Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, never mind ![]() ![]()
||
Citaat:
||
RELEVANTE UP!!
Citaat:
Inglourious Basterds is een film van regisseur Quentin Tarantino. De opnames gaan in oktober 2008 van start. De film is geïnspireerd op de Italiaanse film "Inglorious Bastards" (1978), die wel de juiste spelling gebruikt. Inhoud Inhoud Acht Joods-Amerikaanse soldaten, bekend als The Bastards, krijgen tijdens Wereldoorlog II de opdracht om in Frankrijk terreur te zaaien in het Derde Rijk. De soldaten vermoorden op brutale wijze verscheidene Nazi's. Op een dag ontmoeten ze een Joodse Française die in Parijs een bioscoop heeft. Wanneer de Nazi's dreigen haar bioscoop te vernietigen, schieten The Bastards te hulp. Feiten * De stijl van de film is grotendeels gebaseerd op die van de Italiaanse oorlogsfilm Quel maledetto treno blindato (Inglorious Bastards) van Enzo G. Castellari en de Amerikaanse klassieker The Dirty Dozen uit 1967. * Quentin Tarantino schreef ook het scenario. Volgens meerdere bronnen was hij al voor Kill Bill vol.1 (2003) bezig aan het schrijven van het script. Cast * Brad Pitt: Aldo Raine, een hillbilly uit Tennessee en eveneens de leider van The Bastards * Diane Kruger: Bridget Von Hammersmark, een Duitse filmster * Eli Roth: Donnie Donowitz, een Amerikaanse sergeant van The Bastards * Mike Myers: Ed Fenech, een generaal * B.J. Novak: Utivich, een soldaat van The Bastards * Paul Rust: Andy, een soldaat van The Bastards * Samm Levine: Hirschberg, een soldaat van The Bastards * Michael Fassbender: Archie Hicox, een luitenant * Christoph Waltz: Hans Landa, een Duitse kolonel met de bijnaam The Jew Hunter
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind Brad Pitt altijd op dezelfde manier acteren...Met altijd diezelfde onverschillige look en manier van lichtelijk macho praten en bewegen. Dat kleine stukje in de trailer doet al teveel denken aan zijn personages in Fight Club, Seven, Ocean's en Benjamin Button.
Hetzelfde geldt overigens ook voor Tom Cruise (ook altijd hetzelfde in zijn films), maar dat terzijde. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Tarantino moet eens zelf iets gaan verzinnen. De laatste jaren is hij niet veel verder gekomen dan "Hmm, ik vind pinkies leuk, en ik hou van spaghetti westerns. Laat ik die twee eens samenvoegen, en dan kopieer ik alle shots van mijn favoriete films!!", ook heeft hij nog dat saaie Death Proof.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|