Oud 14-04-2002, 19:17
no_nickname
no_nickname is offline
ik heb ff een vraagje...

mijn vriendin is aan de pil en we hebben allebei nog nooit seks gehad... Nou zit het eraan te komen tussen ons maar nou is mijn vraag of we dan per se steeds een condoom moeten gebruiken...
Oud 14-04-2002, 19:32
Choke
Choke is offline
Volgens mij niet, jullie kunnen volgens mij zo niet echt snel een Soa oplopen en dus elkaar ook niet besmetten ermee, dus k denk dat t niet nodig is...
Oud 14-04-2002, 19:56
In Your Room
In Your Room is offline
Als je echt zeker weet dat jullie allebei nog nooit met iemand naar bed zijn geweest en ook niet op een andere manier de kans hebben gehad een soa op te lopen, dan zou het in principe zonder condoom kunnen ja. Maar zodra je ook maar iets van twijfels daarover hebt, dan of je allebei laten testen (sowieso een goed idee) of gewoon een condoom gebruiken.
Oud 14-04-2002, 20:11
Verwijderd
Gebruik gewoon altijd een condoom. Ze gebruikt de pil, maar als je dan klaarkomt in haar... dan heb je nog steeds ongv 1% kans om zwanger te worden (of je vriendin, voor de grappenmakers onder ons). "Ach, dat ene procentje... wat maakt dat nou uit"
Uit (te) betrouwbare bronnen... VEEL
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:37
Verwijderd
Als ze aan de pil is is het niet nodig...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 22:20
Sir_Flux
Sir_Flux is offline
Ik beveel aan om eerst toch een condoom te gebruiken. Om de reden die Bazz ook al gaf. Er is altijd nog een kans dat je toch zwanger raakt en dat is vooral als je nog jong bent niet de bedoeling lijkt mij. Ik ken een 2 meiden die de pil slikten en het toch is overkomen zonder dat ze er dus zelf erg in hadden. Maar ja het is uiteindelijk natuurlijk jullie keuze of jullie het met of zonder doen.
Oud 15-04-2002, 06:24
no_nickname
no_nickname is offline
ik weet zeker dat we allebei nog nooit met iemand naar bed zijn geweest. En die condooms zijn vrij duur dus ik dacht als het niet hoeft dan is dat mooi...

Maar de meningen zijn er dus verdeeld ove
Oud 15-04-2002, 08:11
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik ben aan de pil maar wij gebruiken ook altijd een condoom.
Dan weet ik gewoon dat er nix fout kan zijn gegaan als t condoom niet is gescheurd enzo.
Tis gewoon voor de zekerheid..
en ach wat is nou duurder een pakje condooms of een kind
Oud 15-04-2002, 10:02
seven
seven is offline
ik ben ook aan de pil en wij doen het eigenlijk nooit met condoom. ik vertrouw op de pil. en ik neem hem ook op tijd in. dus van mij hoeft het niet.

xs
Oud 15-04-2002, 12:56
FB
FB is offline
Vragen wat zij liever heeft...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:22
ConnX
ConnX is offline
Eigenlijk zeg ik double dutch, altijd gezegd...
Maar zonder is zooooveel lekkerder..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:27
eztah
eztah is offline
Citaat:
ConnX schreef:
Eigenlijk zeg ik double dutch, altijd gezegd...
Maar zonder is zooooveel lekkerder..
Vind ik ook.
Ik vind die onderbreking vervelend, en ook op het eind als die dan weer af moet.
Gelukkig heb je alle2 geen kans op SOA's, dus kan je rustig alleen de pil gebruiken.

Veel succes en plezier!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:28
Vespasienne
Vespasienne is offline
Kan gewoon zonder condoom.....

niet moeilijk doen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 06:10
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik ben ook aan de pil.. maar wij doen het eigenlijk altijd zonder..
Oud 16-04-2002, 08:08
Verwijderd
Ik ben ook an de pil en we doen het eigenlijk altijd zonder.. in het begin wel met condoom maar dan heb je ff niet of vergeet je ns en dan toch zonder.. Ik vind het een stuk prettiger want op de een of andere manier wordt ik na een tijdje 'droog' van een condoom..

En als zij haar pil altijd op tijd inneemt en jullie nog maagd zijn zou ik gwoon zeggen lekker zonder condoom..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 08:09
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik ben ook an de pil en we doen het eigenlijk altijd zonder.. in het begin wel met condoom maar dan heb je ff niet of vergeet je ns en dan toch zonder.. Ik vind het een stuk prettiger want op de een of andere manier wordt ik na een tijdje 'droog' van een condoom..

En als zij haar pil altijd op tijd inneemt en jullie nog maagd zijn zou ik gwoon zeggen lekker zonder condoom..
*precies* *klapt*
Oud 16-04-2002, 08:10
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
mijn vriendin slikt ook de pil,we doen het altijd zonder condoom
Oud 16-04-2002, 11:01
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
De kans is vrij klein dat een van jullie een soa zou hebben, maar hij is wel aanwezig. Daarbij kan het zo zijn dat de pil niet helemaal goed werkt, dus het is altijd veiliger om het condoom toch te gebruiken. Hoewel ik moet toegeven dat de kans maar erg klein is dat je vriendin zwanger raakt of dat een van jullie een soa zou hebben.
Oud 16-04-2002, 11:07
Gwen.
Gwen. is offline
Er is inderdaad een kans om met de pil toch zwanger te worden en misschien is die kans te groot om te verwaarlozen. Maar een condoom zorgt voor meerdere vervelende onderbrekingen tijdens de sex en bovendien zijn ze gruwelijk duur. Dan kost het je dalijk 50 € per maand aan condooms, dat geld heb ik niet. En dan kan je wel zeggen dat een baby veel meer kost, absoluut. Áls hij er is kost het inderdaad meer, maar hij hoeft er niet per sé te komen.
Oud 16-04-2002, 17:51
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
no_nickname schreef:
ik heb ff een vraagje...

mijn vriendin is aan de pil en we hebben allebei nog nooit seks gehad... Nou zit het eraan te komen tussen ons maar nou is mijn vraag of we dan per se steeds een condoom moeten gebruiken...
Voor de zekerheid kun je dat wel doen.... De pil is nooi 100 % save.......ik zou de gok niet nemen....
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:41
no_nickname
no_nickname is offline
Voorlopig allemaal nog niet nodig, laatste paar dagen zat het eraan te komen maar mn vriendin heeft me net verteld dat ze nog wil wachten...

Ik ben een jaar ouder en wil wel verder maar ik breng natuurlijk wel respect op voor haar mening

ik neem aan dat mer mensen dit voorbeeld herkennen en hoe zijn jullie hier mee omgegaan
Oud 17-04-2002, 13:11
rabecca
rabecca is offline
Ik zou pil en condoom gebruiken.
Ik deed eerst ook alleen de pil maar toen ben ik toch zwanger geraakt dus ik zou het voor de zekerheid met doen maar das mijn mening.
Mijn moeder koopt de condooms voor me en zijn moeder voor hem dus we hebben genoeg.
Doen jullie ouders dat niet dan?? (miss quasy etc)
mijn moeder zegt ik koop nu liever condooms dan dat ik strax baby kleertjes moet gaan kopen
Oud 17-04-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
no_nickname schreef:
Voorlopig allemaal nog niet nodig, laatste paar dagen zat het eraan te komen maar mn vriendin heeft me net verteld dat ze nog wil wachten...

Ik ben een jaar ouder en wil wel verder maar ik breng natuurlijk wel respect op voor haar mening

ik neem aan dat mer mensen dit voorbeeld herkennen en hoe zijn jullie hier mee omgegaan
Nou ze hebben bijvoorbeeld niks gedaan...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:22
Carl
Carl is offline
de pil beschremt alleen tegen zwangerschap.
De condoom beschermt jullie allebei voor een soa, altijd doen dus!
Oud 17-04-2002, 15:03
Verwijderd
Hoe kun je nu als je allebei maagd bent een soa hebben? Ben ik nu dom ofzow? Jah, als je bijv. wel als een met een ander jongen of meisje iets oraals gedaan hebt zeg maar.. dan wel.. maar zo niet, dan kan ut toch niet?

En dokters gaan echt niet beweren dat de pil zo goed als voldoende is wanneer de kans nog groot is dat je toch zwanger raakt.. dat gebeurdt bij 1 op de miljoen vrouwen ofzow staat er geloof ik in het boekje.. of die kans is 0,1.. ongeveer net zo groot als dat je de lotto wint..

Het is je eigen keuze.. maar condoom maakt voor mij de sex te veel minder leuk, dus dan alleen pil.. en dan ben ik nog eigenlijk heel onverantwoordelijk want heb al met 2 jongens eerder onveilig sex gehad.. I'm bad..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
rabecca schreef:
Ik zou pil en condoom gebruiken.
Ik deed eerst ook alleen de pil maar toen ben ik toch zwanger geraakt dus ik zou het voor de zekerheid met doen maar das mijn mening.
Mijn moeder koopt de condooms voor me en zijn moeder voor hem dus we hebben genoeg.
mijn moeder zegt ik koop nu liever condooms dan dat ik strax baby kleertjes moet gaan kopen
Neuh doen m'n ouders niet, en die van haar helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:28
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
rabecca schreef:

Nooit gevraagd eigenlijk.. en ik vind het genant het wel te vragen. Moet je wekelijks om een 12-pack ofzo vragen.. weten ze gelijk hoe vaak je sex hebt..

De pil is btw volgens mij meer dan 99 % veilig. In alle bijsluiters staat dat de kans op zwangerschap zeer klein is en 1 % is niet zo zeer klein.
Oud 17-04-2002, 21:31
Verwijderd
Kans is ongv 0,2% geloof ik >>> wel zeer weinig
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 22:53
ConnX
ConnX is offline
0,002 lijkt me waarschijnlijker.. tenzij je m vergeet, en 12 uur later slikt, of je propt um in je navel... tja....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:00
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:
Als je echt zeker weet dat jullie allebei nog nooit met iemand naar bed zijn geweest en ook niet op een andere manier de kans hebben gehad een soa op te lopen, dan zou het in principe zonder condoom kunnen ja. Maar zodra je ook maar iets van twijfels daarover hebt, dan of je allebei laten testen (sowieso een goed idee) of gewoon een condoom gebruiken.

Sorry hoor, k moest ff reageren. Hoe kan je in vredesnaam er niet zeker van zijn of je ooit eerder met iemand naar bed bent geweest?
Beetje apart lopende zin..
Oud 18-04-2002, 12:54
The Untouchable
The Untouchable is offline
ik gebruik geen condoom

1e reden: tegen de tijd dat je dat kutding om hebt heb ik al geen zin meer...

2e reden: zonder voelt veel lekkerder voor haar en mij

3e reden: 2,5Euro voor 3 van die kutdingen is wel erg duur kan ik ook andere dingen van doen want die 3 zijn er zo doorheen...

dus conclusie ik gebruik ze niet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:04
Verwijderd
Citaat:
The Untouchable schreef:
3e reden: 2,5Euro voor 3 van die kutdingen is wel erg duur kan ik ook andere dingen van doen want die 3 zijn er zo doorheen...
Wat heb je liever: even 2,5 Euro uitgeven aan die dingen, of over 9 maand heeeeeeeeel veel geld uitgeven aan je kind?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:31
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Suerte Donna schreef:
Sorry hoor, k moest ff reageren. Hoe kan je in vredesnaam er niet zeker van zijn of je ooit eerder met iemand naar bed bent geweest?
Heu, ben jij een van die saaie types die gewoon stilligt en niks doet tijdens je slaap, ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:40
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
eddie schreef:

Wat heb je liever: even 2,5 Euro uitgeven aan die dingen, of over 9 maand heeeeeeeeel veel geld uitgeven aan je kind?
D;r krijgen niet zoveel mensen een kind hoor. Dat is niet iets wat vaststaat.
Oud 18-04-2002, 13:58
The Untouchable
Citaat:
eddie schreef:

voor zoiets heb je de pil...

maagd zeker Foolio...

en ik ga geen discusie voeren over mijn redenen kee...

want ik heb me redenen gegeven en denk je dat ik dan ineens van gedachte verander pfffff zijn genoeg dingen die je kan gebruiken om een meisje niet zwanger te maken...

en welke meid slikt er tegenwoordig nou niet de pil???
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 14:10
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:

maagd zeker Foolio...

want ik heb me redenen gegeven en denk je dat ik dan ineens van gedachte verander pfffff zijn genoeg dingen die je kan gebruiken om een meisje niet zwanger te maken...

Daar ging dit topic ook over.. de pil is ook niet 100 % veilig. Maar als hij op de juiste manier ingenomen wordt is de kans op zwangerschap wel heel klein.
Oud 18-04-2002, 14:25
Verwijderd
Citaat:
The Untouchable schreef:

Pil is niet 100% veilig hoor...

Citaat:
The Untouchable schreef:

maagd zeker Foolio...
Ja, dus?

Citaat:
The Untouchable schreef:

Moet jij weten...
Citaat:
The Untouchable schreef:

Alsof iedereen de pil neemt

En, zoals Choke al even aanhaalde, er is ook nog kans op SOA enzo... En daar helpt de pil niet tegen.

Citaat:
Miss Quasy schreef:

Maar als hij op de juiste manier ingenomen wordt is de kans op zwangerschap wel heel klein.
De 'juiste' manier?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 14:57
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
eddie schreef:
De 'juiste' manier?
x Elke dag
x Ongeveer dezelfde tijd
x Na vergeten binnen 12 uur, anders niet meer veilig
x Na 3 weken een stopweek, of doorslikken
x Stopweek 7 dagen lang (dus geen 5 )
x Bla Bla

Is toch niet zo moeilijk?
Oud 18-04-2002, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef:

x Elke dag
x Ongeveer dezelfde tijd
x Na vergeten binnen 12 uur, anders niet meer veilig
x Na 3 weken een stopweek, of doorslikken
x Stopweek 7 dagen lang (dus geen 5 )
x Bla Bla

Ow, zo! Ik dacht al...
Dank!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 12:38
no_nickname
no_nickname is offline
Citaat:
Unique schreef:

lijkt me niet he, maar zoals ik al zei is ze er denkt ze nog niet aan toe. Beetje jammer maar ik wacht natuurlijk wel
Oud 19-04-2002, 18:50
joepie3
joepie3 is offline
Ik zelf doe het veel liever zonder. Is gewoon lekkerder.Zowel voor mij als voor mijn vriendin. ,maar aangezien jullie allebei nog geen sex hebben gehad kunje beter beginnen MET condoom te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:01
Verwijderd
Citaat:
joepie3 schreef:
Ik zelf doe het veel liever zonder. Is gewoon lekkerder.Zowel voor mij als voor mijn vriendin. ,maar aangezien jullie allebei nog geen sex hebben gehad kunje beter beginnen MET condoom te doen.
why?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:13
joepie3
joepie3 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

why?
nouwww omdat...

Geen idee eigenlijk, maar dat dacht ik zo. maar je moet het zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:41
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
FB schreef:
Vragen wat zij liever heeft...
en daarmee de verantwoordelijkheid bij haar leggen ofzo?!
Oud 19-04-2002, 19:54
Piccola
Piccola is offline
Ik ben aan de pil. In het begin gebruikten mijn vriend en ik ook gewoon nog een condoom. Maar dat doen we nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:37
The Untouchable
Eddie SOA krijg je alleen als je met iedereen na bed gaat of als zij dat doet...

niet van een keer neuken hoor en ook niet van 30x met dezelfde als het 30 verschillende zijn wel ja...

en als het mis gaat met de pil heb je nog de Morning After Pil...

en de pil is voor 99% veilig als je je aan de regels houdt...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:20
epsie
epsie is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als ze aan de pil is is het niet nodig...
Wat ze zeggen klopt dan toch: "de jeugd van vandaag weet niets over soa's en is onoplettend"

Ik wil niet de wijsneus uithangen maar als je zonder condoom vrijt, ga dan eerst langs bij de dokter om een aidstest zodat je zeker bent van elkaar. Je kan overigens ook het HIV virus hebben en nog maagd zijn zodus, vrijen met een maagd is geen zekerheid.

Ook soa's kunnen doorgegeven worden door andere dingen. Het is genoeg andermans handdoek te gebruiken en je kan het zitten hebben. Maar ook daarvoor kan je naar de dokter. Als je geen jeuk, geurtjes of pijn hebt ben je vrij zeker geen soa te hebben...
Maar goed.

condoom is altijd veiliger. zonder is wel leuker...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:29
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
pil is net als condoom 99% veilig, dus t maakt ook geen reet uit eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 14:02
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Suerte Donna schreef:

ehm..... je kunt er van jezelf wel zeker van zijn natuurlijk, maar ik bedoelde of je zeker weet dat de ander nog nooit met iemand naar bed is geweest....was idd een beetje kromme zin....
Oud 20-04-2002, 14:42
zeep007
zeep007 is offline
doe het MET!!! die 1% procent is toch dichterbij dan je denkt!
Ik heb het zien gebeuren in mn omgeving.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten