Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hey,
Misschien is tennis iets voor je? Zelf vind ik het een hele leuke sport, en je hoeft er niet vroeg mee te beginnen, gewoon veel oefenen. En het is een sport die je vaak kunt doen, je kunt gaan wanneer je wilt. Moet je wel niet bij zo'n enorme kakclub gaan. Succes ermee nog! xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb een paar dingen gehoord die me enigzins aanstaan
- karate - die andere vechtsport - softbal - tennis - klimmen - zeilen zeilen moet hier niet zo'n probleem zijn, woon aan het water (Den Helder) maar klimmen wordt dus wel een probleem. We hebben hier idd wel 2 tennisclubs, maar tennis is weer alleen in de zomer he?! softbal lijkt me ook tof. op school hadden we zelfverdediging gehad, vond het echt wel kewl om zo hard mogelijk tegen zo'n mat aan te trappen enzow. Dus dan zo'n vechtsport is ook wel wat... ![]() andere tips zijn welkom hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Muay Thai, boksen, Kung fu, Jiu Jitsu, karate, krav maga, Freefight...
Als vechtsporten je aanspreken is er keuze genoeg, gewoon ff kijken wat je het leukst lijkt en waar het bij jou in de buurt kan
|
hoi Allemaal,
ik wil een andere sport gaan doen. team / individuele sport maakt me niet zo uit. naja, ik ben dus 16, je moet dus niet met zo'n sport aan komen zetten waarmee je al vroeg moet beginnen. vertel welke sport je doet, en waarom is het leuk?! -xxx- Ooit gedacht aan Twirlen???? Omdat gewoon de mooiste sport is! Je kan er net zo ver in gaan als je zelf wilt!!!! En net zo duur maken als je zelf wilt! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148 Verwijderd | 500 | 16-08-2009 11:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels! Verwijderd | 135 | 03-04-2008 17:40 | |
Psychologie |
buiten elke groep vallen... Gothic | 44 | 06-09-2004 21:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
over anti-semitisme Joostje | 8 | 03-02-2002 20:23 |