Oud 26-06-2003, 15:54
Verwijderd
nou zeg t maar

ik heb als tic dat ik elke paar maanden iets doms doe.. sommige forummers weten het wel.. Dan doe ik iets stoms dat totaal neit bij me past, en waar ik mezelf achteraf ook echt om haat.. Gebeurd denk ik 1 keer per maand ofzo.. (ok klinkt misschien als gewoon maar ik heb het bijgehouden, het gebeurd echt elke maand 1 keer)

verder als ik bijv ergens heenga waar je geld of een pasje voor nodig heb controleer ik iets van 10 keer of ik het wel bij me heb.. verder controleer ik bij elk stoplicht onderweg ook nog een keer of ik het wel bij me heb.. Heel irritant maar als ik het niet doe word ik gek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2003, 15:55
Verwijderd
Ik heb een tictac.

(Sorry, ik word mega flauw van vakantie enz.)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat doe ik ook, als ik een keer een portomonnee (hoe schrijf je dat?) meeneem ga ik constant kijken of ik hem nog bij me heb en zo, heel irritant en onnodig...

Verder was ik zo'n 10x voor ik naar bed ga mijn handen, ik weet niet of dat een tic is maar het is wel nutteloos
Oud 26-06-2003, 16:00
Verwijderd
ik doe de hele dag mijn haar opnieuw in een staart als hij ook maar iets uitzakt. Bloedirritant
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:03
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2003 @ 16:55:
Ik heb een tictac.

@ monrath: volgens mij portemonnee

nagelbijten, is dat een tic? zo ja, nagelbijten dus..
en als ik geen horloge omheb ga ik de hele tijd vragen hoe laat het is, echt elke 5 minuten, heel irritant..
Oud 26-06-2003, 16:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 26-06-2003 @ 17:03:

Ja, kan wel....

En ik controleer 's avonds ook nog 3x of ik mijn tas wel goed heb ingepakt....
Oud 26-06-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 26-06-2003 @ 17:03:

Volgens de Van Dale ook.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:20
rare kwast
rare kwast is offline
met mijn been bewegen en aan me ring zitten freubelen maar dat is niet echt een tick denk?? howel ik er niet meer af kom
Oud 26-06-2003, 16:23
Verwijderd
in gedachten de "omlijning" van dingen volgen.. of achtjes om dingen die bij elkaar in de buurt staan draaien..
Bijv. 2 planten in de vensterbank ofzo.. in gedachten draai ik daar met m'n vinger achtjes omheen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:25
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik donder altijd van barkrukken af......al is dat denk ik meer een coördinatieprobleem...

of alcohol
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:39
MUTS123
MUTS123 is offline
Ik ga altijd veels te vroeg weg als ik ergens moet zijn en check 40 keer of ik alles bij me heb
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:44
bassgirl
bassgirl is offline
ik kraak met mn vingers...

zeg vaak toch

ook altijd : cool, kicke en relaxed = echt niet gezond meer

en ik maak de ene blunder na de andere
Oud 26-06-2003, 17:00
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
******** schreef op 26-06-2003 @ 16:54:
nou zeg t maar

ik heb als tic dat ik elke paar maanden iets doms doe.. sommige forummers weten het wel.. Dan doe ik iets stoms dat totaal neit bij me past, en waar ik mezelf achteraf ook echt om haat.. Gebeurd denk ik 1 keer per maand ofzo.. (ok klinkt misschien als gewoon maar ik heb het bijgehouden, het gebeurd echt elke maand 1 keer)

verder als ik bijv ergens heenga waar je geld of een pasje voor nodig heb controleer ik iets van 10 keer of ik het wel bij me heb.. verder controleer ik bij elk stoplicht onderweg ook nog een keer of ik het wel bij me heb.. Heel irritant maar als ik het niet doe word ik gek
Doe ik ook altijd, dat laatste dan. Ik heb op de fiets m'n portemonnee in m'n binnenzak zitten, en om te controleren geef ik er een tic (zie kleine lettertjes Leonoor) tegenaan, zodat ik voel dat-ie er nog is. Erger me er zelf wel aan, maar ik moet het telkens weten.
Oud 26-06-2003, 17:06
Soezen
Soezen is offline
De tekst selecteren als ik dat stukje aan het lezen ben..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:30
Another Way
Another Way is offline
Ik vind scheren leuk Ik MOET het dan ook 2x per ochten doen, voor het douchen en na het douchen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Sjoe schreef op 26-06-2003 @ 18:06:
dat doe ik ook heel vaak, maar is meer omdat het dan beter te lezen is
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:34
Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Ja, dat doe ik ook bijzonder vaak. Verder heb ik niet zoveel tics.
Oud 26-06-2003, 18:13
zwoesj
zwoesj is offline
als ik een plastic tas achter op m'n fiets heb, kijk ik iedere minuut om of ie er nog wel op zit
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:51
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2003 @ 17:16:
Volgens de Van Dale ook.
Flauw...

Ontopic: niet echt veel bijzonders, ik kan eigenlijk helemaal niets bedenken.
Oud 26-06-2003, 19:53
Upke
Upke is offline
Ik heb de neiging om met elke zin te eindigen op: En zo staat het geschreven.

En zo staat het geschreven.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:56
the tourist
the tourist is offline
Citaat:

Dat heb ik ook, is erg irritant inderdaad.
Mijn tenen, polsen en enkelgewrichten kraken :/
Teksten selecteren.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:03
Verwijderd
Ik kraak graag alles in mijn lijf (van botten toch) en liefst m'n nek, je hoort dan alles verschrikkelijk goed kraken iedere wervel. vraag me niet hoe ik eraan ben gekomen. en ook m'n vingers maar ik kan maar niet stoppen. *kraak*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja doe ik ook omdat ik liever witte letters lees op een donkere achtergrond dan zwarte letters op een gele achtergrond.
Oud 26-06-2003, 20:46
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-06-2003 @ 21:42:
Ja doe ik ook omdat ik liever witte letters lees op een donkere achtergrond dan zwarte letters op een gele achtergrond.
Ik doe het ook.. maar dan meer om als ik even afdwaal de tekst te hervatten bij waar ik gebleven was. Heel wat makkelijker dan in boeken, daar lees ik meestal elke regel 3x en leg dan het boek weg omdat ik er nog geen hol van in me opgenomen heb.
Oud 26-06-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 26-06-2003 @ 20:53:
Ik heb de neiging om met elke zin te eindigen op: En zo staat het geschreven.

En zo staat het geschreven.
hahahahahaha

Citaat:
sick minds schreef op 26-06-2003 @ 21:03:
Ik kraak graag alles in mijn lijf (van botten toch) en liefst m'n nek, je hoort dan alles verschrikkelijk goed kraken iedere wervel. vraag me niet hoe ik eraan ben gekomen. en ook m'n vingers maar ik kan maar niet stoppen. *kraak*
jaaaah dat doe ik ook!
ik kraak mijn nek, mijn ellebogen, mijn polsen, en vingers op alle mogelijke manieren, mijn knieen, enkels en jaja ook mijn tenen...
en heel soms kan ik me kaak ook kraken.. alleen dat doet dan beetje pijn
hmm tsjah best wel een tic eigelijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2003, 21:31
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
tic-tac
Oud 26-06-2003, 21:35
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 26-06-2003 @ 17:39:
Ik ga altijd veels te vroeg weg als ik ergens moet zijn en check 40 keer of ik alles bij me heb
klinkt bekend

Citaat:
klinkt ook bekend

Citaat:
Ik heb een tictac.
Oeps, dan was ik nie origineel met me tictacs, sorry

Citaat:
jaja, klinkt ook bekend, daar heb ik me toch een hoop tic(tac)s
Oud 26-06-2003, 23:35
Rem
Rem is offline
vingers knakken
tekenen/krabbelen
stom voor me uitstaren
Oud 26-06-2003, 23:43
Verwijderd
*kraak* er dus ook op los, van polsen, vingers tot tenen.

Vuiligheid (al is het toch zo miniem als het maar kan zijn) van onder mijn nagels vandaan halen.
Aan mijn armbandjes prutsen en mijn horloge omhoog trekken.
Mijn kleren constant weer rechttrekken en zo.
Haar achter mijn oren....ehm..krabben waar het jeukt (heb al eens gedacht dat ik met vlooien of zo zat..)....sjah, wat nog allemaal??
Heb er nog hoor, ah ja, constant met mijn been zitten trillen/beven..kan er niet meer mee stoppen.
En ja, dat is't denk (hoop) ik.

Ah ja, natuurlijk ook alles 100x controleren of ik het wel meeheb, of ik het nog niet verloren ben...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 07:14
Verwijderd
wat heeft iedereen toch die erge gewoonte van knakken

ik kan dr echt niet tegen als iemand dat doet.. sterker nog, ik word er helemaal gek van.. Net zoals op een schoolbord krassen..Ik word echt helemaal gek drvan
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 07:58
WolterB
WolterB is offline
dingen contoleren of ik ze wel bij me heb doe ik ook wel
Oud 27-06-2003, 08:24
Verwijderd
uhm, wanneer ik met iemand aan het praten ben,draai ik constant met mijn rechtervoet rondjes zegmaar.. maar dat zit in de familie, want mijn tante en oma doen dat ook heb ik opgemerkt uuhm.. ook wanneer ik een kinderwagen zie moet ik altijd naar het kindje wat erin ligt kijken, heeeeeel debiel.. maargoed.. verder kani k er zo ff niej op komen.. miscihen later nog =)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 08:27
Secreet
Secreet is offline
ik meot altijd iets doen met mijn handen, loop ook altijd oveal aan te frunniken....ow en als ik klaar ben met tanden poetsen doe ik nog een keer over mijn voortanden heen met mijn tandenborsel...heel vaag...
hmmm en als ik me verveel ga ik overal vlechies in maken...
Oud 27-06-2003, 11:01
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
phensic schreef op 27-06-2003 @ 00:43:
Vuiligheid (al is het toch zo miniem als het maar kan zijn) van onder mijn nagels vandaan halen.

Haar achter mijn oren....

Heb er nog hoor, ah ja, constant met mijn been zitten trillen/beven..kan er niet meer mee stoppen.
En ja, dat is't denk (hoop) ik.

Ah ja, natuurlijk ook alles 100x controleren of ik het wel meeheb, of ik het nog niet verloren ben...
Dat heb ik ook allemaal, alleen doe ik dat beenbeven alleen als ik een toets moet maken en/of hard moet nadenken. En ik weet van minimaal twee mensen bij mij uit de klas die dat ook doen, alleen die doen het gewoon heel vaak, en ik dus alleen tijdens toetsen.
Oud 27-06-2003, 13:58
Verwijderd
altijd als ik een auto zie probeer ik een woord te vormen met de letters op het nummer (klinkt logisch) bord.
ik zet ook mijn muziek stil als de teller(tijd) bij een symertisch getal staat (bijv. 2:22) en als een digitale klok op zo'n getal staat sta ik daar ook altijd even bij stil....
vaaag
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:59
Verwijderd
en alles 100 keer checken maar dat heeft iedereen kennelijk. dat si denk ik meer stress gedrag en niet echt een tic
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:00
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik knak vingers, en ik ruk wel eens.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Hehehe... komt me bij mij ook bekend voor niet zo erg dat ik het bij elk stoplicht doe... maar zeker als ik uit ga, ff denken: "Heb ik nou geld bij me? Heb ik mijn sleutel nou? Heb ik nou dit gedaan? Heb ik nou dat gedaan?"
Oud 27-06-2003, 14:14
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2003 @ 16:55:
Ik heb een tictac.

ik vind deze zo goed........
Oud 27-06-2003, 16:41
Verwijderd
[Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom}

Tic? sorry? wat zei je? Nee, hebk nie

[Boom} [Boom} [Boom} [Boom}
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 10:42
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
phensic schreef op 27-06-2003 @ 00:43:
dat dus..

als ik de radio van mn wekker in slaapstand zet, zorg ik altijd dat ie op een veelvoud van 10 minuten ophoudt... dus als het 00.13 is (slaap meestal redelijk laat...) zet ik hem bijvoorbeeld zo dat ie nog 27, of 37 (enz) minuten doorgaat...

als ik de wekker zelf zet staat ie altijd op een veelvoud van 5 of van 10... k zou mn wekker dus never nooit niet om 7.23 ofzo zetten, dan óf om 7.20, óf om 7.25

als ik de badkamer uitloop móet ik blijven omkijken en in de spiegel blijven kijken tot het allerlaatste moment...

als ik geluid hoor en ik het gevoel heb dat ik het aan een kant sterker hoor dan aan de andere, moet ik mn hoofd draaien zodat ik het aan de andere kant ook hoor en er dus 'evenwicht' is zegmaar...

als ik door een krant blader ofzo en ik zie een stuk van een woord dan móet ik altijd dat woord helemaal lezen maar dan zie ik ook weer een stuk van een ander woord en moet ik die ook lezen, enz enz heel irritant, maar ik moet altijd precíes weten wat er stond, anders word ik gek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten