Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 21:23
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Nou weet je; ik woon alleen met mijn moeder en mijn moeder heeft niet echt bezwaar tegen seks in het huis, dus op zich wil ik mijn huis wel beschikbaar stellen; dan ga ik wel even de stad in ofzo als dat moet
En dan de video camera's verdekt opstellen
Oud 14-04-2002, 21:24
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Morgan schreef:

aaaaahahaha
Oud 14-04-2002, 21:26
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Shiit...

Verklap het nou niet!
Oud 14-04-2002, 21:27
Black Reina
Black Reina is offline
maja anyway, k kan vanaf emmen/zwolle 2 of 3 (hoeveel waren t er nou?) mensjes meeneme op kortingskaart dus zeggut maar
Oud 14-04-2002, 21:34
Verwijderd
Vanuit eh... in de buurt van Almelo (neej, niet eens IN Almelo... )
Oud 14-04-2002, 21:36
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Vanuit eh... in de buurt van Almelo (neej, niet eens IN Almelo... )

Damn
toch niet Olst he?!
Oud 14-04-2002, 21:36
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
maja anyway, k kan vanaf emmen/zwolle 2 of 3 (hoeveel waren t er nou?) mensjes meeneme op kortingskaart dus zeggut maar
ikkuh wil wel meerijden vanaf emmen
Oud 14-04-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Damn
toch niet Olst he?!
Olst?! -_o Nope, absoluut niet Veeeeel dichterbij (15 km afstand ).

Ik ken Olst niet..?
Oud 14-04-2002, 21:40
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

ikkuh wil wel meerijden vanaf emmen
Deal maar waar kom je vandaan dan? als je uit de richting groningen komt kun je beter eerst naar zwolle met de trein en dan vanaf dar met ze tweeen anders moet je eerst nogges vanuit zwolle met de trein naar emmen en dan vanaf daar vedder, en moeten we weer richting zwolle
of je moet met de bus naar emmen kan ook
Oud 14-04-2002, 21:41
Verwijderd
Uh... als iedereen toch online is nou... waarom zetten we de msn dan niet aan
Oud 14-04-2002, 21:42
Verwijderd
Damn, wat zijn jullie adressen eigenlijk? Met dit nieuwe forumding kun je ze niet meer zien

Ik ben psychotic_girl@hotmail.com
Oud 14-04-2002, 21:42
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Olst?! -_o Nope, absoluut niet Veeeeel dichterbij (15 km afstand ).

Ik ken Olst niet..?

Oh

is maar goed ook dat je Olst niet kent
2 vierkante meter grote kutdurpie
Oud 14-04-2002, 21:43
Black Reina
Black Reina is offline
hehe puik idee

yvetje_wiccan@hotmail.com
Oud 14-04-2002, 21:45
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

Deal maar waar kom je vandaan dan? als je uit de richting groningen komt kun je beter eerst naar zwolle met de trein en dan vanaf dar met ze tweeen anders moet je eerst nogges vanuit zwolle met de trein naar emmen en dan vanaf daar vedder, en moeten we weer richting zwolle
of je moet met de bus naar emmen kan ook
met de bus kan heel makkelijk ik woon in veendam trouwens, en daar gaat ook geen trein vandaan (kutdorp) dus dan zou ik eerst met de bus naar Groningen moeten en dan nog es een keer met de trein naar Zwolle en elkaar daar dan ontmoeten. Dan kan ik dus net zo goed met de bus naar Emmen gaan en gewoon vanaf het station in Emmen samen reizen. En plus, mijn oma woont in Emmen dus ik ben daar redelijk bekend Waar woon jij eigenluk??
Oud 14-04-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Oh

is maar goed ook dat je Olst niet kent
2 vierkante meter grote kutdurpie
Neej dan Vroomshoop... Naja wij hebben een winkelcentrum...

*raakt nu wel heel erg offtopic*

MSN, graag?
Oud 14-04-2002, 21:47
In Your Room
In Your Room is offline
*heeft geen MSN * maar mn email mag je wel hebben: cactus_in_the_desert@hotmail.com
Oud 14-04-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
iamadarkangel schreef:
*heeft geen MSN * maar mn email mag je wel hebben: cactus_in_the_desert@hotmail.com
Nou jaaaa, geen msn, dat kan niet hoor. Amaru en Black Reina zijn ook al online.

Downloade dan die hap (download.com)
Oud 14-04-2002, 21:51
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Nou jaaaa, geen msn, dat kan niet hoor. Amaru en Black Reina zijn ook al online.

Downloade dan die hap (download.com)
nou, k heb eigenluk geen tijd nu (moet nog een AK werkstuk afmaken dat morgen af moet zijn.....beetje te laat mee begonnen, zoals gewoonlijk ) dusseh: als jullie iets beslissen ofzow dan graag ff hier op het forum posten
Oud 14-04-2002, 21:53
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

met de bus kan heel makkelijk ik woon in veendam trouwens, en daar gaat ook geen trein vandaan (kutdorp) dus dan zou ik eerst met de bus naar Groningen moeten en dan nog es een keer met de trein naar Zwolle en elkaar daar dan ontmoeten. Dan kan ik dus net zo goed met de bus naar Emmen gaan en gewoon vanaf het station in Emmen samen reizen. En plus, mijn oma woont in Emmen dus ik ben daar redelijk bekend Waar woon jij eigenluk??
k woon in een kutdorpie vlakbij emmen kan dr ow op dre fiets heen en dan met de trein
Oud 14-04-2002, 22:08
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

k woon in een kutdorpie vlakbij emmen kan dr ow op dre fiets heen en dan met de trein
ok das dan geregeld........toch?
Oud 14-04-2002, 22:13
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

kijk, dat niet durven gaat mij op zich niet om het zoenen zelf, ik bedoel, daar was die meeting juist een beetje voor, ofni dan, om het een keertjuh uit te proberen. Het is meer dat ik een beetje last heb van een minderwaardigheidscomplexje van hier tot tokio (en weer terug ) dat ik dan een beetje het (misschien onzinnige) gevoel heb dat iedereen elkaar wel mag en dat niemand mij aardig vind ofzow. klinkt dom, maar tis wel zo.
Maar wat is dat nou joh, helemaal nergens voor nodig. Zo op het topic kijkende lijk je me een zeer gezellige meid, eentje waar de anderen inderdaad graag mee overweg zullen gaan.

En Morgan, je bedoelde toch niet met je reactie op iamadarkangel dat jij ook een minderwaardigheids complexje hebt?? Op de forums kom je in ieder geval over als een zeer slimme, goede meid. (overigens wordt dit allemaal gezegt door iemand die ook klein beetje minderwaardigheidscomplexje heeft )

Citaat:
Morgan schreef:
Was da nou voor gelul... De meiden komen om uit te vogelen hoe het is om met meiden te zoenen. De jongens weten dat allang...
De meesten althans
Oud 14-04-2002, 22:14
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ow ja, mocht iemand mij toe willen voegen, adressie voor msn is mijn_vriend@yahoo.com
Oud 14-04-2002, 22:15
Koen
Koen is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Nou weet je; ik woon alleen met mijn moeder en mijn moeder heeft niet echt bezwaar tegen seks in het huis, dus op zich wil ik mijn huis wel beschikbaar stellen; dan ga ik wel even de stad in ofzo als dat moet
Ik vind dit topic sowieso al nergens op slaan, maar je replies erin slaan echt alles. Ik heb geen reden om 'm te sluiten, en kijk 't dus maar zienderogen aan (heb weinig keus), maar ga dan alsjeblieft niet dit soort opmerkingen plaatsen.
Oud 14-04-2002, 22:16
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

Maar wat is dat nou joh, helemaal nergens voor nodig. Zo op het topic kijkende lijk je me een zeer gezellige meid, eentje waar de anderen inderdaad graag mee overweg zullen gaan.
thanks voor het compliment maar op internet is zoiets veel en veel makkelijker. Dan kun je vaak nog ff nadenken voordat je wat zegt, maar als je in het echt met iemand praat moet het allemaal spontaan gebeuren en daar is ikke jammer genoeg niet zo goed in
Oud 14-04-2002, 22:23
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

thanks voor het compliment maar op internet is zoiets veel en veel makkelijker. Dan kun je vaak nog ff nadenken voordat je wat zegt, maar als je in het echt met iemand praat moet het allemaal spontaan gebeuren en daar is ikke jammer genoeg niet zo goed in
Snif... ken het probleem... zullen we saampjes dan maar in het echie zwijgen?

Kun je dan meestal ook niet zo goed overweg met andere meiden?
Oud 14-04-2002, 22:26
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

Snif... ken het probleem... zullen we saampjes dan maar in het echie zwijgen?

Kun je dan meestal ook niet zo goed overweg met andere meiden?
ach, gaat wel. sommigen (het groepje van 4 a 5 meiden waar ik vaak mee omga in de pauzes enzo- overigens allemaal uit een andere klas dan de mijne, ik heb een k*tklas) ken ik gewoon wel redelijk goed en daar kan ik wel mee praten enzow, maar met meiden die ik niet zo goed kan gaat dat meestal toch ietsje moeilijker, dan wil je wel wat zeggen maar dan kun je op dat moment niks bedenken om te zeggen en dan zeg je maar nix, if ya know what i mean.....
Oud 14-04-2002, 22:31
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

ach, gaat wel. sommigen (het groepje van 4 a 5 meiden waar ik vaak mee omga in de pauzes enzo- overigens allemaal uit een andere klas dan de mijne, ik heb een k*tklas) ken ik gewoon wel redelijk goed en daar kan ik wel mee praten enzow, maar met meiden die ik niet zo goed kan gaat dat meestal toch ietsje moeilijker, dan wil je wel wat zeggen maar dan kun je op dat moment niks bedenken om te zeggen en dan zeg je maar nix, if ya know what i mean.....
Iknow, I know.. heb ik eigenlijk ook bij de meeste mensen (zowel jongesn als meiden), maarre, dit probleem is toch wel aardig simpel op te lossen voor je, voor deze meeting althans
Download MSN en maak daarbij kennis met de andere meiden, zo kom je al meer van elkaar te weten en weet je strakjes ook al welke onderwerpen ze interesseren, of ze een vriend hebben, hoe zij denken over bepaalde zaken, etc. etc...
Tenminste... is maar een mogelijkheid.

Dan mag je mij ook meteen toevoegen (gaat makkelijker dan hierop steeds berichtjes versturen)
Oud 14-04-2002, 22:35
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

Iknow, I know.. heb ik eigenlijk ook bij de meeste mensen (zowel jongesn als meiden), maarre, dit probleem is toch wel aardig simpel op te lossen voor je, voor deze meeting althans
Download MSN en maak daarbij kennis met de andere meiden, zo kom je al meer van elkaar te weten en weet je strakjes ook al welke onderwerpen ze interesseren, of ze een vriend hebben, hoe zij denken over bepaalde zaken, etc. etc...
Tenminste... is maar een mogelijkheid.

Dan mag je mij ook meteen toevoegen (gaat makkelijker dan hierop steeds berichtjes versturen)
jah, zal ik binnenkort idd maar ff doen dan thx voor je hulp enzow
Oud 15-04-2002, 00:09
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

jah, zal ik binnenkort idd maar ff doen dan thx voor je hulp enzow
Ik help graag mensen dussssss..... your welcome ... en maak er het beste van ... geld overigens voor alle meiden die reageren op dit topic
Oud 15-04-2002, 07:10
Verwijderd
Ja heeeel fijn allemaal hoor
MAAR IK WOON IN BERGEIJK!
En das 20 km onder eindhoven
Dus ik stem voor Eindhoven

Nee maar effe serieus
Zo ist dikke poep
Ik ben een 'harde-kerner' dusse vergeet mij nie

Ik wil ook komen hoor
Zijn er nog mensen uit de buurt van Eindhoven

Deventer? Centraal? Haha tuuurlijk..Voor de mensen uit Drenthe en midden-nederland wel maar niet voor de boeren uit het zuiden
Oud 15-04-2002, 08:05
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Als het in Deventer is dan kom ik niet..ik woon helemaal aan de andere kant van Nederland..
Oud 15-04-2002, 08:18
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

ok das dan geregeld........toch?
ja
Oud 15-04-2002, 09:08
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

ja
ok dan trouwens, heb ik nog iets gemist toen jullie gisteravond allemaal op MSN waren?
Oud 15-04-2002, 09:13
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

ok dan trouwens, heb ik nog iets gemist toen jullie gisteravond allemaal op MSN waren?
jah gloofut

wij bedachte zo ongeveer deventer, maja, dr zijn ook nog anderen
Oud 15-04-2002, 09:16
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
We krijgen het toch niet voor elkaar om een centrale plaats te vinden denk ik..
De mensjes die naar Deventer willen kunnen/zouden dat gewoon moeten doen wat mij betreft
Oud 15-04-2002, 09:23
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Dark Enchantress schreef:
We krijgen het toch niet voor elkaar om een centrale plaats te vinden denk ik..
De mensjes die naar Deventer willen kunnen/zouden dat gewoon moeten doen wat mij betreft
jah mee eens t maakt mij op zich niet zoveel uit waar t is, alset maar niet vedder weg is dan utrecht
Oud 15-04-2002, 09:37
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

jah mee eens t maakt mij op zich niet zoveel uit waar t is, alset maar niet vedder weg is dan utrecht
precies maar ja, ik vind eigenlijk alles best, zolang ik het maar kan betalen om erheen te gaan met de trein ofzow

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 09:43.
Oud 15-04-2002, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef:

En Morgan, je bedoelde toch niet met je reactie op iamadarkangel dat jij ook een minderwaardigheids complexje hebt?? Op de forums kom je in ieder geval over als een zeer slimme, goede meid. (overigens wordt dit allemaal gezegt door iemand die ook klein beetje minderwaardigheidscomplexje heeft )
Dat bedoelde ik eigenlijk wel

Dank je voor het compliment iig (slim, ja. Vervelend, JA!)
Oud 15-04-2002, 09:55
Black Reina
Black Reina is offline
maarum waar woont iedereen????!!
Oud 15-04-2002, 10:02
Black Reina
Black Reina is offline
owjah vraagie mag me vriend mee kmag nie heen alsie nie mee gaat enh hijs ook bi by the way
Oud 15-04-2002, 10:03
Verwijderd
Vroomshoop, bij Almelo (in't oosten dus)
Oud 15-04-2002, 10:41
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Hmm.

Als ik het goed in de gaten heb vinden de meesten Den Haag te ver, (moet je sparen ) maar niemand anders weet dan concreet waar ze het moeten doen.

Een orgie is niet 't goede woord, maar, zoals ik het me voorgesteld had, kan je deze meeting ook niet houden in een cafe. Daarom was Den Haag het allerbeste.

Ik had gedacht, eerst beetje praten enzo, misschien in een cafeetje, en dan, voor degene die dat wilden naar het appartement. Wat daar gebeurde zouden we wel zien.

Tot zover willen

Dark Enchantress
Carl
Alicia Silverstone
iamadarkangel
Sister Bliz

in Den Haag meeten? Of nie?

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 10:50.
Oud 15-04-2002, 10:47
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

wat iemand al voorstelde: spelletjes als truth or dare of spin the bottle kunnen ook wel kewl zijn
Vind ik ook
Oud 15-04-2002, 10:52
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Dat bedoelde ik eigenlijk wel

Dank je voor het compliment iig (slim, ja. Vervelend, JA!)
Is het vervelend om slim te zijn, of ben je een vervelend meisje voor aderen omdat je ze wijst op hun fouten/ alles denkt beter te worden. (wat je dus bedoeld met dat woord vervelend, hiermee zeg ik utieraard niet dat ik er zo over denk )
Oud 15-04-2002, 11:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
owjah vraagie mag me vriend mee kmag nie heen alsie nie mee gaat enh hijs ook bi by the way
Persoonlijk denk ik dat je het beter girls-only kunt houden, om de redenen die Dark Angel al aandroeg. Anders heb je straks een meeting met 70% jongens die zeggen bi te zijn, maar alleen maar een paar meiden willen zien zoenen.
Oud 15-04-2002, 11:09
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Persoonlijk denk ik dat je het beter girls-only kunt houden, om de redenen die Dark Angel al aandroeg. Anders heb je straks een meeting met 70% jongens die zeggen bi te zijn, maar alleen maar een paar meiden willen zien zoenen.
kan me vriend geen uitzondering zijn en hij doetet daarvoor niet, hijs eg bi

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 11:11.
Oud 15-04-2002, 11:10
flowerz
flowerz is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Dark Enchantress
Carl
Alicia Silverstone
iamadarkangel
Sister Bliz

enne flowerz (don't forget me!! )

Den Haag meeten? Of nie? [/B]
Den Haag is voor mij wel oke, is gelukkig ook niet zo ver weg.
Oud 15-04-2002, 11:12
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
flowerz schreef:

Den Haag is voor mij wel oke, is gelukkig ook niet zo ver weg.
splitse we t op dan? voor den haag hebbik geen geld denkik
Oud 15-04-2002, 11:13
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

splitse we t op dan? voor den haag hebbik geen geld denkik
of kmoe me moeder lief aankijke
Oud 15-04-2002, 11:15
Sister Bliz
Sister Bliz is offline

bi-Meiden meeting Den Haag