Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is het enige wat ik zometeen nog echt moet leren (Ben nu alle herhalingen aan het doornemen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
succes!
||
Citaat:
Maar mijn lerara zei ook dat we ons niet al te druk moesten maken over rijen, omdat het er zelden inzit.. MAAR HT KAN DUS WEL! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb net ook even NS examens bekeken en die zijn thank god begrijpelijk ![]()
||
Citaat:
![]() en dat ging ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Aangezien ik hoorde dat jullie bijna alleen maar goniometrie en soscastoa hoeven te kennen (3e klas stof voor mij) denk ik dat jij pi alleen hoeft te gebruiken bij de oppervlakte / inhoud van een cirkel.. omtrek cirkel: 2 * (pi) * r (=straal van de cirkel) oppervlakte: (pi) * r^2 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
snappie? niets ingewikkelds dus, gewoon een getalletje ![]() |
![]() |
|
![]() |
iiieee heb kansrekendrama.kan geeneen som meer goed maken
![]() ![]() rest maakt het me eigenlijk niet zo veel uit. sta een 8.3 maar hoef niet per se een 7 op mijn eindlijst ofzo.6 ben ik ook reuze tevreden mee.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
sorry..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Weet iemand trouwens hoe je afgeleide/integraal van sin(x) tot de macht 2/3/4 moet berekenen? Want in een examen van 2001 moest je de afgeleide berekenen van sin(x)^6 en cos(x)^6 en van het antwoord snapte ik weinig. Tzal wel te maken hebben met de kettingregel ofzo.
Is reken/meetkundige rijen niet meer B1,2 dan B1? Heb dat behoorlijk gehad met B1,2, met konijnen enzo.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maak er u^6 van, met u = sin x dy/dx = dy/du x du/dx dan krijg je: dy/dx = 6u^5 x cos x = 6 sin x ^5 x cos x
||
Citaat:
afgeleide (sin (x) )^6 = u^6 f'(x) = 6 (sin x)^5 * cos x (met de kettingregel dus) En rijen behoort voor een deeltje tot alle wiskunde... Staat in de algemene boeken... Wageningse methode, nooooooit van gehoord ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op de TI-83 is die standaardnormale enzo heel makkelijk te doen, dit wordt in de boeken niet vermeld, maar er zit een op optie op die Z:test heet. (ik weet niet precies waar, stat of vars of distr ofzo, kijk anders bij catalog). Nu alleen gemiddelde, standaardafwijking etc invullen, calculate selecteren in het scherm dan enter en voila daar is je kans!
Als je draw selecteerd maakt de gr het grafiekje Succes morgen! ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|