Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ach man, wat zeik je. kleren zijn kleren, wat boeit jou 't nou of ik toevallig een NIN tshirt of trui combineer met kisten en een cammo broek? |
![]() |
|
het is net wat je definitie van alto's is
als je 14 jarige slipknotbiggetjes bedoelt dan ligt het meer aan de leeftijd en verder zou het ook wel tot je botte hersens door moeten dringen dat niet iedereen om de laatste mode trends geeft. al liep ik in een vuilniszak, wat boeit jou dat nou, als ik dat nou leuk vind dan moet ik dat vooral doen.
|
k'weet nog dat 4 maanden geleden lifestyle zo fucking bomvol was met dit soort topics
anyhow, ik zou zeggen, als je niet geintresseerd wilt zijn moet het je ook niet boeiend. laat die mensen toch gewoon gaan. ik gedraag en kleed me ook af en toe op manieren waarop mensen denken dat ik een alto ben, en dan denk ik echt van: ga jezelf eens lekker neuken. Het boeit hen niet wat jij vind dus moet het jou niet boeiend wat hen vinden...ofzo ![]() ok, ik probeer voor de zoveelste keer slim te zijn maar het is alweer een mislukte poging ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat boeit jou het nou of wij op de grond zitten of wat dan ook. Meeste 'alto's' wassen de kleren gewoon, ze zijn niet zoals al die tranceflikkers. Laat ons gewoon met rust en laat ons doen wat wij gewoon fijn vinden. Ga jij maar gewoon lekker verder met jullie tranceleventje. Dan is iedereen blij.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het helemaal met de topicopener eens.....ik bedoel, altows wassen zich nooit, zitten altijd op de grond, dragen altijd dezelfde trui, blowen de hele dag door, kraken steeds de binnenstad van steden, zijn tegen Amerika, vinden Bush een sukkel.....
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |