![]() |
|
![]() |
Tegenwoordig bestaan er op internet tientallen sites, waar je je kunt aanmelden, waarna je allerhand reclamemail gestuurd krijgt, maar waar je wel per mailtje voor betaald krijgt (meestal rond de 1 eurocent per mailtje).
Ik heb me zelf een paar jaar geleden aangemeld bij bv. Euroclix, en tot nu toe heeft me dat zo'n 50 EUR opgeleverd (en ik heb niet alle rommel die ze me gestuurd hebben gelezen). Op zich best aardig, maar over een paar jaar gezien stelt zo'n bedrag natuurlijk niet zo veel voor. (ps. voor meer uitleg over hoe dit werkt, en welke nederlandse bedrijven er allemaal bestaan, neem eens een kijkje op mijn site, http://*.com/ ) Wat is jullie ervaring hiermee? Ik kan me voorstellen dat als je je bij een hoop van zo'n systemen aanmeldt, dat je dan best een aardige bijverdienste kunt hebben. Zijn er ook mensen die echt veel verdienen hiermee, of werkt dit soort marketing toch gewoon niet? Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 16:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
ECHT geld verdienen op het internet! wezzywez | 1 | 29-12-2011 15:49 | |
Werk, Geld & Recht |
GPT sites. kuukske | 3 | 11-08-2009 11:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen op het net rilozzo | 1 | 26-02-2008 15:36 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen zonder wat te doen -> verantwoord? LQ_Silver | 55 | 22-03-2005 01:48 | |
Werk, Geld & Recht |
geld verdienen met internet:D werkt echt roelaano | 1 | 07-05-2004 06:30 |