Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je leeft denk ik erg met diegene mee, je weet hoe het is om zoiets mee te maken. Daardoor komt denk ik ook alles weer boven waardoor het bij jou ook hard aankomt.
zelf had ik ook zoiets, mijn vader heeft een tijd geleden een zware hartaanval gehad, als de ambulance een kwartier later had geweest had ik geen vader meer gehad, een jaar later gebeurde hetzelfde iets bij de vader van een vriend van me, alleen heeft hij het jammer genoeg niet gehaald, dit kwam bij mij ook hard aan en zette me aan het denken hoe het had geweest als het zover bij mijn vader had gekomen...... denk dat dit een soortgelijk iets is? kan zijn dat dit nergens op slaat naar ik doe mijn best ![]() sorry in ieder geval als je er niks aan heb...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ben blij dat je toch nog iets aan me gehad hebt ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
meisje ik had je al gesproken op msn.. en wou nog even extra zeggen dat t absoluut niet vreemd is. het verwerken van je verdriet duurt heel lang. en nu is dit weer heel erg dichtbij en confronterend. steun elkaar en wees er voor elkaar.. en jij weet als geen ander wat zij doormaakt dus laat haar ook weten dat ze altijd naar je toe kan komen als er wat is en ze even haar ei kwijt moet.. dingen die jij ervaren hebt in het rouwproces (zoals mensen die de eerste maand vragen hoe t met je gaat en dat t dan nog wel goed gaat, omdat je t nog niet allemaal beseft en dan na drie maanden gaat t kut en niemand vraagt meer, zoals wij merkten) kan jij dan positief draaien en juist er haar op zo'n moment naar vragen. Meis, je weet t heah, als er wat is dan moet je t laten weten. Mail me anders maar voor mn telefoonnummer als je wilt. Kusje en sterkte meisje. Ik denk aan je! |
![]() |
|
sorry, maar k moet t nog even zeggen. Straks is de begrafenis en ik zie er zo tegenop! Heeft iemand misschien nog tips? Ik wil niet teveel huilen, het gaat tenslotte om hen! Maar aan de andere kant wil ik ook m'n huilen niet tegenhouden, dat doe ik al veel te vaak, dus... wat moet ik doen?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vreemd gevoel na de seks Mind Sickness | 32 | 13-03-2005 13:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is vreemd? Verwijderd | 12 | 05-10-2003 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Vreemd gaan miep | 3 | 20-08-2003 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Een van de velen...vreemd gegaan Janicha | 35 | 20-05-2002 11:57 | |
Psychologie |
Is het vreemd nog steeds boos te zijn om iets dat een jaar geleden gebeurde? Anne | 8 | 05-05-2002 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
normaal =! vreemd de wijze jodokus | 2 | 01-09-2001 17:10 |