Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
voo de rest naam, ava en sig: zie eerdere posts
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat jij dat dan verkeerd opvat.. tja sorry, kan ik weinig aan doen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ava: ookwel leuk, beetjhe standaart maar wel herkenbaar sig: klopt ik doe daar idd niet aan ![]() ach uiteindelijk weet iedereen van iedereen watie van elkaars nam enzo vind |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo erg vind ik em nou ookweer niet.. vind hem gewoon niet orgineel.. das alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind jou ava echt great!
||
Citaat:
Avatar: Doet me aan me oude werk denken, niet echt positief, plaatje opzich wel ok Sig: beetje vaag
||
Citaat:
Avater; een voetballer, weet niet wie, ik hou niet van voetbal ![]() Sig; wel leuk! ![]()
|
nick: niet zo origineel, maar nog beter datn alleen je echte naam.
avatar: ik hou totaal niet van chinese tekentjes. vind het zo'n onzin. weet jij wat er nou in je avatar staat? vast niet, misschien betekend dit tekentje wel 'slet' ofzo ?? ![]() ![]() sig: Als je me zoekt....ik ben in de wolken ![]() die vind ik wel heel leuk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
avatar: Leuk, ik hou wel van katten. sig: Toepasselijk i.v.m. avatar. Wie Marco is zal me een worst wezen. |
![]() |
|
@ J-tjuh: o... ja das wel goed dan. maar ik blijf erbij dat ik chinese tekentjes nix vind.
Baron: indrukwekkende nick... avatar: wie is dat? sig: Hij is een ware communist. geheel: wel leuk! en Just-Rian: nick kan er mee door avatar: is single van coldplay - is leuk! sig: zegt wat avatar is. - vind ik niet zo'n leuke sig eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
nick: Tsja, bikkelvrouw, had dan stoere chick gedaan ofsow. Bikkelvrouw klinkt zo raar. ava: Ja dies cool! K vin dat kat spiegel leeuw ding egt vet! Niet veranderen. sig (The only thing that matters, is how you see yourself... _____________________________Marco/checko je bent geweldig): Tsja, maar waarom sta ik er niet in? Al was het maar voor 1 dagje?
|
Owlbeer. is dat uilenbier ofzo??? maar ik vind m wel leuk.
avatar: grappig ventje. sig: I've eaten the plums that were in the icebox, and which you were probably saving for breakfast. Forgive me they were delicious so sweet and so cold. ![]() enne.. je mag best in mn sig, maar: dan wil ik ook in de jouwe..... Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 19:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Avatar: Zwaar humor ![]() Sig: The only thing that matters, is how you see yourself... __Marco/checko je bent geweldig.__________________owlbeer: jij wou in mijn sig? nou, welkom! Eerste stuk = heel waar, de andere 2 zijn een beetje vaag ![]() |
![]() |
|
naam: tis gewoon een naam. maar tog niet saai. mooie naam, past bij jou.
avatar: past ook bij jou. (voor zover ik dit uit je post kan halen) sig: * I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it * // * member of Evil Brains Anonymous * // * gaat trouwen met JustJohan * ik weet niet wat insanity is... haha. ![]() deel 2 is leuk. en deel 3: gooi je het boeket naar mij? (wel leuk dat je zo'n gewone naam hebt, en gewoon een plaatje en dat t tog bij elkaar niet standaard is) Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 19:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Pic: Niet mijn smaak. ![]() sign: redelijk goed! |
![]() |
||
Citaat:
ava: Ja die blijft cool!! sig: Ik sta dur in!!!!!!!!!!
||
Citaat:
![]() ik wilde helemaal niet zo'n / in m'n naam, maar zowel "snoopy" als "mamo" waren al bezet (hoewel ik nog nooit iemand met een van deze namen gezien heb op t forum ![]() sorry, wilde ik even zeggen... ![]()
||
Citaat:
naam: leuk! ik hou van die korte namen (jaja... in strijd met m'n eigen naam... ![]() avatar: mwah... gaat wel. wel mooi, beetje standaard sig (als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee): Leuk! Hoewel je m niet verzonnen hebt, en je niet de enige bent met deze sig, blijft-ie gewoon super! ![]()
||
Citaat:
![]() sig: van alles door elkaar, vind ik minder avatar: heb je niet
||
Citaat:
ava: Moooooooiiii sig: Ik snap uhm niet.
||
Citaat:
sig: heeft wel wat. Tekst: niet bijzonder. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|