Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zwarte levi's 501 smashing pumpkins tshirt dvs getz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
camouflageprint-shirtje met brede hals en gele tekst op de achterkant
knalroze vestje wijde legergroene broek met veel vakjes hello kitty sokken roze pantoffels zwart/grijs ondergoed en m'n haar zit verschrikkelijk en ik zie er niet uit
||
Citaat:
Nuck heeft hem ook al aan, en ik ook ![]() Verder een rood riempje, rode trui even los omgeslagen en een oude spijkerbroek. En ik ben weer unbanned ![]()
|
![]() |
blauwe strakke wijduitlopende ribbroek
zwart truitje met lange mouwen rood met grijs vest sokken kisten zwart met paarse bh & string in dezelfde kleuren ring met een elf ring met een vlinder ring met een edelsteen horloge zilveren armbandje lintje met kattenbelletje kettinkje met een sterretje kettinkje met dp-plectrum 2 staartjes in mn haar donkergrijze oogschaduw zwarte eye-liner zwarte mascara |
![]() |
|
![]() |
witte spijkerbroek met iets uitlopende pijpen en verticale 'naden' Replay (nieuw nieuw
![]() roze hemdje H&M roze polo Hilfiger bootschoentjes Haar rommelig in een knotje gepropt, roze kralenketting om, zilveren slavenarmband en zilveren horloge Esprit. Geurtje Allure.
|
blauw spaghettiband truitje
vaal spijkerrokje met witte sterren *warm heeft* Ow en 60 nepdreads, wat ook niet echt veel verkoeling brengt, integendeel zelfs *puf*
|
zwart mouwloos truitje
donkerblauwe spijkerrok roze-zwart gestreepte kniekousen zwarte laarzen die ik ga vervangen voor roze allstars roze zweetbandje zwarte-witte-gele en roze armbandjes in allerlei vormen roze ondergoed jammer genoeg niet rood meer haar in los knotje mascara
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|