|
|
Bekijk resultaten poll: Geld verdienen zonder er iets voor te doen, vindt ik: | |||
Onverantwoord, iedereen hoort te werken voor zijn geld! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 13.54% |
Verantwoord, waar je je geld vandaan haalt beslis je zelf, zolang het legaal is. |
76 | 79.17% |
geen mening |
7 | 7.29% |
Aantal stemmers: 96. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ook is het niet alleen een link, maar een instructie is ook handig (en de beruchte cheat; net van Cellular gehad ![]() als je het nodig wilt weten: nogmaals, stuur een PM... of Cellular ofzo want die heeft kennelijk hetzelfde als ik
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
naja... als je je via mijn link dat deed dan kreeg je een 'cheat'-script m8... too bad for ya ;-) Trouwens probeer gewoon later nog een keer, de server kan vaak overbezet zijn. Maar zonder scriptje van me moet je je eens in het uur opnieuw aanmelden ![]() Maar jongens, nu echt ff ontopic!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kheb me aangemeld, ben ik net lekker bezig staat er dit: In fairness to our advertisers, you have reached our daily surfing limit. Please return tomorrow. Click here to return to your account en ik heb nog maar 16 cent verdient ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want ik had ergens gelezen dat ze een minimum uitkeringsbedrag hadden van 8 euro. En dat er na 50 dagen overniew wordt gerekend ofzo. Als het idd % is, zou je nooit boven de 8 euro kunnen komen. Volgens mij kan je alleen maar winstgevend zijn, als je zelf geld stort, en zo je saldo verhoogt, waardoor die % wel wat opleveren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|