Oud 16-06-2003, 18:29
droppie
droppie is offline
hey....ik heb nog een klein vraagje.....
toen ik 'het' voor het eerst deed, bloedde ik een beetje...ik dacht dat dat van het maagdenvlies was, maar nou heb ik het vandaag weer gedaan en ik bloedde weer! (de vorige keren niet, maar vandaag deden we voor t eerst doggy style) en toen ging ie er beswel diep in...dus zou het daaraan kunnen liggen?! er zijn ook 2 codooms gescheurd alleen geen flauw idee hoe dat nou weer kan....weet iemand hoe je dat kan voorkomen? (het is alleen gebeurd alstie er vanachter in ging dus) hellup mij plzzzzz!!!! enne...als je aan de pil bent, kun je toch haast niet zwanger raken als je hem gewoon netjes elke dag slikt?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 18:38
the_man32
the_man32 is offline
Citaat:
zootjuh schreef op 16-06-2003 @ 19:29:
hey....ik heb nog een klein vraagje.....
toen ik 'het' voor het eerst deed, bloedde ik een beetje...ik dacht dat dat van het maagdenvlies was, maar nou heb ik het vandaag weer gedaan en ik bloedde weer! (de vorige keren niet, maar vandaag deden we voor t eerst doggy style) en toen ging ie er beswel diep in...dus zou het daaraan kunnen liggen?! er zijn ook 2 codooms gescheurd alleen geen flauw idee hoe dat nou weer kan....weet iemand hoe je dat kan voorkomen? (het is alleen gebeurd alstie er vanachter in ging dus) hellup mij plzzzzz!!!! enne...als je aan de pil bent, kun je toch haast niet zwanger raken als je hem gewoon netjes elke dag slikt?
Als je m gewoon netjes en regelmatig slikt heb je 99,9 procent kans dat er niks gebeurt

En over het bloeden; hij zat gewoon te diep te beuken, waarschijnlijk tegen je baarmoederhals aan.... Deed t pijn? In t vervolg moet ie maar een b-tje inhouden dan hè?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 18:53
droppie
droppie is offline
ehm......neu, het deed eigenlijk helemaal geen pijn.....ik vond het zo diep trouwes zelf ook onwijs lekker...daarom was het zo baluh dat hij al zo snel kwam en alles....maarja..... nix aan te doen hè?!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:14
Neo13
Neo13 is offline
Is bij sommige denk ik normaal, ik had dat ook voor bij mijn vriendin...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:17
Verwijderd
Als je gebloed hebt, is het een verstandig idee om daarna wel even te wachten met de volgende keer sex (of met met het gebruik van grote tampons), zodat je weer helemaal hersteld bent. Maar verder, ach, als het geen pijn deed...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:47
droppie
droppie is offline
hmm.....tsja....dat zal dan allemaal wel.....dan zal het zo wel goed zijn niewaar?!

Alleen kan het kwaad dan? als tie te diep gaat? dat zat ik mij ook nog even af te vragen...af en toe dan gaattie zo ontzettend diep (en hard) dat ik me rotschrik! en dan voel ik me ineens heel vaag....een onbeschrijfelijk gevoel....m'n vriendje vraagt dan wat ik ineens heb, maar ik kan het niet uitleggen...hebben meerdere mensen dat?

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 10:31.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 12:29
snarl
snarl is offline
ja. ik schrik alleen niet.
Oud 17-06-2003, 12:58
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
zootjuh schreef op 16-06-2003 @ 22:47:
hmm.....tsja....dat zal dan allemaal wel.....dan zal het zo wel goed zijn niewaar?!

Alleen kan het kwaad dan? als tie te diep gaat? dat zat ik mij ook nog even af te vragen...af en toe dan gaattie zo ontzettend diep (en hard) dat ik me rotschrik! en dan voel ik me ineens heel vaag....een onbeschrijfelijk gevoel....m'n vriendje vraagt dan wat ik ineens heb, maar ik kan het niet uitleggen...hebben meerdere mensen dat?

Ja, een baarmoeder orgasme. Ook wel rugorgasme genoemd door mij, omdat het zo in mijn rug zit. Er zitten zenuwbanen vanuit je ruggemerg naar je baarmoeder. Daarom heb je vaak last van rugpijn als je ongesteld moet worden. Bevallende vrouwen kunnen last krijgen van hele heftige rugweeen, die alom als de ergste beschouwd worden.

Maar dat kun je dus ook in het positieve voelen. (Als ik eraan denk gaan mijn nekharen al overeind staan en stokt mijn adem)

Ik heb het ook alleen met mijn vriend meegemaakt, niet met zijn voorganger. Hij moet een bepaalde plek precies goed raken. Doggystyle is vaak de aangewezen methode.
Oud 17-06-2003, 13:23
Knoop
Knoop is offline
khad t wel met me ex....maar die was gewoon te nauw...want dat heeft ze daarna nog bij andere bedpartners gehad (dat bloeden)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 17:43
droppie
droppie is offline
ehm....okay dan...

ik probeer nu ook niet meer te schrikken, maar is wel lastig...
en nu heb ik een vreeesluk 'originele' vraag....komtie:
weet er iemand nog een overheerlijk standje?! waarbij hij der wel redelijk diep ingaat?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:12
poesiefox
poesiefox is offline
Diep dat zijn alle standjes waarbij jij niet op je rug ligt.

Jij kunt boven op hem gaan zitten, en dat kan ook omgekeerd, dus met jouw rug naar zijn gezicht toe. Je handen kun je dan op zijn knieen steunen. Die is zo diep en zo heftig, dat je moet uitkijken dat je zijn knieen niet doorknakt!

Mind you, dat kunnen niet alle jongens, want je knakt zijn piemel nogal om. Sommigen vinden dat pijnlijk. Jij kunt ook vrij moeilijk op en neer bewegen, maar des te beter met je bekken naar voren en achteren kantelen en schuiven. Hij gaat dan heel goed met zijn eikel langs de baarmoeder, en dat is lekker. Zo niet, en doet het pijn, dan is dit te diep voor jou. Kun je ook rondjes gaan draaien met je bekken. Hij glijdt er dan omheen, inplaats van telkens langs, ook lekker, maar minder kans op pijn..

Aan jouw rugkant is de vagina het langst en kan hij het diepst komen. Hou daar met de stand van je bekken rekening mee. Zijn piemel op volle lengte aan de voorkant, is te krap. Dat doet pijn aan je eierstokken, en ook wordt de vagina te ver opgerekt.

Als hij rechtop gaat zitten los je dit probleem al half op, en als jullie daarna samen gaan liggen, op jullie rug of half op je rug en half op je zij, of zelfs helemaal op je zij, kun je deze houding omzetten naar de lepeltjes houding. Van daaruit kun je verder met de brug, waarbij jullie niet parallel aan elkaar liggen, maar jij dwars op hem, met of allebei je benen over hem heen, je rijdt dan in de amazonezit, zeg maar, of juist met een been over hem heen en met het andere been tussen zijn benen, zodat jullie scharen. Zoenen kan niet in deze houding.

Te technisch? Tja, zelf doen maakt het meest duidelijk.

heb je al doggystyle plat op je buik uitgeprobeerd? Als hij eenmaal in je zit, gaan jullie plat liggen. Jij ligt dan wat met je kont omhoog. Voelt heel intens.

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 18:14.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:18
Bloompje
Bloompje is offline
wauw, wat een kennis....
helaas ben ik nog maagd...
Oud 18-06-2003, 18:21
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 18-06-2003 @ 19:18:
wauw, wat een kennis....
helaas ben ik nog maagd...

Dan kun je het beste maar beginnen met de missionaris, jij plat op je rug en hij in je armen. Die is het makkelijkst en het gezelligst.
Oud 19-06-2003, 18:10
droppie
droppie is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-06-2003 @ 19:12:

heb je al doggystyle plat op je buik uitgeprobeerd? Als hij eenmaal in je zit, gaan jullie plat liggen. Jij ligt dan wat met je kont omhoog. Voelt heel intens.
jah al geprobeerd, maar daarbij is al 2 keer het condoom gescheurd geen flauw idee hoe dat mogelijk is, want gewoon in missionares (schrijf je dat nou zo?) en doggystyle gewoon zittend, scheurt ie niet....dus ik durf dat niet zo goed meer, maar het is inderdaad heeeeeeel intiem en nog lekker ook!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 18:54
Trinity
Trinity is offline
als een meisje bloed ligt daat aan de breedte van je penis. Dan scheuren condooms ook meestal. Als je penis te lang is, dan zit de condoom er gewoon niet tot aan de wortel omheen zullen we maar zeggen

zelf bloedde ik ook erg bij mijn ontmaagding en daarna, maar als ik nu seks heb met een man met 31 cm heb ik nergens last van.
Oud 21-06-2003, 08:58
droppie
droppie is offline
okay....dat kan idd ook nog..maar zo groot istie nou ook weer niet volges mij maarja....kan ook aan mij liggen natuurlijk maar bedankt voor het zeggen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten