![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vind eigenlijk alles wel leuk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik bovenop, omdat ik hem dan kan zien genieten
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Zoals barbelle al zei: jij je benen wijd op handen en knieen en hij met zijn benen daartussen op zn knieen. Wat ik altijd doe is mn rug wat holler maken. Je hebt dan t idee dat je echt overdreven met je kont in de lucht zit, maar zo is het makkelijker voor hem om bij je binnen te komen heb ik ervaren. En natuurlijk gaat het niet ineen keer helemaal plop goed, maar dat moet ook wennen natuurlijk en uiteindelijk gaat t allemaal heel soepel.. En dan later kun je idd jouw benen tegen elkaar aan en hij met zn benen erbuiten, wat ook heel erg lekker is ja, maar dan moet hij wel zorgen dat hij dus niet te ver terug gaat met het stoten, want hij gaat er dan makkelijker uit en dan heb je m er niet zomaar weer hup in ![]() ![]() succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je in een ander gemakkelijk standje hem goed in je hebt zitten, dan samen voorzichtig bewegen richting een ander standje (terwijl hij nog in je zit). Is trouwens ook erg opwindend te doen. Van lepeltje-lepeltje naar doggystyle zal wel het makkelijkst zijn denk ik. Kwestie van met elkaar voorzichtig een kwartslag draaien en op je knieen te komen met hem over jou heen. Wat mijn favo standje is.. Hmm.. Dat vraagt mijn vriendin ook nogal eens maar dat hangt echt van mijn humeur af. -Als ik echt botergeil ben ga ik uiteindelijk doggystyle (vind zij ook lekker dan). -Als ik haar goed wil plezieren dan doe ik weleens die positie maar dat zij dan gaat liggen op haar buik en ik meezak en zij daarna haar benen bij elkaar doet, waardoor alles extra groot en diep voelt bij haar. -Als ik perse wil klaarkomen doe ik t missionaris standje. -Als ik gedomineerd wil worden ga ik op mijn rug en zij boven en ga ik bewust helemaal niets doen zodat zij zich uit kan leven op mij. -Als ik wil domineren doe ik of doggy style of ik doe het missionaris standje, maar pak haar benen beet en til ze recht omhoog, klem ze tussen mijn armen en schouders en begin te bewegen (waardoor ik haar automatisch steeds optil tijdens de daad, wat voor heftige reacties zorgt). Is een beetje moeilijk te omschrijven deze.. ![]() -Maar de laatste tijd doe ik graag veel lepeltje-lepeltje. Dan kan je ook zo lekker dicht tegen elkaar aan en kan ik mij in mijn kraakbed een beetje laten gaan zonder dat mijn ouders mee hoeven te genieten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf mep maar zelden want ik vind het een beetje onwennig of raar overkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind t wel geil.. Soms wil ik m ook wel gewoon een tik op zn billen geven. En doe dat ook wel eens. Niet zo heel vaak. En het is niet zo dat hij me helemaal bont en blauw slaat ![]() ![]() En dat is idd ook erg lekker wat jij zegt en ook vind ik t heel lekker dat ik mijn benen dus heel hoog doe en dat hij dan zo lekker diep kan stoten. en met lepeltje? ik probeer gewoon stil te liggen en te genieten en hij beweegt dan en dat wisselen we wel af, maar als wij allebei gaan bewegen dan gaat t mis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder als hij gewoonop zn rug ligt enik bovenop zit dan kanik of hij nog wat extras doen tijdens de daad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*Veegt lachtranen weg*. Ik doe het nou al 16 jaar, dat sexgedoe, en ik zie nog steeds niks geforceerds aan standjes. Afwisseling! En we ontdekken nog steeds wel eens iets nieuws. Het zijn geen grote ontdekkingen meer, maar hele kleine subtiele details waarvan we ons afvragen hoe het toch mogelijk is dat we daar niet eerder opkwamen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dus doggy veruit het geilst. Hij kan dan ook aan mijn haar trekken zodat ik bijna dubbelvouw.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Rupert, amongst others." - Kritiek gewild! Bacterial-Ash | 9 | 01-11-2012 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |