Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou deze topic maar niet op LIFESTYLE zetten. Want die "mensen" daar verpesten je topic toch wel.
Aangezien ze daar niet tegen het woord "subcultuur" kunnen en niet van "hokjes" houden raad ik jullie aan dit topic hier te laten, omdat hier ook "de doorsnee personen" komen Ik antwoord dan ook maar ff gelijk: Aantrekkelijk: Trendy, gewoon de normale look Afschuwelijk: Tja, toch wel die gothic, alto en zwerver outfits. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ja... Ik val niet zo op goth's of kakkers of iets anders in het uiterste.. Mengelmoesjes zijn het mooiste, liefst beetje sportief en casual.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar meestal is het weer iets TE. Dan zie je jongens die zich kleden als nichten en veel te strakke broeken dragen en de pijpen oprollen. Gelukkig is dat bijna verdwenen, maar het kapsel voor jongens vind ik toch wel het ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het aantrekkelijkst vind ik eigenlijk mensen die opvallen door hun persoon en niet door hun kleding. Als iemand een normale broek en een trui, overhemd of polo draagt, keurige schoenen en een beschaafde uitstraling heeft dan ga ik voor de bijl.
![]() ![]() Het minst aantrekkelijk vind ik elke subcultuur waarin mensen menen zichzelf lelijk te moeten maken met tattoo's, piercings, felgekleurd haar, hanekammen, vodden als kleren en dergelijke. Onverzorgdheid is vreselijk ongeacht de subcultuur, hoewel alto's en dat soort er vaker onverzorgd uitzien dan bijvoorbeeld kakkers of hiphoppers. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|