Oud 16-06-2003, 14:45
3rd Rock
3rd Rock is offline
ik kan me herinneren dat ik op tv eens een concert ban Bloodhound Gang heb gezien en daar speelden ze iig 2 geniale covers! prodigy's firestarter en daftpunk's around the world. da was wel humor!
Oud 16-06-2003, 14:52
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 16-06-2003 @ 15:45:
ik kan me herinneren dat ik op tv eens een concert ban Bloodhound Gang heb gezien en daar speelden ze iig 2 geniale covers! prodigy's firestarter en daftpunk's around the world. da was wel humor!
Klopt! (k heb het op VHS) en ze speelden ook Weezer - Undone (sweater song) en die is ook Vet! maar dat nr. word door meer bands gespeeld, zoals Offspring af en toe....

Coole covers zijn Summer lovin' - Vandals, Uptown Girl - Me first and the gimmes en Maladjusted's - I want you to want me
Oud 16-06-2003, 22:52
hellion
hellion is offline
Children of Bodom die final countdown coverden vond ik zeer netjes!
Oud 16-06-2003, 23:24
fucking hero
fucking hero is offline
op lowlands 2002 begon eels tijdens hun bestsaaie concert get yer freak on te spelen van missy elliot, erg cool, begon er wel van te dansen.
En in het voorprogramma van NOFX speelde frenzal rhomb depeche mode - just can't get enough op een of andere manier. In het refreintje zongen ze 'i want to fuck the system but i just cant get it up'
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 23:47
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Reel big fish die ineens maiden gingen coveren was wel leuk .

Maar bruutste blijft nog altijd (waar ik bij was tenminste) Creeping Death door Machine Head.
Oud 16-06-2003, 23:59
D
D is offline
Deftones speelt vaak Say It Ain't So van Weezer en Never Let Me Down Again van Depeche Mode, wel cool. En uiteraard de domme intro van 50 Cent, geweldig.
Oud 17-06-2003, 01:03
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 15-06-2003 @ 21:51:
Ehm, de drummer was Marky Ramone (want daar heb ik nog een gesigneerde drumstok van), en de gitarist was van Black Flag. Kortom, je bent niet naar de misfits geweest, maar naar 1/3 misfits, 1/3 ramones en 1/3 black flag. Eigelijk waren het dus helemaal geen koffers.
eigenlijk gewoon een hoopje fuckups, Jerry Only, Marky Ramone... zijn beide losers, Marky kan dan nog wel drummen, maar arrogant dat ie is! Hij heeft geen punkrock attitude....The Misfits hadden gewoon niet zonder Glen Danzig verder moeten gaan....dit soort optredens slaan nergens op.
Oud 17-06-2003, 09:48
chaostar
chaostar is offline
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 17-06-2003 @ 02:03:
eigenlijk gewoon een hoopje fuckups, Jerry Only, Marky Ramone... zijn beide losers, Marky kan dan nog wel drummen, maar arrogant dat ie is! Hij heeft geen punkrock attitude....The Misfits hadden gewoon niet zonder Glen Danzig verder moeten gaan....dit soort optredens slaan nergens op.
Leestip: From the king of an empire to the shoes of a misfits (Myke Hideous). Bevat veel misfits-achter-de-schermen informatie...
Oud 17-06-2003, 09:51
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Mastodon - Emerald (van Thin Lizzy)

geweldig versie!
Oud 17-06-2003, 10:25
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
chaostar schreef op 17-06-2003 @ 10:48:
Leestip: From the king of an empire to the shoes of a misfits (Myke Hideous). Bevat veel misfits-achter-de-schermen informatie...
ehh ja en wat probeer je duidelijk te maken?
Oud 17-06-2003, 11:17
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 17-06-2003 @ 02:03:
Het was gewoon een gaaf feestje, dus dat optreden sloeg wel degelijk ergens op. En van CD ken ik de misfits noch de Ramones noch Black Flag. En het zal mij een worst wezen wat voor attitude die Marky heeft, ik kan nu wel tegen iedereen opscheppen dat ik een gesigneerde drumstok heb.
Oud 17-06-2003, 13:31
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 17-06-2003 @ 12:17:
Het was gewoon een gaaf feestje, dus dat optreden sloeg wel degelijk ergens op. En van CD ken ik de misfits noch de Ramones noch Black Flag. En het zal mij een worst wezen wat voor attitude die Marky heeft, ik kan nu wel tegen iedereen opscheppen dat ik een gesigneerde drumstok heb.
Zoo jij bent stoer! Als je de Ramones zo goed kent dan weet je dat Marky nooit een echte Ramone is geweest en dat ie die naam Ramone niet waardig is!

En dat Jerry's Only The Misfits verkracht heeft...en dat ze door veel mensen gewoon overschat worden..
Oud 17-06-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 15-06-2003 @ 21:30:
Ik heb een geweldige cover van Can't Stand Losing You door novastar...
Pff, die heb ik zelfs.

Maar inderdaad een erg fijne cover.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:50
Verwijderd
Placebo coverde vaker op de Black Market Music tour , Feel Good Hit of the summer van Queens Of the Stone age,
Ook heeft Deftones vaker Clint Eastwood van The Gorillaz gecoverd...and that's about all i know
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:26
Rundfunk
Rundfunk is offline
Citaat:
wallflower schreef op 15-06-2003 @ 19:13:
breek me de bek niet open.
dat was echt zo volkomen kut.

Ik vond het juist geweldig!
Ik zat helemaal aan de andere kant van het veld (ik zag dus niks) en opeens begonnen ze met 7 nation en ik had echt zoiets van: wow, zijn the White Stripes toch nog gekomen?! Yes! Het bleek *helaas* Audioslave maar toch was het ontzettend strak!
Maar ja, smaken verschillen
Oud 18-06-2003, 10:28
Rundfunk
Rundfunk is offline
Ik hoorde trouwens dat de Deftones een stukje van 50 Cent - In Da Club tijdens PP hebben gespeeld
Oud 18-06-2003, 10:30
independancy wanted
independancy wanted is offline
De laatste keer dat ik No Means No zag, speelden ze Beat on the Brat van the Ramones, maar dan twee keer zo langzaam. Echt heel vet
Oud 18-06-2003, 12:20
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 17-06-2003 @ 14:31:
Zoo jij bent stoer! Als je de Ramones zo goed kent dan weet je dat Marky nooit een echte Ramone is geweest en dat ie die naam Ramone niet waardig is!

En dat Jerry's Only The Misfits verkracht heeft...en dat ze door veel mensen gewoon overschat worden..
Je kan niet lezen, ik schreef dat ik ze allemaal niet ken en dat ik helemaal nooit punk luister. En dat het gewoon een gaaf feestje was.
Oud 18-06-2003, 19:00
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
poop schreef op 17-06-2003 @ 00:24:
En in het voorprogramma van NOFX speelde frenzal rhomb depeche mode - just can't get enough op een of andere manier. In het refreintje zongen ze 'i want to fuck the system but i just cant get it up'
die speelde ze ook op pukkelpop, die was gaaf ja
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
independancy wanted schreef op 18-06-2003 @ 11:30:
De laatste keer dat ik No Means No zag, speelden ze Beat on the Brat van the Ramones, maar dan twee keer zo langzaam. Echt heel vet
verkrachting noemen ze dat
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 19:26
Gadje
Gadje is offline
Brainpower speelde vrijdag een stukje van 50 cent was bagger..brainpower is bagger..
sugarcoma heeft óók one more time gecovered
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 11:19
Verwijderd
Green day - wonderwall is wel grappig
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 11:26
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Osiris schreef op 18-06-2003 @ 20:14:
verkrachting noemen ze dat
Je kent No Means No blijkbaar niet. Zij zijn namelijk een van de weinige bands die het coveren van Ramones nummers waardig zijn.
Oud 23-06-2003, 12:15
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
jellerd schreef op 23-06-2003 @ 12:19:
Green day - wonderwall is wel grappig
hmm die gaak es opzoeken
Oud 23-06-2003, 12:19
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Green Day - Eye Of The Tiger is ook echt geweldig, gaat ie op hele stukken nanana zingen omdat ie de tekst niet weet...en ze spelen ook een heel kort stukje Master Of Puppets .
Oud 07-08-2003, 14:39
The Ox
The Ox is offline
KISS - "Oh Suzanna", "White Christmas", "La Bamba"
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 15:38
Metallinos
Metallinos is offline
Wat ik live gezien heb ehm.. heideroosjes - can't get you out of my head en children of bodom eindigde hun optreden bij dynamo 2002 met somebody put something in my drink. Voor de rest lokaal powermetalbandje dat I died for you van Iced Earth speelden en Paranoid.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 15:45
toemba
toemba is offline
Smells like teen spirit door Heather Nova

Mooi
Oud 07-08-2003, 16:00
Verwijderd
Six Feet Under met TNT van AC/DC.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren