal luister ik nu meer punk en metal, hardcore vind ik nog steeds vet!!
Oud 14-05-2003, 15:42
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Punk-Never-Dies schreef op 14-05-2003 @ 16:37:
bewijs
Oud 14-05-2003, 15:46
SounD
SounD is offline
Citaat:
Jah dat domme gabbertje gezeik heeft veel stuk gemaakt..

zou weer kunnen gebeuren.. de partyanimals zijn terug en die kunnen de kinderachtige of de goede kant op gaan..
Oud 14-05-2003, 15:57
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
SounD schreef op 14-05-2003 @ 16:46:
Jah dat domme gabbertje gezeik heeft veel stuk gemaakt..

zou weer kunnen gebeuren.. de partyanimals zijn terug en die kunnen de kinderachtige of de goede kant op gaan..
gisteren radio 3 was volgens mij een party annimal die een serieuze kant op wou horde ik door het lezen heen

aan dze inforrmatie kunnen geen verder recht verbonden worden (of hoe ze dat ook zeggen)
Oud 14-05-2003, 15:57
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik denk niet dat de party animals grote invloed zullen krijgen....

Enne michiel wat is dat nou vor lompe reactie: ''bewijs''
Als hij het zegt zal het wel zo zijn
Oud 14-05-2003, 16:09
SounD
SounD is offline
Citaat:
michieltje schreef op 14-05-2003 @ 16:57:
gisteren radio 3 was volgens mij een party annimal die een serieuze kant op wou horde ik door het lezen heen
Ik hoorde laatst een nummertje of zag het op de box en ik had mijn twijfels..

kale koppies en grappige ventjes die beetje aanhet hakken waren.. ik vraag me af of dat de kern ervan is..
Het draait niet om happy en uiterlijk maar om echte hardcore.. zoiets zit van binnen.

Mijn haar gaat er in iedergeval niet af.
Oud 14-05-2003, 16:10
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 14-05-2003 @ 16:57:
Ik denk niet dat de party animals grote invloed zullen krijgen....

Enne michiel wat is dat nou vor lompe reactie: ''bewijs''
Als hij het zegt zal het wel zo zijn
ik weet niet wie maar iemand zij over dat skaters e.d. hardcore ook steeds beter begonnen te vinden en toe hij dat zij schreef ik bvewijs
Oud 14-05-2003, 16:17
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Waarom quote je dan dit:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Punk-Never-Dies schreef op 14-05-2003 @ 16:37:
--------------------------------------------------------------------------------

bewijs
Oud 14-05-2003, 16:22
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
AtHell schreef op 14-05-2003 @ 15:39:
Laat mij lekker alles op basis van vooroordelen beoordelen, ik weet zeker dat jij het ook op die manier doet. En wat dat slikken betrefd, in de 'scene' van hardcore wordt genoeg geslikt om het tot regel te bombarderen.
ja tegenwoordig wordt op elke house-party geslikt en wat is er mis mee ,beter een strakke gabber die vriendelijk strak staat dan een dronkene breeserslet die overlast veroorzakt
Oud 14-05-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 14-05-2003 @ 13:22:
als jij hardcore bacher vind wat doe je dan op deze topic?
BAGGER!
OMDAT IK DACHT DAT HET OVER DE ANDERE HC GING. DE TOFFE! michieltje...

heb je dj rosa nou al op slsk gevonden?
Oud 14-05-2003, 16:27
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 14-05-2003 @ 17:22:
ja tegenwoordig wordt op elke house-party geslikt en wat is er mis mee ,beter een strakke gabber die vriendelijk strak staat dan een dronkene breeserslet die overlast veroorzakt
en het rijmt ook nog
Oud 14-05-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 14-05-2003 @ 17:27:
en het rijmt ook nog
niet?
Oud 14-05-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 12-05-2003 @ 12:20:
[afbeelding]
Die kat van jou heb wel altijd zijn mening meteen klaar he?
Oud 14-05-2003, 16:48
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Ufke schreef op 14-05-2003 @ 17:29:
niet?
ik vind van wel
Oud 14-05-2003, 17:05
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 14-05-2003 @ 17:30:
die denkt niet maar zegt gewoon terwijl ze ij hebben geleerd eerst denken dan doen
Oud 14-05-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 14-05-2003 @ 17:30:
Oud 14-05-2003, 17:20
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Ufke schreef op 14-05-2003 @ 18:18:
[afbeelding]
ja
Oud 14-05-2003, 17:21
michieltje
michieltje is offline
waar gaat deze topic nog over zullen we hier weer over hardcore praten of niks zeggen
Oud 14-05-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 14-05-2003 @ 18:20:
ja
ik vroeg dat niet aan jou

zeg ome kor.... moet hier geen slot op?
Oud 14-05-2003, 17:29
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Ufke schreef op 14-05-2003 @ 18:28:

doen!!!!
Oud 14-05-2003, 18:33
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Ufke schreef op 14-05-2003 @ 18:28:

hoezo? omdat jij je nie thuisvoelt in deze topic moet er gelijk maar n slot op? beetje zielig.
Oud 14-05-2003, 18:35
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
feessie schreef op 14-05-2003 @ 19:33:
hoezo? omdat jij je nie thuisvoelt in deze topic moet er gelijk maar n slot op? beetje zielig.
laten we dan maar weer eens serieus gaan praten over egte muziek!
Oud 14-05-2003, 18:43
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
michieltje schreef op 14-05-2003 @ 19:35:
laten we dan maar weer eens serieus gaan praten over egte muziek!
probeer ik al een tijdje. k heb nie voor nix mn top 10 hier neergezet! maar r zijn helaas kwalijke elementen zoals bijvoorbeeld Ufke en x belle x die denken dat ze deze topic kunnen verzieken met hun kutmuziek.

laat ons gewoon serieus over gabber lullen en bemoei je er verder niet mee. als je niet van gabber houd wat doe je dan op deze topic? precies zielig doen omdat je gabber niet leuk vind en gelijk alle mensen die er wel van houden voor gek verklaren.
Oud 14-05-2003, 18:45
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
michieltje schreef op 13-05-2003 @ 22:40:
ik doe mee
hahahahahaha
als je nou echt wat van hardcore wist had je nooit gelachen. ricky peroti is MC RAW van RTC.
Oud 14-05-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 14-05-2003 @ 18:18:
[afbeelding]
Ja! ik daag Poempie uit tegen Dohdoh de stonede vechtpoes(die's van mij dus ) Toen ze voor het eerst buiten was, 3 maanden oud o.i.d., heeft ze de pleurez geslagen uit een zwerfkat met een hangbuik!
Oud 14-05-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
feessie schreef op 14-05-2003 @ 19:43:
probeer ik al een tijdje. k heb nie voor nix mn top 10 hier neergezet! maar r zijn helaas kwalijke elementen zoals bijvoorbeeld Ufke en x belle x die denken dat ze deze topic kunnen verzieken met hun kutmuziek.

laat ons gewoon serieus over gabber lullen en bemoei je er verder niet mee. als je niet van gabber houd wat doe je dan op deze topic? precies zielig doen omdat je gabber niet leuk vind en gelijk alle mensen die er wel van houden voor gek verklaren.
ik heb volgens mij helemaal niks over mijn muziek gezegd en ik heb volgens mij ook geen foute dingen gezegd over gabber, ik heb me alleen kapot gelachen om michieltje
Oud 14-05-2003, 20:40
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:

Jah.. de stijl is veranderd, maar ook zeker de INHOUD....... qua muziek....

Wat vroeger Hardcore was.. is tegenwoordig eerder onder te brengen in Trance - Hardhouse

Tegenwoordig is de Hardcore en TerrorCore zo gruwelijk harder geworden, MEESTERLIJK gewoon !!
Oud 14-05-2003, 20:47
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 14-05-2003 @ 21:40:
Jah.. de stijl is veranderd, maar ook zeker de INHOUD....... qua muziek....

Wat vroeger Hardcore was.. is tegenwoordig eerder onder te brengen in Trance - Hardhouse

Tegenwoordig is de Hardcore en TerrorCore zo gruwelijk harder geworden, MEESTERLIJK gewoon !!
nee hardcore is breder geworden. waar hardcore vroeger pas begon bij 180BPM is dat nu al bij 140 BPM. luister maar eens goed naar een hardstyle set van dana. zij draait geregeld hardcoreplaten in een set.

ook is de muziek kwalitatief een stuk beter dan 6 jaar geleden. vergelijk de nummers van Buzzfuzz uit zijn beginperiode (1995-1996) als producer eens met de platen die hij nu uitbrengd. (2000-2003) zijn stijl is nog steeds herkenbaar, maar er zit zo veel meer diepgang in.
Oud 14-05-2003, 20:59
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
feessie schreef op 14-05-2003 @ 19:43:

En das niet de bedoeling van dit topic..... laat ons Gabbers nou maar ff lekker zwammen over snoeiharde Terror, dan gaan jullie babbelen over Korn of die andere gare lui
Oud 14-05-2003, 21:02
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
feessie schreef op 14-05-2003 @ 21:47:
nee hardcore is breder geworden. waar hardcore vroeger pas begon bij 180BPM is dat nu al bij 140 BPM. luister maar eens goed naar een hardstyle set van dana. zij draait geregeld hardcoreplaten in een set.

ook is de muziek kwalitatief een stuk beter dan 6 jaar geleden. vergelijk de nummers van Buzzfuzz uit zijn beginperiode (1995-1996) als producer eens met de platen die hij nu uitbrengd. (2000-2003) zijn stijl is nog steeds herkenbaar, maar er zit zo veel meer diepgang in.
Kerel, ouwehoer niet zo... niet breder, maar wel minder duidelijk!.. en dat is wat anders.. soms is t verschil niet te horen tussen Style en Core
Oud 14-05-2003, 21:20
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 14-05-2003 @ 22:02:
Kerel, ouwehoer niet zo... niet breder, maar wel minder duidelijk!.. en dat is wat anders.. soms is t verschil niet te horen tussen Style en Core
kerel, met breder bedoel ik dat er in de hardcore verschillende stijlen zijn ontstaan. luister maar eens naar de platen van Aeon records. sommige ziju echt rustig als je t over de snelheid van de bass hebt maar qua opbouw zijn het gewoon hardcoreplaten. of luister naar al het industrial gebeuren van bv promo.allemaal hardcore maar toch met steeds een andere stijl.
Oud 14-05-2003, 21:28
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
feessie schreef op 14-05-2003 @ 22:20:
kerel, met breder bedoel ik dat er in de hardcore verschillende stijlen zijn ontstaan. luister maar eens naar de platen van Aeon records. sommige ziju echt rustig als je t over de snelheid van de bass hebt maar qua opbouw zijn het gewoon hardcoreplaten. of luister naar al het industrial gebeuren van bv promo.allemaal hardcore maar toch met steeds een andere stijl.
Jaah, Gabberrrrrrrr....... zeg da dan direct zo !!

Da klopt jah..

Promo, is gewoon duidelijk te horen dat t Promo is....
Oud 14-05-2003, 21:32
LoNsDaLe2
LoNsDaLe2 is offline
alle sukkels die wat te zeiken hebben op hardcore...opgesodemieterd uit deze topic
Oud 14-05-2003, 21:35
LoNsDaLe2
LoNsDaLe2 is offline
deze topic gaat erover of er nog mensen zijn die naar hardcore luisteren en die hier van houden

er word NIE gevraagd of jullie hardcore compleet de grond in wille bore
Oud 14-05-2003, 21:42
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
LoNsDaLe2 schreef op 14-05-2003 @ 22:35:
deze topic gaat erover of er nog mensen zijn die naar hardcore luisteren en die hier van houden

er word NIE gevraagd of jullie hardcore compleet de grond in wille bore
WHuahuauaha...... DAT WIL IK OOK JUIST NIET, SJAPPO
Oud 14-05-2003, 21:43
Firestarter
Firestarter is offline
Hc4l
Oud 14-05-2003, 21:44
Korsakoff
Korsakoff is offline
ik wwet niet zeker of het waar is, maar ik heb van redelijk betrouwbare bronnen gehoord dat de volgende Thunderdome waarschijnlijk eind oktober begin november gehouden gaat worden. de plaats is nog onbekend.
Oud 14-05-2003, 21:45
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Ufke schreef op 14-05-2003 @ 21:02:
ik heb volgens mij helemaal niks over mijn muziek gezegd en ik heb volgens mij ook geen foute dingen gezegd over gabber, ik heb me alleen kapot gelachen om michieltje
kennen ze jouw niet bannen uit hardcore je llopt hier alleen maar te zieken

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten