Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
flevosite |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik heb mijn keuze al lang en breed gemaakt. ik geloof niet, en dat zal ik ook nooit doen. zoals ik al eerder had geschreven, vind ik geloof meer een houvast voor mensen dan een doel. het is natuurlijk mooi om te denken dat wanneer er een geliefde dood gaat hij/zij wordt opgevangen door een liefdevolle god die hem/ haar troost en samen met hem/haar wacht op zijn/haar dierbaren. dat klinkt iig beter dan dat je dierbare ligt weg te rotten tussen 6 plankjes.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
nee er komt een happy end:
Toen schreeuwde Nijntje hard: "Aaah een snipercat!" En rende hard weg. Snipercat haalde de trekker over maar was vergeten te herladen...... "He shit weer geen gebraden koNIJNTJE vanavond...." ![]()
|
Nou vooruit speciaal voor jou:
Voordat ik schoot ![]() ![]() Nadat ik schoot ![]() ![]() En hier kon ik me ff niet inhouden ![]() ![]() Sorry nijntje ![]() (Als ze et niet doen moet je ff: rechtermuisknop en dan: "afbeelding weergeven" proberen of the host site is TEMPORARILY down) Ben benieuwd of de mods dit ook leuk vinden..... ![]() Hehehe had je maar eerder moeten locken ![]()
Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
en nu slotje!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kom jij maar eens met argumenten, i.p.v. alleen maar hard te roepen dat je gelijk hebt (niet dat ik het met je eens ben maar als je anderen over wilt halen ook christelijk te worden moet je wel overtuigend overkomen). Bovendien moet je je naasten liefhebben, wees dus voortaan wat vriendelijker.
|
![]() |
||
Citaat:
Laat die zogenaamde god zich dan maar eens zien dan zal ik spontaan naar hem luisteren en doen wat hij zegt. Maar zoland dat niet gebeurt blijf ik het een sprookje vinden.... Mensen die er wel in geloven vindt ik goed hoor, niks op tegen maar ze moeten mij niet vertellen wat ik moet doen. Enne ik liet me een beetje gaan met die plaatjes....sorry ![]() Dat konijn begon trouwens ![]() (trouwens als je rechter muisknop klikt op plaatje en afbeelding weergeven doet doet ie het wel)
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 19:24. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
Why science fails to explain God gallil | 11 | 02-01-2006 12:21 | |
De Kantine |
Alice. de communiceerbeer | 298 | 16-09-2005 22:46 | |
Socrates ontmoet Jezus Folkmann | 18 | 10-07-2005 19:39 | |
Beleidszaken |
Christenen QueenOfSpades | 201 | 10-09-2003 21:23 |