Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben er eigenlijk via via achtergekomen
lang verhaal: hij zit bij een of ander promoteam en heft daarmee een site nu sta ik daar aangemeld en een vriendin ook, ik vertrouwde hem al niet helemaal *bloos* dus mijn vriendin ging beetje uithoren of hij een vriendin had enzo dus hij zei gewoon NEE hij had er wel een gehad maar nu niet meer. nu wil hij met haar afspreken enzo lekker ![]() ik weet het dat is ook heeeel fout schaam me er ook eigenlijk wel voor, maar ik heb gewoon het idee dat het om maar 1 ding gaat en dat kan hij niet bij mij halen dus gaat ie verder en mij willie er bij ofzo ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon pakken die jongen, dit hoort natuurlijk niet. |
![]() |
||
Citaat:
Grappig, ik ben niet gelovig, maar ik moest opeens aan een bijbelverhaal denken. Hoe vaak heeft de haan al gekraaid? |
![]() |
|
ik heb ff gevraagt via de sms wat hij onder vreemdgaan verstaat enzo.....
hij zei dat hj het erg zou vinden als ik vreemd zou gaan(niet echt een antwoord dus) want hij wil me niet kwijt, en hij houdt van me nu ben ik dus echt de weg kwijt
||
Citaat:
Zo ja?... Ik zou een spelletje met m spelen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als hij boos wordt zeg je: "Maar, wij hadden toch niets?" (6) |
![]() |
||
Citaat:
Kvind het naief dat veel meisjes zich dan afvragen wat ze moeten doen. Zon jongen hoort gelijk gedumpt en misschien nog nagetrapt te worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vrouwen met ballen, heerlijk!(nee, niet op die manier) ![]()
|
De tijd die je hebt genomen om hier een topic te starten had je beter kunnen gebruiken om die ass de deur te wijzen. Dit is toch gewoon duidelijk een zak van een sukkel die jou niet waard is. Kom op!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Liefde & Relatie |
Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk.. blueeyes_jochie | 16 | 17-01-2004 12:14 | |
Liefde & Relatie |
Lastige situatie Contact ex terwijl vriend! Jullie mening?! ShiningStar | 7 | 26-09-2003 18:54 | |
Liefde & Relatie |
Brief voor mijn vriend.. U-NiQ | 45 | 16-08-2002 21:26 | |
Psychologie |
Mijn ouders en hun drang naar perfectie. Verwijderd | 44 | 27-07-2002 18:00 |