Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mijn ergste zoen was toen een ex vriendje net uien had gegeten ( ieeejjjj ![]() Maar het was al te laat, hij begon me te zoenen, en omdat ik het toen nogal lullig vond te zeggen van ' nou ja neem een kauwgompje?' is dat mijn aller slechte zoen ever geworden ( tot nu toe..want ja....wie weet...iemand met knoflook EN uien ! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sheesh, te veel om op te noemen
![]() Wel, er was er een op Morgan+vriendins beruchte avond met teveel drank en teveel jongens die echt ongelooflijk slecht zoende. Ik kan niet beschrijven waarom precies, maar hij zat een beetje met het puntje van z'n tong te porren en hij smaakte naar rook en het was gewoon verschrikkelijk ranzig. Nog een die erg was - mijn 1e niet-zo-echte verkering. Op zich zoende hij niet echt slecht, maar hij duwde enorm met zijn tanden tegen mijn lippen zodat het gewoon pijn deed. Ik kan er veel te veel opnoemen... ![]() |
![]() |
|
Oh ik weet het nog wel, best een erge:
Ik had eerst met een jongen gezoend en toen met een meisje een soort weddenschap gesloten: 'zoenen jongens of meisjes slechter'. Toen bood een meisje zich aan, nou dat was echt bleeegh, echt zo heel ingehouden. Alsof ze bang was dat ik haar mijn tanden in haar tong zou zetten ofzo.
|
Verwijderd
|
Mijn eerste zoen, met m'n ex-vriend was dat. Hij duwde zijn lippen tegen de mijne, opende zijn mond zo ver mogelijk, stak zijn tong in mijn mond, probeerde aan mijn amandelen te likken, kwijlde zo erg dat het m'n jas in liep en hield maar niet op, ook al deed ik verwoede pogingen mijn mond te sluiten of hem zachtjes weg te duwen. Gelukkig was hij wel een snelle leerling op dat gebied (al is hij nooit opgehouden zijn tong zo ver in mijn mond te steken, dat mijn tong niet anders kon dan óók in mijn mond blijven, en dan heb je wel een mond vol tong, maar zo erg is dat niet
![]() |
![]() |
|
Dat was vorig jaar met een jongen waar ik eigenlijk van tevoren al absoluut niet mee wilde zoenen.. toch gebeurde het. Ik duwde hem wel weg, maar hoe kort het ook duurde: we hebben gezoend. In hoeverre je het zo kan noemen.. bah, ik kan het niet uitleggen, maar hij kon gewoon echt niet zoenen en daarbij vond ik hem gewoon zo erg niet leuk.
Jak.
|
Verwijderd
|
mn eerste.. en van nog een jongen..
allebei deden ze hun mond zo ver mogelijk van elkaar en om niet in hun kwijl om te komen moet ik mn mond dan ook zo ver mogelijk uit elkaar doen en ja, ik heb niet zo'n grote mond... ![]() en dan deed 1 van hen ook nog zo wasmachine-achtig.. bah.. ![]() |
![]() |
|
Pffff, heb er teveel! *doet een greep uit de vele slechte herinneringen*
Vorig jaar, van een vakantievriendje, Paul. Hij had echt een lange tong en deed een goeie poging die helemaal in mn keel te stoppen, en toen dat hem niet lukte, imiteerde hij maar een centrifuge ![]() Collega, op een personeelsfeestje probeerde mn hele gezicht schoon te likken...vrij bijzonder. Mn ex, die net een lading shoarma met knoflooksaus op had (en voor een vegetarier is dat echt heel smerig...) Hm...kreeg mn beste zoen trouwes van een meisje ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 20:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ghehehe
![]() ff denken hoor.. Dan gaan we voor de keer vorig jaar.. toen ik redelijk aangeschoten was. Ieuw, dat was echt ranzig. M'n mond werd van binnen gemixt en nou ja, ik vond die jongen sowieso ranzig.. maar hij zoende me voordat ik het wist. Het was allemaal nogal nat en vaag en toen ik daarna naar de wc ging schrok ik me dood omdat m'n lippenstift over m'n hele gezicht zat uitgesmeerd ![]() ![]() Nou ja, ik heb nog wel meer slechte zoen-ervaringen hoor, maar dit was wel de ergste geloof ik. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vrouw dumpt slechte kusser snel SerieuzeJongen | 17 | 05-04-2009 19:30 | |
Seksualiteit |