Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb'm 1x gezien bij de kaasboer tegenover de albert heijn, ik d8: neh...kheb 't me vast verbeeld, maar later zei iemand doodnormaal van: 'ja die woont hier...'. Ew..ok! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nog een best relaxte vent ook schijnt, als'ie z'n mond open durft te doen... Ik zag'm een keer in de rij van een of andere winkel, ik zeg "he, jou ken ik". Kreeg ik doodleuk "He, ik jou niet" terug te horen... Tja... Gevoel voor humor noemen ze dat ![]()
|
Niemand persoonlijk eigenlijk. Ik heb wel eens Bert van Leeuwen (van de EO
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik ken pascal van bluf. en ik heb wellus tegen jochem van gelder gezegd dattie niet mocht bellen, omdat we bezig waren met de sluiting van zomerkamp en mobieltjes zijn daar verboden.
ook heb ik wellus met die gast van de scooters gepraat. je weet wel, die gast van I saved the day.
||
Citaat:
![]() Joop van den Ende heeft ook zijn PAND hier en Charly Luske (van boyband, vriend van Tanja Jess) heeft hier ook gewoond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben wel veel bekende nederlanders tegen gekomen, maar ik ken ze niet persoonlijk... ik heb andre van duin, carlo boshart en danny rook wel eens in een gaybar gezien... en carlo boshart die liep tegen mijn ex op
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Oja, Def Rymz (schrijf je dat zo? of nog met een h dr bij?) vroeg mij een keer de weg naar de dichtsbijzijnde bank. Ik kende hem helemaal niet (
![]() ![]() Citaat:
![]() edit: Nou vergeet ik nog wat, toen ik nog op de basisschool zat, kwam ik met het schoolbusje altijd langs het huis van Edwin de Goey. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar geen enkele bn'er kent mij, maar B 100 van Bassie en Adriaan ben ik al een paar keer tegen gekomen. Maar hij groet nooit, terwijl ik vroeger z'n grootste fan was ![]() ![]()
|
![]() |
Op de begrafenis van mijn oma kwam ik Ben Ramakers (miguel zwart) van onderweg naar morgen (speelt er nu niet meer in meen ik) tegen, blijkt dat zijn ouders vrienden waren met mijn oma. Beetje rare situatie, maar heb tijdens de koffietafel naast m gezeten en met m gepraat. Niet dat het mij wat boeide want ik kijk nooit naar ONM maar vond t toch wel grappig.
|
![]() |
|
Robert Fuchs woont vlakbij mij en ook Erwin Koeman( ja de broer van)
Ook Dennis Rommedahl kom ik regelmatig tegen in de stad...en Kezman ook. En ik heb Rik&Anita van GTST samen gezien in de Goossens(meubelzaak) was de opening ervan, haha Mijn vriendin is de achternicht van Phillip Cocu en verder weet ik het niet.....
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb Herman Brood vagelijk gekend via de oma van 'n vriendin. Met diezelfde vriendin hebben we ook ooit met Daan Schuurmans in de tram gezeten. (Ik kende 'm niet. Zij werd gek van enthousiasme. Ik vond het stom. Zij wou naar 'm toegaan, en toen stapte hij uit.
![]() Met een ex van mij ben ik Jody Bernal een keer tegengekomen in A'dam. En een andere vriendin van mij werkte backstage bij Idols. Yeah. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jan vennegoor of Hesselink die vriendin woonde bij ons in de straat, maar hij was er ook altijd
![]() ![]() en euhhm nu woont die dochter van Hermien bij ons inde straat, volgens mij sandra, maar ach wat kan mij t schelen, heheh owja en erik ten Hag ook ![]()
|
![]() |
|
|