Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Avatar: Ja, niet mijn favoriete lekker ding. Maar aangezien ik zelf geen avatar heb, mag ik niet zeuren. signature: GOEIE!!! Vooral de laatste zin. Totally mee eens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sig: tis de waarheid he Bij mij zijn jullie btw snel klaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb je nog nooit gezien hier, maar je bent al (op 2 dagen na) 3 jaar lid ![]() edit: ik zie t, je hebt gewoon een hele tijd niet meer gepost
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Avatar: Dagobert. $$ Hip! ![]() Sig: Met die diamant bedoel je denk ik een meisje of een gebeurtenis wat je niet dacht dat zou gaan gebeuren maar toch gebeurde. Dat tweede deel.. uhm.. dialect.. jovink? Een stukje van een liedje. ![]() En die laatste vier.. sja.. gewoon een beetje loos gelul? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() avatar: wel mooi... wie is het? sig: eerste deel is wel schattig, je bent vast verliefd ![]() tweede deel wil je gewoon even opscheppen met jouw geslaagd-zijn. Heel begrijpelijk ![]()
|
Naam: Ja k gok dat je zat te twijfelen tussen deze twee namen en ze toen maar allebei hebt gekozen. Helaas is het resultaat een beetje raar geworden.
ava: - sig (Love me or leave me! Hey, where's everybody going??! Lieve pap, ik zal altijd van je blijven houden...): Eerste stuk is wel ok, de rest snap iik niert behalve dat je kennelijk een goede band met je vader hebt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Avatar: toch wel een van de meest opvallende die ik hier heb gezien. ![]() Sig: je bent samen met Dminor forumpresident. ![]() Kortom: een opvallende forumster. ![]()
|||
Citaat:
![]() Maar als jij die avatar ook wilde: neem hem dan gekanteld naar links of rechts, we (MM en ik) zoeken namelijk nog 2 mensen die die varianten gaan nemen ![]() ![]() Naam: nounou. je was zeker de jongste uit een gezin van 4 jongens en een meisje? ![]() Avatar: Toch nog een leuk alternatief hoor ![]() Sig: Citaat:
![]() En jij vindt Marco geweldig ![]()
||
Citaat:
![]() avatar: heel stoer, die ogen, komen die uit Dune 2000? sig als ík maar weet hoe het zit! of je eet een appel.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() avatar: één van de mooiste avatars van het forum ![]() sig: gelijke kansen, gelijke rechten...Nee, ik ben niet overtuigd. Er is altijd wel iemand, die voor een ander buigt... k weet nog steeds neit waar die vandaan komt, vinnum wel mooi
|
WolterB: da's ongetwijfeld je naam plus eerste letter van je achternaam
![]() Het zou me iig verbazen als je Johan Visstick heette ![]() Avatar: $crooge roeleert zwaar ![]() Sig: Één diamant tussen al die korrels zand | Heaning an en rap wat | I may return though to see the beauty of it all | is ********'s W | Kleuk | KIP Ik denk dat ik het hier wel mee eens ben ![]()
||
Citaat:
(het is een gedeelte van een gedichtje die ik paar maandjes terug heb geschreven ![]()
||
Citaat:
naam: tja, wel okay ava: btje saai sig: heb je niet
||
Citaat:
![]() avatar: ziet er leuk uit sig: - |
![]() |
||
Naam: erg leuk, ik ben jaloers
![]() Avatar: beetje vaag, maar tis een leuke plaatje van em ![]() Sig: Citaat:
'Ooit zoudt ge u naar mij reppen/ Om de Sampo te herscheppen/ Maar helaas, mijn macht ging teloor/ Toen ik mijn Kantele verloor!'
|
Väinämöinen ==>> Klinkt
![]() ![]() ![]() plaatje ==>> kan niet helemaal zien wat het is, maar een tovenaar ofzow? Eigenlijk ook wel okee signature ==>> Tjah... is dat niet wat iedereen wil...? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nu ontopic: naam: Klinkt muziekachtig: avatar: staat op de kop sig: btje veel erin @sonly nam: vreemd avatar: kinderachtig sig: grappig.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|