Advertentie | |
|
![]() |
|
* foute kleding
* boos / verwaande kop * claimerig * druk / schreeuwderig * zeurderig gehaal * onverzorgd * vetrollen * ongeintresseerd * dragen van merkkleding met Overdreven Grote LOGO's * Anita's * die teveel met uiterlijk bezig zijn * die met een klein tasje op hun rug zeulen maar dan overdreven roze ofzo ! meer ken ik ff nie opkomen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mannen die niet kunnen spellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen in een scheur heheh. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
- lelijk kapsel
- asociaalheid - hyperactiviteit - als hij te duidelijk aanwezig is - als hij nooit tijd vrij kan maken voor mij omdat hij het te druk heeft met zn vrienden - karl kani -kleding - eigenlijk alle fubu-achtige-kleding - zoiezo van die rage-figuren moet ik nix van hebben - kraagjes-mensen - kudde-alto´s (slipknot-regenboogfiguren) - mensen die hele dagen met skaten of breakdancen bezig zijn. ik bedoel.. er is meer in het leven dan dat. - onoriginele kledingstijl - jongens die het niet durven over straat te lopen met make-up - gebrek aan diepgang en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan. maar ik ben lui. |
![]() |
||
Citaat:
|
dit zijn toch wel dingen waar je op afknapt:
witte sportschoenen in het algemeen en helemaal onder een zwarte broek jongens met van die strakke broeken zien er niet echt fantastisch uit. willen ze hun slanke beentjes laten zien ofzo? ![]() mensen die stinken. neem aub eventjes de moeite om te douchen als je gesport hebt ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |