![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=23739 |
![]() |
||
Citaat:
Bevredigt dit uw dorst in de vraag naar duidelijkheid omtrent mijn reactie, oh Orpa?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik noem die van mijn vriend Winky
Geen idee hoe dat onstaaan is, maar wat wel grappig is dat ik deze naam laatst ook in een Harry Potter boek las (Winky de Huiself). Oh ja, mijn vriend noemde hem "Wimpie" en toen heb ik er Winky van gemaakt.... *vind dit een zinloze, maar wel een leuke topic*
|
ahhh. wat vaag. dus jullie liggen serieus in bed (of ergens anders) en jullie hebben het over winky, poepeledoepiej (nja, die was niet serieus) wilfred en jozef? ik zou hopeloos in de war raken.
nouja. ik ga altijd sesamstraat nadoen op dat soort momenten dus eigenlijk heb ik nu ook geen recht van spreken ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mijn vriend heeft dat btw bedacht en meteen ook namen voor mn borsten en mn kut.
linkerborst: Klara Rechter: Mara Kut: Tara. Vraag niet hoe hij er op komt ![]() [edit] grappig als hij dan een vriend heeft die het dan over een kassiere heeft die heel lelijk en dik etc was en Tara heette.. Wij lachen. Niemand snapt t ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat vertelde een vriend van hem een tijd later eens.. daar was ik toevallig bij.. we keken elkaar echt zo aan van: ja.. owkeej ![]() ![]() wij lachen, niemand snapte t ![]() was wel grappig. Kan er wel om lachen. Is niet echt iets wat nou heel erg is ofzo. En niet iets wat ik mn humeur zou laten verpesten... weet wel beter.. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|