Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt helemaal van de uitsmijters af. Officiëel (lees:wettelijk) is zoals Aepie zegt een CJP-pas geen legitimatiebewijs. Alleen paspoort, rijbewijs of identiteitskaart zijn dat. Maar als de betreffende kroeg een regel heeft dat ze je met je CJP binnen laten, is er niets aan de hand natuurlijk. Ze zijn het alleen niet verplicht, terwijl legitimeren met paspoort, rijbewijs of ID-kaart wel 'dwingend bewijs' oplevert zoals dat heet.
|
![]() |
||
Citaat:
( en toen was je gewoon blond...[ja ik niet hoor..]) Nee, ik heb altijd mijn ID mee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb zelf nu een paspoort maar eigelijk zit ik er wel aan te dneken om een ID (ook) te nemen kost wel wat meer maar kans dat ik paspoort nodig heb is 1 veel kleiner en je ID-kaart kan je in je portomonee odenmet je ID kan je overal terecht.
Zie er toch echt uit als 16 (ben 17) maar in de stad enzo vragen ze wel om ID. oid met leeftijd erop. Zelfs bankpas met geboorte datum is soms voldoende (ga er niet van uit). Het is dus wel heel erg verschillend. Bij ons vragen ze er in bovenkerk (deel van amstelveen) eigelijk nooit naar |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Alcohol kopen zonder ID AnoniemT | 6 | 02-02-2015 22:58 |