Oud 13-05-2003, 14:27
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
jellerd schreef op 12-05-2003 @ 22:59:
Bryant
[afbeelding]

oew ik weet lekker dingen over hem die niemand anders weet ...maar ehm voor de rest kut serie.....hoe bedoel je wij doen 1 week over 1 conversatie...wat een slakkenserie.
haha dat laatste heb je wel gelijk in ja daarom kijk ik af en toe ook gewoon een hele week niet en als k dan weer ga kijken is dat ene gesprek ofzo gelukkig net voorbij maar het is geen kutsoap!!
Oud 13-05-2003, 16:16
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Citaat:
jellerd schreef op 12-05-2003 @ 22:59:
oew ik weet lekker dingen over hem die niemand anders weet ...maar ehm voor de rest kut serie.....hoe bedoel je wij doen 1 week over 1 conversatie...wat een slakkenserie. [/B]
Het valt best mee in vergelijking met B&B vind ik. Ik vind ATWT leuker omdat er gewoon veel meer in een aflevering gebeurd (bijv. twee bruiloften in een aflevering, terwijl ze bij B&B bijna een hele week over een bruiloft doen); je hebt erg aan het einde dat ze het "spannend" maken net als ibj B&B.

Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2003 @ 14:54:
Ik weet niet hoe lang je al fan bent van ATWT, maar afgelopen aantal jaren is er nooit een zomerstop geweest...
Ik ben ATWT zelf juist gaan kijken omdat ik me verveelde in de vakanties.. dan is er echt niets leuks op tv, behalve Atwt
Oud 13-05-2003, 16:18
Evito
Evito is offline
Wel spannend nu!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:52
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Citaat:
Evito schreef op 13-05-2003 @ 17:18:
Wel spannend nu!
kun jij misschien effe vertellen wat er gister en vandaag is gebeurd?
Oud 16-05-2003, 18:05
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Iemand die weet of er vandaag nog iets leuks gebeurd is...?
*kon het niet kijken had examens en moest werken
Oud 16-05-2003, 18:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
xxDomingoxx schreef op 16-05-2003 @ 19:05:
Iemand die weet of er vandaag nog iets leuks gebeurd is...?
*kon het niet kijken had examens en moest werken
Gingen de examens goed?

Ehmm eigenlijk is er niets gebeurd vandaag.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 11:10
Gothic
Gothic is offline
ATWT is weer de beste soap in de VS
Oud 18-05-2003, 20:21
tongpiercingkje
tongpiercingkje is offline
ik denk dat julia achter die aanslag op barbara in het ziekenhuis zit want hal enzo kwamen er toch achter dat de dader pillen slikt tegen depresiviteit (toch of zit ik er nou naast?)
en julia zit in een psychiatrisch instelling in het ziekenhuis en ik neem aan dat ze eruit mag en ze kan dus dan makkelijk bij barbara komen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 21:23
Bram
Bram is offline
Amerikaanse soaps zijn zo wie zo zéér overdreven. Over het algemeen zijn soaps een overdreven weergave van de werkelijkheid, maar de Amerikaanse soaps slaan echt alles. ATWT heb ik nu nog niet gezien, maar Bold and the Beautiful en vooral Days of our lives slaan echt alles ! In die laatste komen er geesten voor en duivelsuitdrijvingen enzo ...
Geef mij dan maar Australische soaps, die zijn niet zo overdreven, en vooral Neighbours is een soap die eigenlijk meer de problemen weer geeft over het dagelijkse leven maar dan met soap-ingrediënten er in. En met zéér getalenteerde mensen, want Neighbours (of Buren) heeft al Kylie Minogue, Jason Donovan, Craig MacClachan, Natalie Imbruglia en in een recent verleden Holly Valance en Delta Goodrem voort gebracht.
Oud 19-05-2003, 09:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
Bram schreef op 18-05-2003 @ 22:23:
Amerikaanse soaps zijn zo wie zo zéér overdreven. Over het algemeen zijn soaps een overdreven weergave van de werkelijkheid, maar de Amerikaanse soaps slaan echt alles. ATWT heb ik nu nog niet gezien, maar Bold and the Beautiful en vooral Days of our lives slaan echt alles ! In die laatste komen er geesten voor en duivelsuitdrijvingen enzo ...
Geef mij dan maar Australische soaps, die zijn niet zo overdreven, en vooral Neighbours is een soap die eigenlijk meer de problemen weer geeft over het dagelijkse leven maar dan met soap-ingrediënten er in. En met zéér getalenteerde mensen, want Neighbours (of Buren) heeft al Kylie Minogue, Jason Donovan, Craig MacClachan, Natalie Imbruglia en in een recent verleden Holly Valance en Delta Goodrem voort gebracht.
Ik moet zeggen dat ik The Bold een achterlijke maar fantastisch grappige soap vind. DOOL heb ik nog nooit gezien. ATWT is verder niet bepaald realistisch maar wel erg goed, kwalitatief gezien, en erg spannend.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:04
Cupcake
Cupcake is offline
De Days of Our Lives is idd érg overdreven. Met die duiveluitdrijvingen en noem maar op. Maar dat vind ik juist zo leuk, het is zo nep allemaal maar wel erg spannend... en erg grappig om naar te kijken (vooral het personage Susan )
Oud 21-05-2003, 16:52
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Bram schreef op 18-05-2003 @ 22:23:
. ATWT heb ik nu nog niet gezien, maar Bold and the Beautiful en vooral Days of our lives slaan echt alles ! In die laatste komen er geesten voor en duivelsuitdrijvingen enzo ...
DOOL is , vooral vanwege de geesten, duivelsuitdrijvingen enz!
En het personage Susan is idd
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:25
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
(offtopic)
Citaat:
Evito schreef op 16-05-2003 @ 19:08:
Gingen de examens goed?

Ehmm eigenlijk is er niets gebeurd vandaag.
Ja hoor wel redelijk

Zo ik ben echt blij dat dat Craig-gedoe eindelijk is opgelost.
Nu nog dat Lily, Luke en Holden gedoe, ik vind dat een beetje te lang duren nu.

Katie en Simon zijn zo cute samen : ) Ik vind het alleen erg lullig voor Katie dat hij in Malta wilt blijven.
Oud 25-05-2003, 00:24
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
xxDomingoxx schreef op 23-05-2003 @ 21:25:
(offtopic)
Ja hoor wel redelijk

Zo ik ben echt blij dat dat Craig-gedoe eindelijk is opgelost.
Nu nog dat Lily, Luke en Holden gedoe, ik vind dat een beetje te lang duren nu.

Katie en Simon zijn zo cute samen : ) Ik vind het alleen erg lullig voor Katie dat hij in Malta wilt blijven.
hm ja dat gedoe duurt mij ook iets te lang...ik vind zowieos de verhaallijn van holden en Lily nooit zo boeiend

en simon en katie, tja *zucht* zooo schattig! en zij is zo geweldig dom, ik moet altijd weer om haar lachen.

jammer trouwens dat Rose de laatste tijd beetje op de achtergrond is, want hoewel ze vrij nieuw is zegmaar, vind ik haar echt een geweldig personage!!
Oud 27-05-2003, 13:57
AlopiA
AlopiA is offline
Ik vind die stukken met Molly altijd stiekem leuk, als ze weer zo'n gevangeniskaart-geval krijgt
Dante moeten ze gewoon afschieten
Oud 28-05-2003, 11:22
Evito
Evito is offline
James

Ik wist dat ie terug zou komen...maar toch altijd leuk
beetje een matige introductie
maar ben blij dat hij er weer is

het leuke aan ATWT is dat
de stallen in Fairwinds er nog steeds hetzelfde uitzien als toen ze voor het laatst werden getoond (ik gok zo'n 4, 5, jaar geleden), en dat James nog steeds dezelfde kleur (groen) stropdas draagt, en hetzelfde grijze pak. Dat is super.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:30
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Evito schreef op 28-05-2003 @ 12:22:
James

Ik wist dat ie terug zou komen...maar toch altijd leuk
beetje een matige introductie
maar ben blij dat hij er weer is

het leuke aan ATWT is dat
de stallen in Fairwinds er nog steeds hetzelfde uitzien als toen ze voor het laatst werden getoond (ik gok zo'n 4, 5, jaar geleden), en dat James nog steeds dezelfde kleur (groen) stropdas draagt, en hetzelfde grijze pak. Dat is super.
oooow ik heb natuurlijk weer eens iets gemist!*welke James?*
Stenbeck??
Oud 28-05-2003, 12:46
Evito
Evito is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 28-05-2003 @ 13:30:
oooow ik heb natuurlijk weer eens iets gemist!*welke James?*
Stenbeck??
Hell yeah!

Paul ging naar buiten bij Fairwinds,
en daar zat James.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:47
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Evito schreef op 28-05-2003 @ 13:46:
Hell yeah!

en daar zat James.

morgen even kijken dan
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 21:15
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Evito schreef op 28-05-2003 @ 13:46:
Hell yeah!

en daar zat James.
waaaaah gaaf! oeh koel James is back *maakt vreugdedansje*
maar vandaag wassie er niet...*snif*
Oud 28-05-2003, 23:22
Roxy
Roxy is offline
Ja James is echt zo koel, dat soort mensne hebben gewoon iets net als Craig geweldig gewoon om Babs terug te gaan pakken.. Zij hebben echt stijl, Paul dat is maar een dommig ventje..
Oud 28-05-2003, 23:52
Verwijderd
nou ik vind t stom
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 10:16
Evito
Evito is offline
De beste characters zijn de loveable bad-guys, zoals James, Craig een beetje, David natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 11:19
Gothic
Gothic is offline
Ik ben echt onwijs blij dat James terug is, hij hoort gewoon in Oakdale . Ik hoop echt dat hij weer in contact komt met Lucinda , die 2 zijn geweldig samen
Oud 29-05-2003, 12:11
Evito
Evito is offline
James<=>Craig
zou dat business-wise wat zijn?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 14:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Evito schreef op 29-05-2003 @ 13:11:
James<=>Craig
zou dat business-wise wat zijn?
Ik denk dat het niet zou werken tussen die 2, en Craig is nou weer helemaal op de 'lieve, vriendelijk, ik volg de wet' tour...

Ben benieuwd wat Babsje vindt van James terugkomst... En Hal, die al zoveel tijd heeft besteed aan James pakken, arme man...
Oud 02-06-2003, 20:28
Cupcake
Cupcake is offline
met die James wordt het een stuk spannender!
Oud 04-06-2003, 10:47
Blubje
Blubje is offline
en wanneer krijgen Emily en Hal nou eindelijk iets??? *gaat vast niet gebeuren, maar kvind ze zo lief samen *
Oud 04-06-2003, 11:27
iamre18
iamre18 is offline
Enige soap die ik leuk vind en kijk
Oud 04-06-2003, 13:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 04-06-2003 @ 11:47:
en wanneer krijgen Emily en Hal nou eindelijk iets??? *gaat vast niet gebeuren, maar kvind ze zo lief samen *
Ze gaan nu eindelijk uit eten, maar voordat Hal gebeld heeft en alle andere verhaallijnen, vermoed ik dat we een maandje verder zijn voordat het echt iets is...
Oud 04-06-2003, 15:05
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-06-2003 @ 14:27:
Ze gaan nu eindelijk uit eten, maar voordat Hal gebeld heeft en alle andere verhaallijnen, vermoed ik dat we een maandje verder zijn voordat het echt iets is...
ja ik vrees van wel idd...jammer..
Oud 09-06-2003, 21:47
Roxy
Roxy is offline
Ik vind Emily en Hal echt geweldig samen, Barbara vink zown zeikwijf en nou nog meer dan eerst..
Oud 15-06-2003, 19:12
Deliveran©e
Deliveran©e is offline

damn, ik kan het aankomende maandag en dinsdag niej zien..kzit dan op stage en de videorecorder is stuk *megadrama*
Oud 17-06-2003, 20:49
Riconoscente
Riconoscente is offline
James: Geweldig dat hij terug is. Laat Paul denken dat hij een illusie is. Hoe zalig. Hij spreekt nog steeds zo als vroeger, nog steeds hetzelfde pak aan. Heel goed...
Paul: Ik vind hem iets prettiger worden. Vroeger (95-96) was hij een nogal aardige, sympathieke Adonis, nu begon hij als nors, gefrustreerd, onaardig kereltje. Gelukkig blijkt meteen hoe dom hij is (voorbeeld: toen bij Emily), en nu hij ook nog (op ongeloofwaardige wijze) Carly tot een partner in crime maakt, valt hij me alleszins mee.
Craig: Die man is geweldig.
Barbara: Irritant, maar grappig als het haar net meezit. Leuk, leuk.
Carly: Zeer irritant! Ik mocht haar. Nu niet meer. Met Craig is ze leuk. Zonder Craig niet.
Jack: AAARGH.
Hal:
Emily: Hmmmm, met Hal is ze wel leuk ja!
Holden: Nogal opgepompt en gespierd en bovendien vijf kilo aangekomen voor een vent die net meer dan twee maanden gevangen heeft gezeten met weinig voedsel en veel stress. Anyone else notice? Waarom trekken ze die man in Godsnaam zo'n shirt aan, als hij zo opgepompt blijkt?! Zijn armen waren twee meter breed!
Lily: Het begint irritant te worden nu. Hup=>Stoppen met die verhaallijn.
Simon: Hmm, hij is wel ok.
Katie: Zij moet eruit.
Lucinda: Is te braaf!! Lucinda was vroeger veeel gaver.
Abigail: Zo'n mooi meisje.

Nu heb ik geen zin meer.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:59
little lady
little lady is offline
ik vond het erg ongeloofwaardig dat jen met bryant zijn neef had geslapen.. :\
Oud 18-06-2003, 14:04
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
little lady schreef op 18-06-2003 @ 14:59:
ik vond het erg ongeloofwaardig dat jen met bryant zijn neef had geslapen.. :\
ja idd! eerst allemaal tegen Bryant zeuren dat ze wilt wachten op het juiste moment EN de juiste persoon, ze heeft ongeveer een jaar ofso al iets met hem, nog nooit met m naar bed geweest, en dan zal ze net op de dag dat het uitgaat met Bryant zomaar het bed induiken met zijn neef die ze net een paar weken kent! dan houdt ze ook niet erg vast aan haar principes hoor...en nog onveilig ook! dom wicht...
en wat is die neef (Billy toch?) trouwens lelijk!
Oud 18-06-2003, 14:12
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 18-06-2003 @ 15:04:
ja idd! eerst allemaal tegen Bryant zeuren dat ze wilt wachten op het juiste moment EN de juiste persoon, ze heeft ongeveer een jaar ofso al iets met hem, nog nooit met m naar bed geweest, en dan zal ze net op de dag dat het uitgaat met Bryant zomaar het bed induiken met zijn neef die ze net een paar weken kent! dan houdt ze ook niet erg vast aan haar principes hoor...en nog onveilig ook! dom wicht...
en wat is die neef (Billy toch?) trouwens lelijk!
Echt waardeloze verhaallijn, dit. Eerst houdt ze die arme Bryant tien maanden af en dan slaapt ze zomaar met zijn neef, die we heel lang geleden voor het laatst hebben gezien en die nu opeens komt opduiken. Wat een dombo ook die Billy. En Jennifer helemaal, ja, onveilig!!! Maar jullie weten nog niet eens de gevolgen hiervan, die zijn helemaal achterlijk!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:14
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 18-06-2003 @ 15:12:
Echt waardeloze verhaallijn, dit. Eerst houdt ze die arme Bryant tien maanden af en dan slaapt ze zomaar met zijn neef, die we heel lang geleden voor het laatst hebben gezien en die nu opeens komt opduiken. Wat een dombo ook die Billy. En Jennifer helemaal, ja, onveilig!!! Maar jullie weten nog niet eens de gevolgen hiervan, die zijn helemaal achterlijk!
oow is hij al eerder eens geweest dan??
ja is ze niet zwanger ofso van m?? of iets anders, weet ik veel, ik dacht dat jennifer eruit ging iig...*thank God*
Oud 18-06-2003, 14:20
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 18-06-2003 @ 15:14:
oow is hij al eerder eens geweest dan??
ja is ze niet zwanger ofso van m?? of iets anders, weet ik veel, ik dacht dat jennifer eruit ging iig...*thank God*
Nou, ik vermoed dat hij vroeger ook in de serie zat, toen hij nog een kleine jongen was. Billy Ross is de zoon van Cricket Montgomery (zus van Margo en Craig) en als ik me niet vergis Ernest Ross. Die zaten vroeger allemaal in de serie dus ik neem aan dat Billy er vroeger ook als kind in zat!

Edit; ik lees hier net dat Ernest (Ernie) Ross de adoptiefvader is van Billy Ross en dat Cody Sullivan zijn biologische vader is. Maar die zijn beide nogal onbekend, dus verder een weinig interessant.

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 14:23.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 17:03
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
jennifer is niet zwanger, maar gaat er wel uit
Die verhaallijn met Jennifer, Bryant en nu dus Billy vond ik toch al nix, idd erg ongeloofwaardig.

Zijn er trouwens nog meer mensen die Bonnie zo'n irritante meid vinden?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 17:12
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 18-06-2003 @ 18:03:
jennifer is niet zwanger, maar gaat er wel uit
Die verhaallijn met Jennifer, Bryant en nu dus Billy vond ik toch al nix, idd erg ongeloofwaardig.

Zijn er trouwens nog meer mensen die Bonnie zo'n irritante meid vinden?
Ja, enorm. Op het eerste gezicht lijkt ze wel een lekker ding maar als je dichterbij komt, lijkt ze heel gemeen en bitcherig. Trouwens ook ongeloofwaardig, volgens mij werd Bonnie geboren rond 1993/1994. Ik haat aging.

Ik vind het zo ongeloorwaardig dat ze A. perfect Amerikaans spreekt na zoveel jaar in Schotland B. zo enorm donker is (wat wel mooi is, maar dat terzijde ) C. zo'n enorme bitch is
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 21:03
Twijg
Twijg is offline
heb je geen plaatje van Dante?????
Hm, jammer....
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:56
wissie
wissie is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 18-06-2003 @ 18:12:
Trouwens ook ongeloofwaardig, volgens mij werd Bonnie geboren rond 1993/1994. Ik haat aging.
Dat is toch zo bij meerdere karakters uit ATWT? Bryant is ook bijzonder snel volwassen geworden toch? Jennifer trouwens ook, waarom is dat eigenlijk? Ik erger me er ook aan, eerst is het nog een kleuter, het karakter gaat een tijdje uit de serie en komt terug als 20 jarige
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 13:36
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
wissie schreef op 19-06-2003 @ 13:56:
Dat is toch zo bij meerdere karakters uit ATWT? Bryant is ook bijzonder snel volwassen geworden toch? Jennifer trouwens ook, waarom is dat eigenlijk? Ik erger me er ook aan, eerst is het nog een kleuter, het karakter gaat een tijdje uit de serie en komt terug als 20 jarige
Ongeduldigheid bij de producers.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 13:38
snoopy17
snoopy17 is offline
Weet je wie lekker is! die Billy die gelijk al met de dochter van barbara het bed in dook..kneem d'r niks kwalijk hihi
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 13:58
Umytl
Umytl is offline
Heb het een paar keer moeten missen, maar het is dus uit tussen Bryant en Jennifer en toen is ze maar gaan lopen rotzooien met z'n neef?! En weet Bryant hier al van?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:09
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Umytl schreef op 19-06-2003 @ 14:58:
Heb het een paar keer moeten missen, maar het is dus uit tussen Bryant en Jennifer en toen is ze maar gaan lopen rotzooien met z'n neef?! En weet Bryant hier al van?
Klopt, nee Bryant is er nog niet achter.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:10
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik vond het vandaag een erg enjoyable uitzending. Zeer. Carly wordt irritant maar is met Craig altijd leuk. Craig is zelf ook altijd leuk. Haha, fantastisch hoe hij haar nakeek toen ze de deur uitliep.
Dat met die Bruno is nogal stom, alhoewel het wel geloofwaardig is dat Katie zich met zo'n sukkel inlaat.

Trouwens; Bonnie deed gisteren (lees: vrijdag) echt geweldig die stem van Mitzi na. Dat verdient toch wel respect.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 06:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 19-06-2003 @ 15:09:
Klopt, nee Bryant is er nog niet achter.
Wat heeft ze precies met die neef gedaan?

(ik heb 2 weken gemist vanwege 'vakantie')
Oud 25-06-2003, 11:15
little lady
little lady is offline
ze is met hem naar bed geweest
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten