Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nick : garrppig doet me denken aan zo'n voorhistoriche vrouw met scheve tanden e nalles wat erbij hoort
![]() prnetje : hmm iswel leuk , een katje met en te groot zelfbeeld ![]() sig : The only thing that matters, is how you see yourself... ____________Marco/checko je bent geweldig. ->love you_____owlbeer is mijn lieve chatmaatje. eerst is wel goed , 2 hmm jah , geweldig zerker , en dat laatste stukje , mjah , tgaat van kwaad naar erger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
avatar ![]() sig: -->>Dé ultieme forumslaaf (van Bokky)<<--Zuiderlijk Spamgenootschap! **De Jip en Janneke voorlees-lijn** ik ken Bokky niet jip en janneke ik leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vage ava beide hadden wat mij betreft best wat korter en duidelijker gemogen |
![]() |
||
Citaat:
avatar: Tsjechië rulez sig V.D. VAART, WIE KENT UM NIET, V.D. VAART, V.D. VAART IS EEN ECHTE AJACIED!!! AJAX MASTERDAM van der vaart fan? ![]()
||
Citaat:
naam: grappig, je eigen naam? ava: is wel mooi, druk vooral sig: n.v.t.
||
Citaat:
![]() misschien heb ik het mis Ava: Mooi ding, k hou wel van dat soorrt wazige dingen. sig: Tsja, kweenie, misschien omdat e daar in je sig om vraagt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ava: ook leuk sig: hij mist 1 persoontje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Avatar: Mja, niet mooi, niet lelijk Sig: Once you put your hand in the flame, You can never be the same, There's a certain satisfaction, In a little bit of pain... Kan erg waar zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Avatar: zeer ![]() Sig: van alles wat, vooral over het JustJohanstukje ben ik wel benieuwd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naam: Lijkt nog steeds op ah nee! ![]() Avatar: Wie is dat? Sig: // (L) René van Kooten (Radames) // "Taal wordt gebruikt om de werkelijkheid naar je eigen hand te zetten." (Thomas Vaessens) // 40 jaar??!! ![]() Hmja, heel duidelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ava: is ook leuk maar je hebt hem al zo lang! Sig: * I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it * // * member of Evil Brains Anonymous * // * gaat trouwen met JustJohan * Dat van JustJohan is al duidelijk ![]() De rest is ook wel leuk ![]() |
![]() |
||
Naam: Leuk
Avatar: niet echt aantrekkelijk om naar te kijken Sig: Citaat:
![]() Tweede, dat zal ik over een jaar ook hebben ben ik bang.
||
Citaat:
Avatar: Beetje blauwig, maar wel mooi Signatuur: Iets te lang naar mijn mening, maar wel gaaf vooral omdat het uit een zelfgeschreven gedicht komt!!
||
Citaat:
ava: pat bij naam! nice dus sig: deel 1 kon ik al... btje overbenkt bij mij... deel twee vind ik erg liev, maar vooral heel persoonlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ava: wel leuk, beetje standaart maar wel leuk sig: ik doe niet aan sigs |
![]() |
||
Citaat:
ava: hmm..ach lekker kinderlijk..jeugdsentiment sig: doe je niet aan |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|