Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Goed, ik stond voor de spiegel en maakte het donker en riep drie keer bloody mary! maar er gebeurde nix... dacht ik al... Als je haar wilt oproepen moet je dat niet op deze manier doen, da's onzin... ga dan glaasje draaien ofzo... of i.i.g. een andere manier om geesten op te roepen...
|
![]() |
|
Dat is natuurlijk dikke onzin. Je gaat voor de spiegel "bloody mary" staan roepen, en hop! ze verschijnt. Wel een leuk verhaal trouwens, ik vraag me af waar het vandaan komt.
Bloody Mary was trouwens ook een bekende zeeroofster, die eigenlijk Mary Read heette. Er is zelfs nog een liedje over haar gemaakt. Bewijs: Bloody Mary couplet: G C Steeds zie ik in gedachten weer mijn Mary, G D vloekend en vechtend, gelijk een man. G C Overal waar ze kwam, schopte ze herrie, G D G D G Ze kon zeilen, zoals niemand, nu nog kan. Refrein: G Ze heette Bloody Mary, C ze was de schrik der zee. D Dus drink op Bloody Mary, G D en op alles wat ze dee. Couplet: G C Waar haar schip verscheen was het erg gauw knokken, G D en niemand ontsnapte levend, aan 't gevecht. G C Beloningen konden helaas geen mens meer lokken, G D G D G want iedereen, was aan het leven, meer gehecht. Refrein: G Ze heette Bloody Mary, C ze was de schrik der zee. D Dus drink op Bloody Mary, G D en op alles wat ze dee. Couplet: G C Maar op zekere dag, 't was net na het eten, G D Viel Mary overboord en ging toen heen. G C Ze kon niet zwemmen, dat was ze vergeten, G D G D G Daarom zonk ze, naar de diepte, gelijk een steen. Refrein: G Ze heette Bloody Mary, C ze was de schrik der zee. D Dus drink op Bloody Mary, G D en op alles wat ze dee. Refrein: G Ze heette Bloody Mary, C ze was de schrik der zee. D Dus drink op Bloody Mary, G D en op alles wat ze dee.
|
Beetje tegenstrijdige verhalen.. Ze was een koningin die mensen vervolgde wegens geloofsovertuiging, ze was iemand die door een ongeluk zo verminkt raakt in haar gezicht dat ze anderen nu probeert te verminken (beetje vage redenering) en ze was een zeeroofster...
Welke van de 3 is nou de waarheid of zijn er 3 bloody mary's en welke verschijnt nou dus wel in de spiegel als dat al geen fabeltje is. Ik zou het uit veiligheids overwegingen zowiezo al niet doen, maar ben toch altijd nieuwsgierig naar de waarheid...
||
![]() |
Citaat:
![]() xXx |
![]() |
||
Citaat:
Dat met die vrouw met dat verminkte gezicht lijkt me een broodje aap verhaal.
||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Cocktailmeet! Lorelei | 500 | 15-09-2011 18:54 | |
De Kantine |