| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

de man op de avater is ralph fiennes Naam: gewoontjes, maar leuk avater: geheimzinnig en mysterieus sig: wijs! 

De wereld is mooier mét jou! en ook ik ben geslaagd :D 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

zoals ik erbij had gezet ikheb t zelf neit geschreven.. gewoon even om uit te leggen wat het was ik ben helemaal niet boos hoor  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

vooral omdat ik dus helemaal geen Breezer-type ben... beetje jammer dan he?

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

tja sorry, je moet mij ehct niet verkeerd opvatten.. ik begrijp dat het moeilijk is maar tohc.. probeer het  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

jah sorry hoor, ik heb geen zin om mezelf te verdedigen alleen omdat ik 2x een €-teken gebruik, ter vervanging van een 'e', alleen omdat deze al bezet waren...anders maak je even ergens een drama van 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Avatar: leuk, origineel Sig: zegt met niet zo veel 

Wat eenzaam leeft is levend dood. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik heb de tekst al special voor jou veranderd schat. Moet ik nu ook een ander account aan maken omdat deze zoveel aandacht trekt. Vergeet het maar!  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Avatar: een oog, past goed bij de naam, niets mis mee Sig: past ook bij de rest, ik vind het wel grappig dat alles bij elkaar hoort. 

Mommy, that salesman's on TV! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Avater; b-tjuh saai, maar kan er wel aardig mee door sig; leuk! 

move your body next to me 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ava: ja een baby met bloemetjes, je bent dsu duidelijk een meisje sig (When the night comes,look at the sky.If you see a falling star,don't wonder why,just make a wish.Trust me,it will come true, I did it and I find you!): mwja, lievig, maar zeker weten ergens vandaan gehaald. Wel leuk overigens maar niet heel bijzonder. 

People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Avatar: n.v.t. Signature: n.v.t. 

Wat eenzaam leeft is levend dood. 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Nee, het is niet m'n bijnaam. Ik wou eerst gewoon "Renée" nemen, om 't gewoon lekker simpel te houden, maar die was al bezet, vandaar.  

Liesje2: Je heet Marlies of iets dergelijks, en dit is de afkorting van je naam.   En omdat er al een Liesje was, heb je die twee erachter geplakt. (?) Avatar: Zéér geel.   Sig: Mja, ook zéér geel.  

I get high on a buzz, then a rush when I'm plugged in you. 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik heet Liesbeth    ja ik heb die twee erbij geplakt omdat al een liesje was   
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

sig: Fypo Ava: aahhhhh dees is helemaal erg. Kan jij geen normale leuke avas kiezen? Wie is dit nou weer? sig (// (L) René van Kooten (Radames) // "Taal wordt gebruikt om de werkelijkheid naar je eigen hand te zetten." (Thomas Vaessens) // 40 jaar??!!   //) Dat laatste is gezegd door je oude leraar Nederlands, tis wel een geinige uitspraak. Verder ben jij helemaal geen 40   

People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Avater; Die's echt leuk!   Sig; leuk verzonnen, echt origineel! 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Avater ; Who the f*ck is she?   Sig; grappig! en J-tjuh is afgekort van mijn naam Jeanette en op school noemt iedereen mij J-tjuh, dus vandaar...en J-tjuh klinkt wel melig vind ik 

| 
	||
![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

|