Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 14:16
Verwijderd
Nu geen eerste of laatste zoen, maar je slechtste zoen, wanneer was die? En met wie was dat, en waarom ging het zo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2003, 14:28
lieve
lieve is offline
Ik denk dat ik die nog moet krijgen!
Ik kan me niet herinneren dat ik met iemand gezoend heb, en dat die zoen tegengeslagen is.
Mss vanavond ofzo... tja, je weet nooit hé wanneer je die krijgt!
Oud 22-06-2003, 14:50
Verwijderd
Mijn slechtste zoen was met een Italiaan waarvan ik de naam niet eens meer weet zo'n 6 maanden geleden in een cafeetje op het Leidseplein.

De meest anonieme zoen, maar hij zoende ook gewoon voor geen meter. Ik had 1 grote lap tong in mn mond, en meer was het niet.

Neuj, nooit meer
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 14:54
Verwijderd
slechtste zoen... dat waren er 2.
Eentje was 3 jaar terug ofzo.. het was haar eerste keer. Ik vroeg me af of ze nog met haar tong ronddraaide of met haar hele mond. Maar ohwkey.. het was haar eerste keer. Mijn eerste keer was ook niet geweldig namelijk.

De 2de was met een meisje waar ik opeens mee ging zoenen.. jaartje terug. Ze deed het niet echt slecht ofzo.. maar het was gewoon saai. Ik voelde alleen maar der tong aan een stuk door langzaam rondjes draaien en verder gebeurde er niets.

De rest was wel ohwkey.. mischien niet meteen de eerste keer.. maar de 2de, 3de keer ging het wel goed
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 14:58
DEChengst
DEChengst is offline
Die moet nog komen
Oud 22-06-2003, 15:06
gothicje
gothicje is offline
met iemand met wie ik 3 dagen wat heb ik gehad
het was gewoon bah, ken het niet uitleggen
het was ook onverwachts en te snel etc... maar nou moet ik wel zeggen dat hij de keren daarna beter zoenden
en het ken maybe vast nog wel erger
Oud 22-06-2003, 15:15
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Voor t eerst met mn vriend...Ik voelde zijn tanden helemaal tegen mijn mond aan en nee das nie echt fijn...Nu doettie t veel beter
Oud 22-06-2003, 15:19
Verwijderd
Bij 'n concertje vorig jaar, ik word twee minuten alleen gelaten en gelijk vindt 'n een of andere dertigjarige vent het nodig om z'n tong in m'n keel te steken. Het is dat ik te verbaasd was om er fel op te reageren, anders had ik 'm wel geschopt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:33
Punkygirl
Punkygirl is offline
Mn eerste was ook mn slechtste..
hij duwde zn tong in mn mond ik schrok en duwde hem weg
Jongen daarna nooit meer gezien
Oud 22-06-2003, 15:40
Verwijderd
mn eerste was mn slechtste, omdat het een heli was. Daarbij vond ik hem ook helemaal niet leuk en hij probeerde met zn tong mn maag schoon te likken... jak...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 16:10
Verwijderd
Mijn eerste was absoluut mijn slechtse...Het was met een jongen die ik kende via MSN en zag met uitgaan...We hadden min of meer wat afgesproken, en ja, we zoenden op een gegeven moment...Toen heb ik jongens een poos ontlopen ...Maar nu ben ik weer helemaal over mijn zoenvrees heen...Lang leve de goede zoeners...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 18:43
Studentje
Studentje is offline
Waarschijnlijk toen ik ooit een keertje dronken was. Was waarschijnlijk ook mijn schuld, maar dat is dan vrij logisch.
Oud 22-06-2003, 19:18
Gwinnie
Gwinnie is offline
afgelopen zomer in texel.
waren daar een week en een vriend van me wou 1e dag al steeds mij zoenen. en ik steeds: 'nee **** je hebt een vriendin'

maar ja... dag 3. straalbezopen. in discotheek. zoende hij me ineens. en voordat ik wist wat er gebeurde stond ik 'mee te zoenen' gatver wat was dat smerig...

en t mooie is dat ik nog tegen m zei: 'hmm. dat was niet zo geslaagd', en hij: 'nee he...'
en dat ik weer door ging stampen.

daarna nooit meer over gehad.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 19:19
Last Resort
Last Resort is offline
mn eerste........, was een ramp sindsdien niet meer teleurgesteld overigens
Oud 22-06-2003, 19:25
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Echt slecht was het niet, maar ze drukte nog al hard met haar lippen op de mijnes, en dat deed best pijn, dus ik moest steeds vragen ze niet zo hard wilde drukken.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 19:31
Denise84
Denise84 is offline
Hahaha ik noem geen naam, maar dat was vorig jaar januari. Later hebben we het nog eens geprobeerd (paar maanden terug) omdat het echt tè rampzalig was, maar ons zoenen ging gewoon niet samen

Was overigens iets beter omdat hij zich een klein beetje aan mij aanpaste
Oud 22-06-2003, 19:33
Verwijderd
Ehm...met een bepaald meisje in een discotheek, ongeveer tweeënhalf jaar terug. Het ging belabberd omdat ze niets deed, erbij stond als een houten klaas en gewoon een domme doos was. Ja, oorzaak drank ja.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 19:36
miro
miro is offline
hmz mn eerste was wel erg. Onze tanden kwamen tegen elkaar en tot overmaat van ramp vielen we ook nog van de bank af

Enne een jongen kwijlde echt heel erg, t droop gewoon langs mn wangen omlaag (en nee ik was t niet zelf )
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 20:01
Big Boi
Big Boi is offline
Mijn slechtste zoen was met mijn laatste ex waar ik toen voor het eerst mee zoende... We gingen als eerste date een avondje bowlen en toen ik haar naar huis had gebracht wou ze me meteen zoenen... ze deed op de een of andere manier iets verkeerd en ze kwam met haar tanden nogal hard tegen die van mij aan toen we er een beetje om hadden gelachen stopte ze daarna meteen haar tong in me mond, echt niks erotisch aan. Daarna draaide ze een beetje rondjes en was het vooral nat... Ik dacht nou, voor een eerste keer, wat maakt het uit. Maarja omdat er niet echt vooruitgang in zat heb ik het toen maar uitgemaakt.
Oud 22-06-2003, 20:26
Thompie
Thompie is offline
die moet ik nog krijge........
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 20:33
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Pfff, dat klinkt vast lullig maar dat was met m'n vriend
Maar dat is al meer dan aan half jaar geleden, hij had nog nooit met iemand gezoend. De eerste keren deed die het best wel goed maar later ging die z'n mond echt onwijs ver open doen en z'n tong dr nogal ver in raggen... Daar word je niet gelukkig van

Maarja, dat is gelukkig verleden tijd
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 20:36
ieneminie
ieneminie is offline
de zoen van een ex van mij die daarvoor nog nooit een vriendin had gehad, ik heb het hem geleerd
Oud 22-06-2003, 20:42
Eurydice
Eurydice is offline
Slechtste zoen? O, das niet zo moeilijk

Ik was iets van 15 en nog naïever dan ik nu ben Ik was in gesprek met een jongen en ik zou zweren dat hij homoseksueel was. Verder vond ik hem niet aantrekkelijk maar wel een leuke gesprekspartner. En ach, hij zou toch niks proberen, want hij viel dúidelijk op jongens. Nou, forget about it!
Opeens stouwde hij me tegen een muur aan en begon met een grote hoeveelheid kwijl tegen me op te rijden... ULGH... ik walg er nog van als ik dr aan denk.. En hij was natuurlijk een kop groter en merkte in zijn enthousiasme niet dat ik me van um af probeerde te duwen.. dus werd ik dr helemaal in mee gesleurd.. Godzijdank kwam mn bus al vrij snel en kon ik hem lozen... Gatver, dat was echt ranzig
Oud 22-06-2003, 20:50
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
was op kamp met een jongen die nog nooit gezoent hadden. Kweetnie wat hij deed maar er liep allemaal spuug uit mijn mond en men hele gezigt zat onder....... best ranzig
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:00
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
3/4 jaartje trug ofzo... was niet superslecht of iets..
maar wel retesaai
was haar 1e x denk k

damn ik kan wel van geluk spreken als ik de reacties hier lees

Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 21:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2003, 21:07
gizmo
gizmo is offline
hmm.. als ik moet kiezen tussen de zoenen die ik al heb gehad zeg maar dan ga ik toch voor de neger uit Amerika die ik in de bus van Denemarken naar huis ontmoet heb.
Oud 22-06-2003, 21:48
Verwijderd
mijn slechtste zoen was mijn eerste zoen.

Ik was 11, de hele klas had nog nooit gezoend dus ik vond het ontzettend cool, maar het was echt verschrikkelijk
Het was ook nog niet eens echt zoenen; gewoon een beetje met tong in elkaars mond heen-en-weer gaan.

Nee.. dan was mijn laatste vriend echt honderdduizend keer beter, maar die had ook ERG veel geoefend, zeg maar. (mannelijke slet, en JA.. ik heb het geweten dat hij zo'n type is.... voor de 2 keer welteverstaan )
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:58
Verwijderd
Om zelf ook maar eens te antwoorden, mijn slechtste zoen was met een jongen van 27 een keertje tijdens het uitgaan Ik weet niet hij had volgens mij nog niet genoeg geoefend, want hij bakte er niks van... of mss kwam het door die alcohol dat dat zoenen tussen ons toen niet lukte ... Toch wel het wel gezellig allemaal opzich.

Waarschijnlijk toen ik voor de 1e keer zoende vond die jongen dat ik er weinig van bakte , whatever, ik vond het toen wel erg leuk, en hij mss toch ook wel alleen toen ik hem daarna eens zag toen zei hij niks

Mijn vriendje nu zoent toch wel het beste!!!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:59
lacyra
lacyra is offline
met iemand die net gerookt had..YUK!
Oud 22-06-2003, 22:03
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 22-06-2003 @ 22:58:
Om zelf ook maar eens te antwoorden, mijn slechtste zoen was met een jongen van 27
It wasn't me
Oud 22-06-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 22-06-2003 @ 23:03:
It wasn't me
Gelukkig maar, anders had ik je zoen net afgekraakt

Alleen het was ook vorig jaar, toen was je nog geen 27 waarschijnlijk

Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:32
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 22-06-2003 @ 21:01:
Mijn slechtste zoen was met mijn laatste ex waar ik toen voor het eerst mee zoende... We gingen als eerste date een avondje bowlen en toen ik haar naar huis had gebracht wou ze me meteen zoenen... ze deed op de een of andere manier iets verkeerd en ze kwam met haar tanden nogal hard tegen die van mij aan toen we er een beetje om hadden gelachen stopte ze daarna meteen haar tong in me mond, echt niks erotisch aan. Daarna draaide ze een beetje rondjes en was het vooral nat... Ik dacht nou, voor een eerste keer, wat maakt het uit. Maarja omdat er niet echt vooruitgang in zat heb ik het toen maar uitgemaakt.
Je maakt het toch niet uit omdat je vriendin niet kan zoenen ???? Dan had ik het, als ik in die situatie zat haar het gewoon romantisch geleerd... ( tenzij ook het gevoel weg zou zijn, tsja dan houdt het verder ook op he... ).

Mijn ergste zoen was toen een ex vriendje net uien had gegeten ( ieeejjjj ) en toen zei ' het geeft toch niet dat ik uien op heb he ( zodat ik me nog net realiseerde van ' oh nee niet mij nu zoenen')
Maar het was al te laat, hij begon me te zoenen, en omdat ik het toen nogal lullig vond te zeggen van ' nou ja neem een kauwgompje?' is dat mijn aller slechte zoen ever geworden ( tot nu toe..want ja....wie weet...iemand met knoflook EN uien ! )
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:35
Verwijderd
Sheesh, te veel om op te noemen *denkt even na*

Wel, er was er een op Morgan+vriendins beruchte avond met teveel drank en teveel jongens die echt ongelooflijk slecht zoende. Ik kan niet beschrijven waarom precies, maar hij zat een beetje met het puntje van z'n tong te porren en hij smaakte naar rook en het was gewoon verschrikkelijk ranzig.

Nog een die erg was - mijn 1e niet-zo-echte verkering. Op zich zoende hij niet echt slecht, maar hij duwde enorm met zijn tanden tegen mijn lippen zodat het gewoon pijn deed.

Ik kan er veel te veel opnoemen...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 09:35
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
De slechtse was met een heleboel steksel
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:06
Tox
Tox is offline
Uhh volgens mij met de tweede meid waar ik ooit mee zoende, pff zo'n wasmachine en een stank uit haar bek. Heb ik ook maar 4 keer mee gezoend maar bah.....
Oud 02-07-2003, 12:15
Esmée
Esmée is offline
Nooit echt slechte zoeners meegemaakt gelukkig, maar als ik dan toch iets moet noemen; drie jaar geleden, met DE HUNK waar iedereen (ik ook) bij wegkwijlde, ik vet trots dat ik m aan de haak had geslagen... viel dat ff tegen
Oud 02-07-2003, 12:52
Verwijderd
M'n eerste was best slecht, ik was toen 12 en 't was meer proberen dan echt zoenen

Verder ook een keer met een jongen in een café gezoend, dat was ook niet erg goed.... best slecht zelfs Hij was enorm lang en 't ging gewoon allemaal een beetje stroefjes
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:46
Verwijderd
Mijn slechtste zoen, was van het knapste meisje nogwel
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:50
Koit
Koit is offline
Oh ik weet het nog wel, best een erge:
Ik had eerst met een jongen gezoend en toen met een meisje een soort weddenschap gesloten: 'zoenen jongens of meisjes slechter'.
Toen bood een meisje zich aan, nou dat was echt bleeegh, echt zo heel ingehouden. Alsof ze bang was dat ik haar mijn tanden in haar tong zou zetten ofzo.
Oud 02-07-2003, 16:25
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Uhm anderhalf jaar geleden met een goeie vriend van me.. wa snet sown wasmachine man.. iiieh...!! en de eerste zoen van mn vriend en mij.. zo verschrikkelijk..!! haha maar das goed gekomen
Oud 02-07-2003, 17:11
The0
The0 is offline
wasmachinestyle Never again please lol.
Oud 02-07-2003, 19:45
ne0
ne0 is offline
die was 2 jaar geleden ofzow, met een vakantievriendje...hij begon me te zoenen, kdee me ogen open, en leek net of ie met ze oge dicht aan een ijsje aant lebberen was ghehe zag er egt heeeeeeel erg stom uit
Oud 02-07-2003, 19:59
Verwijderd
Mijn eerste zoen, met m'n ex-vriend was dat. Hij duwde zijn lippen tegen de mijne, opende zijn mond zo ver mogelijk, stak zijn tong in mijn mond, probeerde aan mijn amandelen te likken, kwijlde zo erg dat het m'n jas in liep en hield maar niet op, ook al deed ik verwoede pogingen mijn mond te sluiten of hem zachtjes weg te duwen. Gelukkig was hij wel een snelle leerling op dat gebied (al is hij nooit opgehouden zijn tong zo ver in mijn mond te steken, dat mijn tong niet anders kon dan óók in mijn mond blijven, en dan heb je wel een mond vol tong, maar zo erg is dat niet)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 20:22
confabulatie
confabulatie is offline
uhm.... 2 jaar geleden ofzo....
die jongen propte zo zn tong er in... niet ff eerst kus ofzo.. maar huppa.... nou ja en hij kwijlde.... niet lekker dus!
Oud 02-07-2003, 20:25
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat was vorig jaar met een jongen waar ik eigenlijk van tevoren al absoluut niet mee wilde zoenen.. toch gebeurde het. Ik duwde hem wel weg, maar hoe kort het ook duurde: we hebben gezoend. In hoeverre je het zo kan noemen.. bah, ik kan het niet uitleggen, maar hij kon gewoon echt niet zoenen en daarbij vond ik hem gewoon zo erg niet leuk.

Jak.
Oud 02-07-2003, 20:31
Verwijderd
mn eerste.. en van nog een jongen..
allebei deden ze hun mond zo ver mogelijk van elkaar en om niet in hun kwijl om te komen moet ik mn mond dan ook zo ver mogelijk uit elkaar doen en ja, ik heb niet zo'n grote mond...
en dan deed 1 van hen ook nog zo wasmachine-achtig.. bah..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 20:35
barbara.inc
barbara.inc is offline
Pffff, heb er teveel! *doet een greep uit de vele slechte herinneringen*

Vorig jaar, van een vakantievriendje, Paul.
Hij had echt een lange tong en deed een goeie poging die helemaal in mn keel te stoppen, en toen dat hem niet lukte, imiteerde hij maar een centrifuge

Collega, op een personeelsfeestje probeerde mn hele gezicht schoon te likken...vrij bijzonder.

Mn ex, die net een lading shoarma met knoflooksaus op had (en voor een vegetarier is dat echt heel smerig...)

Hm...kreeg mn beste zoen trouwes van een meisje misschien moet ik dat dan toch maar vaker doen....

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 20:41
Mark
Mark is offline
De eerste zoen met de meid waar ik voor het laatst afgelopen zaterdag mee heb gezoend. Ondertussen is ze erg beter geworden!
Oud 02-07-2003, 20:44
sinsere
sinsere is offline
Ik heb eigenlijk nog niet echt een slechtste zoen gehad
Oud 02-07-2003, 21:17
Verwijderd
ghehehe

ff denken hoor..

Dan gaan we voor de keer vorig jaar.. toen ik redelijk aangeschoten was. Ieuw, dat was echt ranzig. M'n mond werd van binnen gemixt en nou ja, ik vond die jongen sowieso ranzig.. maar hij zoende me voordat ik het wist.
Het was allemaal nogal nat en vaag en toen ik daarna naar de wc ging schrok ik me dood omdat m'n lippenstift over m'n hele gezicht zat uitgesmeerd

Nou ja, ik heb nog wel meer slechte zoen-ervaringen hoor, maar dit was wel de ergste geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten