Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voor de rest vond ik het nogal een saai, herhaaldelijk dansje. |
![]() |
||
Citaat:
|
Kwam jullie top 5 overeen met de uiteindelijke score ?? Bij mij niet echt haha
Mijn favorieten waren Spanje ( middenmoot), Turkijke ( winnaar ![]() Ach 't was weer een leuk avondje ![]()
|
Tatu was echt vreselijk ruk
![]() Ze zongen veelste hoog en veelste vals, ze waren gewoon aan het schreeuwen. En wat een act zeg ![]() Hun nummer was echt slecht, en dan zijn ze nog als 3e geeindigd ![]() Vriendjespolitiek (al die landen om rusland heen stemmen op rusland, ja, dan kan je wel winnen he ![]() Omdat ze zo bekend en zo 'lesbisch' waren trok het de mensen wel denk ik... ![]()
|
Ik vond Israel en Kroatie ook wel goed.
t.A.T.u was dus echte bagger ![]() Jammer dat Nld het zo slecht deed. Verder vond ik Oostenrijk zwaar achterhaald en gewoon niet om aan te horen. Was ook wel typerend dat Duitsland ze (bijna) niets gaf, terwijl Duitsers het wel zouden moeten kunnen verstaan. Belgie had gewoon moeten winnen, was beter dan de rest. En het zou ook eens over moeten zijn met die 'vriendjespolitiek' *BAH* Verder vond ik die presentatrice ook wel lekker ![]() Jammer dat die act van de presentator/trice zo gemaakt was, maar ja: Zekerheid voor alles. Letland moest zich natuurlijk wel goed neerzetten voor heel Europa. |
![]() |
|
ieder jaar neem ik me eigen weer voor niet te gaan kijken... omdat het toch een corrupt zooitje is en je niet een goed liedje hoeft te hebben om te winnen...
Esther was verreweg de beste en wint gewoon niet!!!!!!!!!!!!!!!! niet eens in de buurt... Oostenrijk, slechter kan niet eindigt toch hoog. Turkije was zo vals als de p*st en wint. BAH volgend jaar ga ik cker niet kijken ![]() ![]()
|
weet trouwens niet of het eerder is gezegd, maar het land waar NLD de meeste punten van kreeg (10) had een jury ipv bellende/smsende kijkers.
valt dan wel weer op... ik vond belgië eigenlijk niet zo goed als vele anderen. nou ja, voornamelijk omdat het gewoon niks betekent, een zelfverzonnen taal... kweet niet, dan heeft het toch helemáál geen inhoud? (al valt dat bij songfestivalliedjes meestál nogal tegen). En de bewegingen met hun handen en armen werkten enigszins op mn lachspieren...
|
![]() |
Een verzonnen taal so what?? Het is een prachtig liedje en het verdiende te winnen. Indien Turkije niet al die punten kreeg van al die landen waar veel Turken wonen had belgie het gewonnen. en wij geven dan nog 12 ptn aan die turken, terwijl zij 7 aan ons ....
Verder vond ik NL niet slecht, maar om nu te zeggen dat ze moest winnen?? ![]() ![]()
||
Citaat:
nl niet winnen? zoals eerder gezegd, nederland kreeg 10 punten van een jury (rusland) en niet van bellende/smsende mensen. bovendien heeft nederland van vroegere deelnemers van het songfestival de prijs voor beste performance en artiest gekregen... en die hebben er meer verstand van dan 160 miljoen europeanen met allemaal verschillende meningen en vriendjespolitiek.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Eurovisie Songfestival 2006 Verwijderd | 427 | 26-05-2006 01:08 | |
Muziek |
Lordi grote winnaars Eurovisie songfestival 2006! Shadow-sword | 4 | 21-05-2006 13:06 | |
Films, TV & Radio |
Het Eurovisie Songfestival 2005 Love_Fulfilled | 290 | 04-06-2005 13:41 | |
Muziek |
Eurovisie Songfestival.. Shadina | 44 | 13-05-2004 08:16 | |
Muziek |
Enquete: Eurovisie Songfestival 2004 Love_Fulfilled | 23 | 25-04-2004 15:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Eurovisie songfestival 2e rangs evenement? Tox | 40 | 04-06-2002 14:49 |