Oud 05-06-2003, 16:21
Type
Type is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 05-06-2003 @ 02:02:
Peter Lusse (Eddie) woont wel vlakbij me, maar zie hem niet ZO vaak.. irl is het een verlegen vent
Jij woont in Geldrop...
Citaat:
punxnotdead schreef op 04-06-2003 @ 15:42:
een ex-klasgenoot van mij was de zoon van hans van breukelen (die kieper)
Van wie is hij nu de zoon dan?
Oud 05-06-2003, 16:23
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 05-06-2003 @ 02:02:
Peter Lusse (Eddie) woont wel vlakbij me, maar zie hem niet ZO vaak.. irl is het een verlegen vent
dusse, jij woont ook in geldrop? ! KEWL!
ik heb'm 1x gezien bij de kaasboer tegenover de albert heijn, ik d8: neh...kheb 't me vast verbeeld, maar later zei iemand doodnormaal van: 'ja die woont hier...'. Ew..ok!
Oud 05-06-2003, 16:25
Type
Type is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef op 05-06-2003 @ 17:23:
dusse, jij woont ook in geldrop? ! KEWL!
ik heb'm 1x gezien bij de kaasboer tegenover de albert heijn, ik d8: neh...kheb 't me vast verbeeld, maar later zei iemand doodnormaal van: 'ja die woont hier...'. Ew..ok!
Inderdaad die woont hier...

Nog een best relaxte vent ook schijnt, als'ie z'n mond open durft te doen...

Ik zag'm een keer in de rij van een of andere winkel, ik zeg "he, jou ken ik". Kreeg ik doodleuk "He, ik jou niet" terug te horen...
Tja... Gevoel voor humor noemen ze dat
Oud 05-06-2003, 16:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Onze vorige buurvrouw was de dochter van Leo Beenhakker (die kwam daar regelmatig de tuin doen en hielp bij ons ook wel eens)
Oud 05-06-2003, 17:32
Ketjing
Ketjing is offline
hier in het dorp heeft een aantal jaren Carlos Van Wanrooy gewoond, maar die kent niemand Toch?
Oud 05-06-2003, 18:13
GeritoDM
GeritoDM is offline
Niemand persoonlijk eigenlijk. Ik heb wel eens Bert van Leeuwen (van de EO ) hier zien winkelen met z'n gezinnetje. En die Ted vd Sparre (ofzo? die eerst de sterkste man van nl. was enzo, maar iets aan z'n kuiten kreeg) die woonde langs m'n route naar school. Heb ik ook wel eens in de trein gezien. En ik fiets altijd langs Leontien Zijlaard - Van Moorsel d'r huis. Heb er zelfs een keer ingehaald op de fiets. En ik zie dr wel eens ontbijten ofzo. *vieze gluurder is* En een keer op een Voorlichtingsdag in de uni van Utrecht zag ik Thom de Graaf(f?) in een auto stappen. En heb in de Tweede Kamer wel meer politici gezien, maar niet in het wild ofzo.
Oud 05-06-2003, 18:14
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 05-06-2003 @ 19:13:
Niemand persoonlijk eigenlijk. Ik heb wel eens Bert van Leeuwen (van de EO ) hier zien winkelen met z'n gezinnetje. En die Ted vd Sparre (ofzo? die eerst de sterkste man van nl. was enzo, maar iets aan z'n kuiten kreeg) die woonde langs m'n route naar school. Heb ik ook wel eens in de trein gezien. En ik fiets altijd langs Leontien Zijlaard - Van Moorsel d'r huis. Heb er zelfs een keer ingehaald op de fiets. En ik zie dr wel eens ontbijten ofzo. *vieze gluurder is* En een keer op een Voorlichtingsdag in de uni van Utrecht zag ik Thom de Graaf(f?) in een auto stappen. En heb in de Tweede Kamer wel meer politici gezien, maar niet in het wild ofzo.
Ted van de Parre (die herkent toch niemand?)
Oud 05-06-2003, 18:51
FastJapie
FastJapie is offline
Ken niemand,
maar wil wel mensen leren kennen die Sylvie Meis kennen!!!!! Of haar zelf natuurlijk!
Oud 05-06-2003, 19:29
Feilsiyeve
Feilsiyeve is offline
Jaja, Jochem van Gelder ken ik, heb weleens met em gepraat. Mijn moeder kent hem, ook omdat hij de oom van een vriendin van mn zusje is. En ik ken Jim , al voordat hij bekend werd.
Oud 05-06-2003, 20:46
shaya
shaya is offline
ik ken pascal van bluf. en ik heb wellus tegen jochem van gelder gezegd dattie niet mocht bellen, omdat we bezig waren met de sluiting van zomerkamp en mobieltjes zijn daar verboden.
ook heb ik wellus met die gast van de scooters gepraat. je weet wel, die gast van I saved the day.
Oud 05-06-2003, 21:11
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
... schreef op 05-06-2003 @ 14:30:
een van de opa's (maar of die nou dood is woont hier in de buurt (of woonde, als hij dood is )
maar het was een ouwe chagerijn die nooit iets wilde zeggen, zich te goed voelde voor iedereen en géén kinderpostzegels wilde kopen
Waarschijnlijk is dat de levende, want degene die dood is heeft geloof ik bij mij in het dorp gewoond

Joop van den Ende heeft ook zijn PAND hier en Charly Luske (van boyband, vriend van Tanja Jess) heeft hier ook gewoond.
Oud 05-06-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 05-06-2003 @ 22:11:
Waarschijnlijk is dat de levende, want degene die dood is heeft geloof ik bij mij in het dorp gewoond

Joop van den Ende heeft ook zijn PAND hier en Charly Luske (van boyband, vriend van Tanja Jess) heeft hier ook gewoond.
Die dooie had een vakantiehuis hier in Den Helder. Stiekem Julianadorp, maar ja, dat kent toch niemand...
Oud 05-06-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 05-06-2003 @ 18:32:
hier in het dorp heeft een aantal jaren Carlos Van Wanrooy gewoond, maar die kent niemand Toch?
Tuurlijk wel, Betonnen Carlos, nu linksback van RBC Roosendaal.
Oud 05-06-2003, 22:33
Verwijderd
ik ben wel veel bekende nederlanders tegen gekomen, maar ik ken ze niet persoonlijk... ik heb andre van duin, carlo boshart en danny rook wel eens in een gaybar gezien... en carlo boshart die liep tegen mijn ex op op de heerengracht heb ik hans van wilgenborg zijn tekkel uit zien laten en katja schuurman heb ik wel eens bij de ah gezien in de westerstraat... ik heb nog bn-ers gezien, maar ik kan er eventjes niet op komen...
Oud 05-06-2003, 22:34
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Type schreef op 05-06-2003 @ 17:19:
Wil je mij een plezier doen, en die jongen zo snel mogelijk zijn (vermoedelijk) kippenekje omdraaien?

Bespaart mij weer wat moeite...
lol, wie mag hem wel, begin ik me af te vragen
Oud 06-06-2003, 12:19
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 05-06-2003 @ 23:20:
Tuurlijk wel, Betonnen Carlos, nu linksback van RBC Roosendaal.
Betonnen Carlos? haha dat is wel een goeie
Oud 06-06-2003, 12:35
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-06-2003 @ 23:33:
ik ben wel veel bekende nederlanders tegen gekomen, maar ik ken ze niet persoonlijk... ik heb andre van duin, carlo boshart en danny rook wel eens in een gaybar gezien... en carlo boshart die liep tegen mijn ex op op de heerengracht heb ik hans van wilgenborg zijn tekkel uit zien laten en katja schuurman heb ik wel eens bij de ah gezien in de westerstraat... ik heb nog bn-ers gezien, maar ik kan er eventjes niet op komen...
danny rook en gaybar?
Oud 06-06-2003, 12:55
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Ik ken er geen persoonlijk, maar de oom en schoonvader van Boudewijn Zenden hebben bij mij op school lesgegeven en ik ben een keer Fons de Poel tegengekomen in den Bosch en met Liesbeth List heb ik al eens gepraat.
Oud 06-06-2003, 13:13
Ketjing
Ketjing is offline
en bij me tante in de straat woont: Leo de Haas (erg bekend ) en Bob Peeters (geen hollander maar toch)
Oud 06-06-2003, 16:11
GeritoDM
GeritoDM is offline
Oja, Def Rymz (schrijf je dat zo? of nog met een h dr bij?) vroeg mij een keer de weg naar de dichtsbijzijnde bank. Ik kende hem helemaal niet (), dus ik wees em vrolijk de weg. Een vriend die toen naast mij stond zei daarna: "Holy shit... Dat was gewoon Def Rymz!". Vonk wel grappig.

Citaat:
Ketjing schreef op 05-06-2003 @ 19:14:
Ted van de Parre (die herkent toch niemand?)
Ik wel toendertijd.

edit:
Nou vergeet ik nog wat, toen ik nog op de basisschool zat, kwam ik met het schoolbusje altijd langs het huis van Edwin de Goey.
Oud 06-06-2003, 16:13
BCR
BCR is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 04-06-2003 @ 12:00:
Da's die man met die Chriet Titulaer-baard van dat vogelprogramma toch? Heb ik welles een boek van gelezen (in mijn amateur-vogelexpert tijd ).
Hij heeft een baard, ja . Maar kwist niet eens dat ie n boek geschreven had. Wow, hij is beroemder dan ik dacht .
Oud 06-06-2003, 16:16
ZwaarMetaal
ZwaarMetaal is offline
Aart staartjes in een achterneef van me opa
Oud 06-06-2003, 16:19
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
ZwaarMetaal schreef op 06-06-2003 @ 17:16:
Aart staartjes in een achterneef van me opa
Ik wist niet dat-ie aan bejaardensex deed.
Oud 06-06-2003, 16:29
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
stefano schreef op 05-06-2003 @ 22:33:
Die dooie had een vakantiehuis hier in Den Helder. Stiekem Julianadorp, maar ja, dat kent toch niemand...
Ik ken Julianadorp wel hoor
Maar geen enkele bn'er kent mij, maar B 100 van Bassie en Adriaan ben ik al een paar keer tegen gekomen. Maar hij groet nooit, terwijl ik vroeger z'n grootste fan was
Oud 06-06-2003, 16:58
Multilot
Multilot is offline
Stafano uit gtst is de ex van de zus van een goede vriend van mij.... slivia uit gtst is achternicht van mn buren... Euhm, o ja, Jan van Halst woont naast mn collega en komt altijd in onze winkel.... Ach niet erg bijzonder allemaal dus...
Oud 06-06-2003, 23:03
SHAZZ
SHAZZ is offline
Op de begrafenis van mijn oma kwam ik Ben Ramakers (miguel zwart) van onderweg naar morgen (speelt er nu niet meer in meen ik) tegen, blijkt dat zijn ouders vrienden waren met mijn oma. Beetje rare situatie, maar heb tijdens de koffietafel naast m gezeten en met m gepraat. Niet dat het mij wat boeide want ik kijk nooit naar ONM maar vond t toch wel grappig.
Oud 07-06-2003, 09:06
the tourist
the tourist is offline
Peter Jan Rens is ergens familie van mij, maar ik heb hem nog nooit ontmoet
Hm, voorderest niet.
Oud 07-06-2003, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 06-06-2003 @ 17:13:
Hij heeft een baard, ja . Maar kwist niet eens dat ie n boek geschreven had. Wow, hij is beroemder dan ik dacht .
Wel meerdere boeken hoor, een stuk of zes of zo.
Oud 07-06-2003, 10:27
mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Robert Fuchs woont vlakbij mij en ook Erwin Koeman( ja de broer van)
Ook Dennis Rommedahl kom ik regelmatig tegen in de stad...en Kezman ook.
En ik heb Rik&Anita van GTST samen gezien in de Goossens(meubelzaak) was de opening ervan, haha
Mijn vriendin is de achternicht van Phillip Cocu

en verder weet ik het niet.....
Oud 07-06-2003, 10:39
Nothing
Nothing is offline
Ja ik woon ermee in 1 huis!!

Me broer (Niels)
Hij heeft 8 maanden in het Jongerenlagerhuis gezeten...

Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 10:49.
Oud 07-06-2003, 10:42
mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
met wie?
Oud 07-06-2003, 12:34
Winner
Winner is offline
Een meisje uit mijn klas woont naast die kerel van 'Nederland in beweging'
Oud 07-06-2003, 12:35
Winner
Winner is offline
Oh en (deze is mega-indrukwekkend) een lerares bij ons op school is de tante van Anna van K-Otic!!!!! Jaja. Dus ik ken Anna ook een beetje.
Oud 07-06-2003, 12:45
Metallinos
Metallinos is offline
Ehm.. ik heb bij dj Madman in de straat gewoont (iemand nog die hem kent?), mijn moeder heeft eens bij Freek de Jonge in lift gestaan... niet veel bijzonders dus.
Oud 07-06-2003, 12:56
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Tampert schreef op 04-06-2003 @ 02:17:
buurvrouw was ooit de dochter van Willeke Alberti (en ze deed het met Johnny van 't Schip). En op mijn middelbare school zaten een aantal bobokinderen.
was ooit??Of is ze dat nog steeds??
Oud 07-06-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
EternalDarkness schreef op 07-06-2003 @ 13:45:
Ehm.. ik heb bij dj Madman in de straat gewoont (iemand nog die hem kent?),
Maisje je bent zo lelijk als de nacht...
Oud 07-06-2003, 18:17
Verwijderd
Ik heb Herman Brood vagelijk gekend via de oma van 'n vriendin. Met diezelfde vriendin hebben we ook ooit met Daan Schuurmans in de tram gezeten. (Ik kende 'm niet. Zij werd gek van enthousiasme. Ik vond het stom. Zij wou naar 'm toegaan, en toen stapte hij uit. )

Met een ex van mij ben ik Jody Bernal een keer tegengekomen in A'dam.

En een andere vriendin van mij werkte backstage bij Idols.

Yeah.
Oud 07-06-2003, 18:37
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Winner schreef op 07-06-2003 @ 13:34:
Een meisje uit mijn klas woont naast die kerel van 'Nederland in beweging'
Carl Noten
Oud 08-06-2003, 09:48
drumster
drumster is offline
Ik ben familie van Sandra Bullock. Zie haar soms maar omdat ze in Amerika woont gebeurd dat niet vaak. Verder WAS de zanger van Relaxt mijn vaste klant op de markt. En via via ken ik Silkstone. Dan houd het wel op.
Oud 08-06-2003, 09:53
drumster
drumster is offline
Ik ben ook wel eens mensen tegen gekomen zoals:

- Charlie uit GTST
- Margot uit ONM
- Tatum
- Katja Schuurman + zusje
- Joost uit ONM
- Suzy uit ONM

en nog wel een paar andere maar dan ken je ze niet meteen.
Oud 08-06-2003, 10:01
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Ik was er nog 1 vergeten: een neef van mijn opa woont naast Chantal Janzen.
Oud 08-06-2003, 12:50
Amidala
Amidala is offline
M'n (oud-)buurman speelt in een spotje van Autodrop.
Oud 08-06-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Shibby schreef op 06-06-2003 @ 13:35:
danny rook en gaybar?
dat is toch die gast van yorin?
Oud 08-06-2003, 14:50
mandarijn
mandarijn is offline
dat jongetje dat een paar keer in kees en co meedeed, als dat zwervertje met dat irri stemmetje

zat bij mij op school, hij is vorige week overleden :/
Oud 08-06-2003, 15:28
Pietura
Pietura is offline
Dick Jol en Marco van Basten met wat Nederlandse trainers komen wel eens eten in een restaurant waar ik wel eens werk. Maar dat is niet echt kennen.
Maar mijn baas had me wel voorgesteld aan ze.
Oud 08-06-2003, 15:29
Pietura
Pietura is offline
Citaat:
~furrie light~ schreef op 08-06-2003 @ 15:50:
dat jongetje dat een paar keer in kees en co meedeed, als dat zwervertje met dat irri stemmetje

Ooohja, die heb ik een keer gezien toen ik even langs kwam huppelen op je school.
Oud 08-06-2003, 16:57
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:

Overleden , die kerel was cool in die serie
Oud 08-06-2003, 18:20
Chelsea
Chelsea is offline
een kennis van mij gaat om met romario en ronaldo
Oud 08-06-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:

Huh waaraan? Over Kees & Co gesproken, die jongen die er in meespeelt is de broer van een meisje waarbij ik op de basisschool zat.
Oud 08-06-2003, 23:15
thugz-angel
thugz-angel is offline
jan vennegoor of Hesselink die vriendin woonde bij ons in de straat, maar hij was er ook altijd coole gast is dat

en euhhm nu woont die dochter van Hermien bij ons inde straat, volgens mij sandra, maar ach wat kan mij t schelen, heheh

owja en erik ten Hag ook, maar minder goed als jan

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten