Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ging binnendoor, over het strand, omdat ik dacht dat dat sneller zou zijn. Daar stond hij. Naakt, oud, gerimpeld en ik mijn ogen toen heeeeeeeel lang. De man die erbij hoorde droeg een hoed. trauma`s. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind nudisten creepy, heb uberhaupt een hekel aan mensen die willen shockeren met hun uiterlijk. Naturisten begrijp ik wel een beetje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nudisten vind ik stom
![]() ![]() Zelf vanaf m'n eerste op vakantie naar naturistische campings met mijn ouders en oom & tante (+ hun drie kinderen). Heerlijk altijd. Lekker vrij rond rennen de hele dag, lekker zwemmen zonder je eerst helemaal om te moeten kleden en ander gedoe. Héérlijk helemaal bruin worden. En de mensen die op die campings komen zijn ook altijd een beetje het zelfde slag volk als mijn ouders & oom en tante (en dus klikte het meestal ook erg goed tussen alle kinderen). Ik heb echt heeeerlijke tijden gehad op die campings en stranden ![]() (Ik herinner me een vakantie waarin alle kinderen op de camping met elkaar speelden, de jongste was 2, de oudste 18 en het ging áltijd gewoon zó goed. Dat was echt leuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naturisten zijn milieubewuster dan nudisten. Ik heb een tijdje terug een documentaire gezien over nudisme en wat ik daar zag klopte daar wel mee; de mensen woonden praktisch in caravans op campings en dronken elke nacht bier, 't kon ze allemaal niets schelen wat er met de blikjes gebeurde enzo... wat asocialer kwamen ze over. Naturisten zijn wat rustiger en ook niet echt een 'caravan-volkje', meer camperen enzo ![]() Dat is het verschil ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 |