Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Oh nu snap ik het. denk ik. Zou het kunnen dat het kruisje niet aan het touwtje vastzat, maar dat er een ijzeren ringetje was dat om het touwtje hing en door het kruisje heen zat? en dat dat dingetje van slijtage of teveel eraan sjorren verbogen was waardoor het losliet van het touw en bij het vallen ook van het kruis?
|
![]() |
|
![]() |
Zoals hier dus het bovenste ringetje: http://217.27.2.76/cgi-bin/shop4-nl....acce&lkey=0408
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp, is het kruis zonder kapot te zijn en zonder dat de ketting los was gevallen? Klinkt vaag, maar ok, ik heb ook al hele vage dingen meegemaakt. Van wie had ze het kruis gekregen? Had ze het zelf gekocht in een bepaalde periode, heeft het een speciale betekenis voor haar, dan zou het namelijk daar iets mee te maken kunnen hebben. Wat was haar eerste gedachte toen dit gebeurde? Kijk ik weet het ook niet, maar ik behandel het zoals iedere rare gebeurtenis, eerst kijken wat de betekenis is van het voorwerp waarmee het gebeurt en dan eens kijken of het daarmee te maken heeft. Net als kristallen die barsten zou hier ook een boodschap achter kunnen zitten maar die hangt dus af van wat dat kruis betekent en dat kan ik dus niet zeggen in haar plaats. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je hoeft het niet te geloven, maar je kunt het wel behandelen als geloofwaardig en proberen te zeggen wat je denkt... Of je zegt gewoon dat je het niet gelooft en gaat verder ![]() ![]() |
![]() |
|
Neej, er was GEEN ringetje ( ze kent het kruisje wel )
Neej, er was GEEN slotje, twas vast te binden met een knoop; en Neej de knoop was niet gelost want ik heb nog enorm moete frulle om het van haar nek te krijgen Voor de mensen die dit WEL seriues willen opnemen, ze heeft het kruisje in een winkel in Londen gekocht , dacht ik, kon ook in het Britsich Museum zijn, weet ik niet precies,... Er zat geen speciale betekenis achter, enkel dat ze het bijzonder mooi vindt en dat ze beetje begint te neigen naar de soft-gothic kant het eerste wat ze dacht na het valen was gewoon : oei het is kapot waarschijnlijk oke ik wete dat het dom verhaaltje lijkt, maar er is toch niemand die een zinnige verklaring kan geven !!?? ajaa ze heeft aantal jaar geleden eens geestej opgeroepen met vriendinnen( ik was er niet bij) en toen is de kaars in het midden van de kring enkele seconden uitgedooft en daarna weer vanzelf aangegaan, en de vriendinnen deden net op hetzelfde ogenblik hun ogen open, nu ja,... dit is maar wat ik gehoord heb, en ze is zelf ook niet helemaal overtuigd van de betrouwbaarheid van het bewijs dat er nu geesten bestaan
||
Citaat:
![]() Maareh...ik vindt dit geen zinnige topic omdat het verhaal zo ontzettend onduidelijk is.... Maar goed als jullie wel zinnig vinden hou ik jullie niet tegen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het kruisje een bepaalde beteknis had gehad, kon je daar tenminste iets mee, dan had het daar misschien betrekking op. MIsschien iets met de plaats waar ze was of wat ze op dat moment zei? (Hey ik probeer ff de mogelijkheden na te gaan dus ![]() |
![]() |
|
aan de pillen gezeten?
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dingen gebeuren, het hing al waarschijnlijk niet zo lekker ofzo,
ik zocht een keer een dobbelsteen kon het nerges vinden ik ga op me bed zitten en ik voel een dobbelsteen onder me lakens enzo, ik bedoel dat hebje soms gewoon, en als t een geest is, met welk nut wil hij nou een kruisje van een ketting laten pleuren |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hahahahahahaha ![]()
|
zat het touwtje wel door het kruisje heen of zat het touw om het kruis geknoopt, dat kan natuurlijk ook (dan hebben ze een gesloten touw dat je dubbel door het gat van het kruisje doet dan een lus eromheen en klaar) die gaan heel makkelijk los zonder dat je het in de gaten hebt.
|
![]() |
De kruizen die het zouden kunnen zijn in de online shop van the british museum hebben wel allemaal een extra ringetje volgens mij.
![]() Was het er zo een? http://www.britishmuseum.co.uk/produ...78&product=669 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
*steekt vinger op!!!* Heb soortgelijk ding meegemaakt. Ketting, geen extra ringetje, touwtje zat nog echt goed vast, hanger viel...
Hmmmzzz... Dan ga je je toch afvragen wat er nu weer is gebeurt... Het eerste wat ik heb nagezocht is wat voor algemene betekenis die ketting had en waar die vandaan kwam (niet de fabriek ofzow, maar waar het symbool ontstaan is). Blijkt dat ding nou niet precies gevallen te zijn op de plek waar het symbool ontstaan is eeuwen terug? Misschien bij jouw vriendin ook zo?
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] verschillen tussen berberapen(hondapen) en Chimpansee(mensapen) JAikbenhet | 10 | 03-11-2008 13:41 | |
Psychologie |
wie kan: mijn dromen verklaren? Dott | 16 | 20-06-2006 07:40 | |
ARTistiek |
Wie kan me ff helpun Nilis | 2 | 28-05-2002 19:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #3!!! Me_Myself_and_I | 245 | 26-05-2002 09:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Gedicht verklaring Garage_Raver | 1 | 11-02-2002 19:33 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
telproblemen hey | 2 | 14-01-2002 14:04 |