Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik controleer 's avonds ook nog 3x of ik mijn tas wel goed heb ingepakt....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn tenen, polsen en enkelgewrichten kraken :/ Teksten selecteren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
ik kraak mijn nek, mijn ellebogen, mijn polsen, en vingers op alle mogelijke manieren, mijn knieen, enkels en jaja ook mijn tenen... en heel soms kan ik me kaak ook kraken.. alleen dat doet dan beetje pijn ![]() hmm tsjah best wel een tic eigelijk... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*kraak* er dus ook op los, van polsen, vingers tot tenen.
Vuiligheid (al is het toch zo miniem als het maar kan zijn) van onder mijn nagels vandaan halen. Aan mijn armbandjes prutsen en mijn horloge omhoog trekken. Mijn kleren constant weer rechttrekken en zo. Haar achter mijn oren....ehm..krabben waar het jeukt (heb al eens gedacht dat ik met vlooien of zo zat.. ![]() Heb er nog hoor, ah ja, constant met mijn been zitten trillen/beven..kan er niet meer mee stoppen. En ja, dat is't denk (hoop) ik. Ah ja, natuurlijk ook alles 100x controleren of ik het wel meeheb, of ik het nog niet verloren ben... |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhm, wanneer ik met iemand aan het praten ben,draai ik constant met mijn rechtervoet rondjes zegmaar.. maar dat zit in de familie, want mijn tante en oma doen dat ook heb ik opgemerkt
![]() |
![]() |
|
ik meot altijd iets doen met mijn handen, loop ook altijd oveal aan te frunniken....ow en als ik klaar ben met tanden poetsen doe ik nog een keer over mijn voortanden heen met mijn tandenborsel...heel vaag...
hmmm en als ik me verveel ga ik overal vlechies in maken...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
altijd als ik een auto zie probeer ik een woord te vormen met de letters op het nummer (klinkt logisch) bord.
ik zet ook mijn muziek stil als de teller(tijd) bij een symertisch getal staat (bijv. 2:22) en als een digitale klok op zo'n getal staat sta ik daar ook altijd even bij stil.... vaaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
[Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} [Boom}
Tic? sorry? wat zei je? Nee, hebk nie [Boom} [Boom} [Boom} [Boom} |
![]() |
||
Citaat:
als ik de radio van mn wekker in slaapstand zet, zorg ik altijd dat ie op een veelvoud van 10 minuten ophoudt... dus als het 00.13 is (slaap meestal redelijk laat...) zet ik hem bijvoorbeeld zo dat ie nog 27, of 37 (enz) minuten doorgaat... als ik de wekker zelf zet staat ie altijd op een veelvoud van 5 of van 10... k zou mn wekker dus never nooit niet om 7.23 ofzo zetten, dan óf om 7.20, óf om 7.25 als ik de badkamer uitloop móet ik blijven omkijken en in de spiegel blijven kijken tot het allerlaatste moment... ![]() als ik geluid hoor en ik het gevoel heb dat ik het aan een kant sterker hoor dan aan de andere, moet ik mn hoofd draaien zodat ik het aan de andere kant ook hoor en er dus 'evenwicht' is zegmaar... ![]() als ik door een krant blader ofzo en ik zie een stuk van een woord dan móet ik altijd dat woord helemaal lezen maar dan zie ik ook weer een stuk van een ander woord en moet ik die ook lezen, enz enz ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Typisch jou. Missy | 193 | 08-10-2008 18:06 | |
Algemene schoolzaken |
Welke symptomen herken jij en wat is er waar van? Badmutssssss | 36 | 20-06-2005 18:57 | |
Psychologie |
Welke tics/fobieën/dwangen heb jij? phensicske | 109 | 23-05-2005 14:34 | |
De Kantine |
Ik ben een beetje raar. Jij ook? Rodion | 201 | 21-02-2005 17:24 | |
De Kantine |
Het rapbattle topic Verwijderd | 128 | 19-12-2003 10:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gilles de la Tourette (GTS) Swidge | 11 | 09-09-2002 15:56 |