![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
als ik krijg: Dieper.. dieperr.. mmm ja... je doet het geweldig... mmm lik een beetje eraan... mmm masseer me ballen een beetje.. ja ohhh zo ja.. heerlijk.. mmmmm.. ohhh ja... ik kom.. ik kom.. *hijg* ik kommmm... *hijg* -prutterdeprut- *zucht*... niet doorslikken... (zij doet houd mond open en kijkt me aan).. ohh.. (en zij slikt dan pas door).. pfff.. jij bent echt geil.. dat was heerlijk *zucht*
Als ik geef: mm.. je ziet er geweldig uit.. *lik*..mmm..*slurrrpppp* mmm *slurp* *lik* mmm... sorry wacht ff, kheb een haartje tussen me tanden... *lik* mmm je smaakt heerlijk... *sluuuuuuuuurrrpp*.. (zij kreunt en maakt een diepe zucht).. zoww dat was snel Mwah.. zoiets.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tsssss, alsof je geen orale sex kunt hebben als je maagd bent. Tsssss, alsof je geen topic mag plaatsen dat tenminste van een bepaald soort humor doet spreken. Tsssss, bovendien, kom eerst zelf eens met een antwoord. En nee, ik zeg meestal ook niet zoveel tijdens orale sex, maar soms wel. Maar dan meestal in de trant van 'shit, er komt iemand thuis'. |
![]() |
|
![]() |
Even denken hoor, het is minder dan 12 uur geleden..
(geven dus) eh, Hij was opvallend stil, maar dat kwam omdat het raam wagenwijd openstond... "heb jij nog tijd voor een zuigje?" "waaah, dat kietelt!" "'je kunt dat zo goed" " ik kooooooom" " waar is doekje...?" Ik: ''wacht effe, haar..." "kattenhaar?'' "nee, mensenhaar." *spuugt* Wat saai eigenlijk, als je er zo op terugkijkt. Bepaald geen sprankelende conversatie. Terwijl het toch erg leuk en lekker en gezellig was.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal wel ff een stukje overtypen uit een boekje dat ik hier heb liggen. Humming Bij de ze bekende variant op de pijbeurt moet de actieve partij haar favoriete deuntje neurien terwijl ze vrolijk verder sabbelt. De vibraties, zeker bij de lage tonen, zorgen voor extra sensaties |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is dan nog geen praten... bij praten zet je af en toe bijna je tanden op elkaar, je duwt lucht naar voren uit je mond met je tong... lijkt me toch niet prettig voor 'm als-ie hard in z'n eikel wordt gebeten of als ik opeens zijn penis eruit duw en dan toch vrolijk verder praat
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik begin meestal altijd spontaan te klappertanden als ik een blow-job krijg.
Verder komt het ook wel eens voor dat ik spontaan ga zingen, neurien of soms wel schreeuwen van " Ik ga je aanranden slet wat je bent, vuile hoer enzo" Ik weet ook niet hoe dit kan, maar meestal flip ik helemaal uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |