Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hahaha damn sommige reply's hier
![]() metal church en flotsam zijn geen nwobhm. iced earth ook niet en crystal eyes al helemaal niet. wel een goede tip haha! ik reken venom trouwens wel bij nwobhm. nog wat bandjes die ik daarstraks (ander forum) al opnoemde split beaver quartz satan crucifixion black axe legend a II z tank turbo dawnwatcher jaguar holocaust gaaf materiaal! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil Raven nog toevoegen, of valt dat weer ergens anders onder? 't is iig old-school. ![]()
||
Citaat:
ik niet. en wel hierom: vergeleken met de black metal (die die lui zeker beinvloed, zoniet doen ontstaan hebben) gaat de muziek idd de heavy metal kant op, maar dat maakt het nog geen nwobhm. leg het naast later, mede door toedoen van venom ontstane bands als darkthrone, mayhem en consorten, dat klinkt het idd redelijk heavy metal, maar vergelijk je het met ECHTE nwobhm bands, dan zijn er duidelijk punk (teachers pet), thrash en speed elementen te horen. wat niet wegneemt dat ik een 'nwobhm classic' versie van Black Metal heb, maar die is dan ook van neatrecords ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zowiezo moet je live nummers horen, dan zijn ze op hun best. Aanraders zijn The Trooper, Aces High, Hallowed be thy Name, Number of the Beast en Powerslave en een +- 6 minuten versie van Running free En dit is eigelijk gewoon willekeurig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook zo mooi, ik draag nu een t-shirt van Number of the Beast. op de achter kant staat dan een zinnetje uit het nummer en ook 666.
Ben al door enkele medeleerlingne aangesproken op school of ik dat wel vond kunnen en 1 was zelfs zo achterlijk dat ze helemaal ging vragen of ik er achter stond en wat iron maiden betekende ![]() Heerlijk! ![]() Als nog een keer iemand zoiets vraagt zeg ik: Ja ik sta er vol achter. Elke zondag gaan we naar de satanskerk in A´dam, zaterdagavond offeren we een maagd en drinken haar bloed. De rest van de week dansen we naakt om een beeld van Satan heen. Ik heb zlefs enkele geiten thuis rondlopen voor bepaalde rituelen... ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Metaltopic Verwijderd | 473 | 13-11-2008 22:08 | |
Muziek |
Waar ligt de scheidingslijn tussen hard rock en metal? Miles | 72 | 31-05-2006 13:56 | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |
nwobhm? Verwijderd | 4 | 04-03-2004 16:07 | |
Muziek |
Nieuwe platen / cd's / tapes / dvd's / laserdics / 8tracks? DeadNation | 249 | 16-09-2003 16:50 | |
Muziek |
De toekomst van Rock / Metal Carn | 55 | 14-06-2003 13:29 |