![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() of je moet met de bus naar emmen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn, wat zijn jullie adressen eigenlijk? Met dit nieuwe forumding kun je ze niet meer zien
![]() Ik ben psychotic_girl@hotmail.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Downloade dan die hap ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En Morgan, je bedoelde toch niet met je reactie op iamadarkangel dat jij ook een minderwaardigheids complexje hebt?? Op de forums kom je in ieder geval over als een zeer slimme, goede meid. (overigens wordt dit allemaal gezegt door iemand die ook klein beetje minderwaardigheidscomplexje heeft ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ow ja, mocht iemand mij toe willen voegen, adressie voor msn is mijn_vriend@yahoo.com
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kun je dan meestal ook niet zo goed overweg met andere meiden? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Download MSN en maak daarbij kennis met de andere meiden, zo kom je al meer van elkaar te weten en weet je strakjes ook al welke onderwerpen ze interesseren, of ze een vriend hebben, hoe zij denken over bepaalde zaken, etc. etc... Tenminste... is maar een mogelijkheid. Dan mag je mij ook meteen toevoegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja heeeel fijn allemaal hoor
MAAR IK WOON IN BERGEIJK! En das 20 km onder eindhoven Dus ik stem voor Eindhoven ![]() Nee maar effe serieus Zo ist dikke poep Ik ben een 'harde-kerner' dusse vergeet mij nie ![]() Ik wil ook komen hoor ![]() Zijn er nog mensen uit de buurt van Eindhoven Deventer? Centraal? Haha tuuurlijk..Voor de mensen uit Drenthe en midden-nederland wel maar niet voor de boeren uit het zuiden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 09:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dank je voor het compliment iig ![]() |
![]() |
|
Hmm.
Als ik het goed in de gaten heb vinden de meesten Den Haag te ver, (moet je sparen ![]() Een orgie is niet 't goede woord, maar, zoals ik het me voorgesteld had, kan je deze meeting ook niet houden in een cafe. Daarom was Den Haag het allerbeste. Ik had gedacht, eerst beetje praten enzo, misschien in een cafeetje, en dan, voor degene die dat wilden naar het appartement. Wat daar gebeurde zouden we wel zien. Tot zover willen Dark Enchantress Carl Alicia Silverstone iamadarkangel Sister Bliz in Den Haag meeten? Of nie?
Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 10:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 11:11. |
![]() |
|
bi-Meiden meeting Den Haag Dark Enchantress Carl Alicia Silverstone iamadarkangel Sister Bliz flowerz Black Reina (misschien?)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 | |
Seksualiteit |
In de reprise. Bimeiden? Phileine | 137 | 11-02-2004 10:07 | |
Seksualiteit |
S.com Bi-jongens meeting? Verwijderd | 43 | 04-08-2003 10:07 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend, erg?? ydnew | 295 | 29-05-2003 18:56 | |
Seksualiteit |
Ieks ik ga hier nu even heeeel open zijn:D Schrik niet.. Verwijderd | 122 | 12-04-2002 21:58 |