Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen deze foto van mezelf gepakt. http://members.lycos.nl/ufke/eindhoven/03.JPG Gezicht Che verwijderd in Photoshop, eigen hoofd erop geplakt, kleuren weggehaald. Klaar. |
![]() |
|
Avril Lavigne, waarom? d0h! kijk naar haar houding!!! in intervieuws antwoord ze vragen met zown bitchy -woei-kijk-mij-nu-is-ik-ben-egt-stoer- houdinkje die ze vaak laat zien. ze denkt dat ze heel wat is, en dat ze gelijk de hele wereld op haar duim heeft
![]() Britney Spears, Christina Aguilera, J. Lo. enzow voorts al die uit de goot geraapte aan de plastische chirurgie geworpen stomme blonde kuthoertjes. Jim die domme eikel met zijn eentonige stem hij kan dus echt niet zeggen en jim-lovers...spijt me zeer om jullie de waarheid te moeten vertellen, maar hij kan gewoon echt niet zingen! en van die achterlijke softe baby boybands!!! AAAARH *trekt haar uit hoofd* djeeeezusmina en ssjah...verders....weeniet...zullen er nog wel meer zijn maar die weetik allemaal niet nie zo uit mijn kop
||
Citaat:
The Dixie Chicks ![]()
||
Citaat:
dat zeggen ze tog ook niet over jou??! ![]() ontopic: net als de topicstarter heb ik een onwijze hekel aan jennifer lopez, zij komt mij egt de strot uit!! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
weet je wat ik kan dat super Irritante Nr van Jamai niet meer uitstaan zo eentonig en zo veelsteveel gedraait en als ik m nog een keer hoor zou ik het lieft de boxen slopen waar het uit komt!!!!!!!!!!!!!!
Jamai ik HAAT je vuile nicht!! ![]()
Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 17:56. |
![]() |
|
Iedereen die muziek maakt voor de roem & het geld..
Emotie moet erin zitten!! En dan geen fake emotie zoals die ganstah-hiphop/rap klootzakken die lopen te roepen hoe slecht de black community het soms heeft, terwijl ze zelf in een pakkie lopen wat meer kost dan de gemiddelde zwarte buitenwijk-van-Detroit-bewoner op een jaar verdient. om maar een voorbeeld te noemen. |
![]() |
|
Jennifer Lopez idd (make up ur mind)
Avril Lavigne (i'm a rock chick, not some pop chick ---Yeah right) Bust (boybands and another one and another one and bust) Ook nog even leuk: ricky martin ---- jaleo zooooooooo passé
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|