Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn broer draagt een heleboel soorten kleding, naar niet extreem neigend naar een soort stroming. Zo draagt hij wel eens een polo met rugbyshirt, nette broek en timberlands. Maar de andere dag draagt hij een beetje strak groen truitje met groene gap star broek en skate gympen. De laatste tijd moet ik zeggen dt hij er wel leuk bij loopt, heeft vaak zo'n soort vest aan. En hij heeft op mijn aanwijzing een heel leuk lichtblauwgeruit overhemd. Hij ziet er wel verzorgd uit, dat vind ik wel belangrijk.
|
Bij mij is het een beetje een 2deling... Mijn ene zusje van 14½ is ook een lief gotisch meisje
![]() ![]() Ik vind het heel leuk dat mijn ene zusje dezelfde smaak/levensvisie/stijl/etcetera heeft, we kunnen lekker over hetzelfde praten en als ze mag samen uit. Het enige nadeel is dat ik soms ineens een rok kwijt ben of dat we per ongeluk hetzelfde topje hebben besteld, maar ja daar kan ik nog nét mee leven ![]() ![]() Om even een indicatie te geven van ons liefheidsgehalte: http://www.epdeath.homestead.com/files/mayenjen.JPG true en evil foto he ![]() ![]() Met mn andere zusje ga ik eigenlijk nooit om en Jenneke (die van 14 dus) ook niet... Dagdag! ![]()
|
mijn zusje is dus echt het tegenovergestelde van wat ik ben:
ik: kort haar zij: superlang haar inclusief nepstaart met krullen ik: voornamelijk zwarte kleding, vaak een beetje apart. zij: roze, rood etc, meestal wehkamp. ik: luister naar darkambient, noise, alles wat maar vaag is ![]() zij: destiny's child, r&b, turkse muziek (vanwege haar turkse vriend) en ik vind het prima, verschil moet er wezen ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb een broertje en die heeft niet echt de zelfde stijl als ik,zou niet goed zijn.
Maar als ik een zusje heb zou ik t heel leuk vinden, de zusje van mijn vriend heeft wel ongeveer dezelfde stijl als ik ![]() dus las we iets nodig hebben kunnen we t in principe pakken,behalve broeken want ze heeft wat kortere benen |
![]() |
|
![]() |
Ik heb twee zussen van 20 en 22 en die zijn allebei totaal anders. Ik ben qua uiterlijk een beetje alternatief, maar eigenlijk trek ik alles aan. Merk of merkloos, strak of wijd, als ik het maar gaaf er uit vind zien.
Mijn zus van 20 is een beetje een hippie. Eerst was ze altijd heel gewoontjes (Levi's broeken, H&M truitjes) maar de laatste jaren heeft ze zich zelf een beetje ontwikkeld. Ze maakt zelf weleens wijduitlopende broeken van bloemetjesstof, maakt een heel hoofd met vlechtjes bij d'r zelf, draagt gebatikte (?) blouzen etc. Ze kon vroeger nooit goed voor d'r zelf op komen en ik heb weleens gedacht dat ze daarom juist sommige dingen is gaan dragen. Om 'anders' te zijn. Maar goed, ze heeft nu haar stijl wel gevonden denk ik. Beetje hippie dus ![]() Mijn oudste zus van 22 draagt vooral strakke zwarte stretchbroeken, laarzen en truitjes een beetje in de stijl van Anita-mode (marktmode ![]() Ik lijk qua kledingstijl dus eigenlijk op geen van beiden. Qua karakter zijn we ook weer alledrie totaal anders en dat vind ik juist leuk! Ik kan me voorstellen dat het irritant is als je bijv. een jonger zusje hebt die je continu na doet, maar eigenlijk moet je er boven staan, toch? Je begint in de puberteit gewoon je eigen smaak te ontwikkelen en als er dan een zus is als voorbeeld of bijv. een groepje vriendinnen is het best logisch dat je je daar een beetje aan vastklampt in het begin. Als onzekere puber kun je het best fijn vinden een soort voorbeeld te hebben. Ookal heb je dat zelf niet eens door. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn broertje heeft eigenlijk dezelfde stijl als ik, misschien iets minder overdreven studentikoos. Hij liep een jaar geleden nog wel in Fila- en Championtruien, maar dat is gelukkig passé
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn broertje is 11 en neemt alles over wat hij ziet,maar hij draagt voornamelijke wijde broeken bandshirts,ik vind het leuk met hem te winkelen want we gaan dezelfde winkels in etc.
Ik vind het helemaal niet erg dat mijn broertjes stijl dicht bij de mijne ligt,vrienden van mij vinden het vaak vreselijk als hun broetje of zusje dezelfde kleding gaat dragen..ik denk dat dat vooral uit jaloezie voorkomt,beetje egoistisch imo. Qua muziek lijken mn broertje en ik helemaal niet op elkaar,hij is helemaal into metal en ik in punk. Qua karakter lijken we niet op elkaar hij is heel open en ik ben heel erg gesloten. We hebben wel dezelfde humor,alleen hij is sneller geirriteerd en boos. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn zusje van 15 heeft min of meer wel dezelfde stijl als ik.
Vroeger vond ik het echt heel irritant, omdat ze echt ALLES deed wat ik deed, qua kapsel, kleren,... , maar nu vind ik het eigenlijk best leuk, we gaan af en toe samen winkelen en lenen heel vaak elkaars kleren. Het lastige is dan wel dat mijn moeder onze kleren niet uit elkaar kan houden en ze steeds verkeerd legt...
|
Verwijderd
|
Mijn broer is iets anders qua kleding, gigantisch veel arrow-overhemden maar hij heeft ook 2 gruwelijk lelijke versace overhemden geloof ik (zie mijn broer niet zo vaak, zit in Duitsland) maar hij heeft er altijd een spijkerbroek of een net te nette broek..
Met muziek zijn we voor een deel hetzelfde en voor een deel ook weer niet... mijn broer is meer richting de trance enzo en ik meer richting nederlandstalige muziek. foto van mijn broer (na een nacht lang doorhalen dus let neit op de http://ftpplace.homeip.net/images/bas.jpg ![]() Betere foto van mijn broer ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-04-2002 om 16:41. |
![]() |
|
![]() |
Mijn zusje is 11, en laat zich heel erg beïnvloeden door haar klasgenootjes ( groep 8 ).
Ze zei vaak tegen mij van "goh, wat zie je er leuk uit" ( ![]() ![]() ![]() ![]() Maar eigenlijk vind ze het wel gaaf wat ik aandoe ( meestal dan ), en ik denk dat haar kledingstijl nog heel erg beïnvloed wordt door haar klasgenoten, wat echt heel jammer is. Want dat zijn allemaal van die Coolcat meisjes. Haar muzieksmaak laat ze ook heel erg beïnvloeden, ze luistert voornamelijk naar top40 e.d. Maar sommige muziek die ik op de pc draai vind ze ook wel leuk ( JammahTammah ![]() Helaas heeft ze ( nog ) geen eigen smaak ontwikkeld, maar dat komt wel, als ze eenmaal op de middelbare school zit ![]()
|
Och mijn broertje houdt ook wel beetje van dezelfde dingen en kleding als ik. We kunnen dan wel nix van elkaar lenen, maar als hij iets koopt wil ie altijd weten wat ik er van vind, dat is wel belangrijk voor hem (wel cool hihi)
Qua muziek liggen we wel verschillend... daz wel irri maar jaah... |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 'n zus van 22 en daar lijk ik sprekend op, vinden de meeste. Sommigen vragen soms wel eens of we tweelingen zijn (vind ik dan wel weer 'n beetje overdreven
![]() Qua kledingstijl lijk ik best wel veel op m'n zus. Alleen zus koopt naar mijn idee haar broeken altijd net 'n maatje te klein ![]() ![]() Bij gedrag denk ik dat ik m'n zus wel na doe af en toe, dat komt denk ik omdat ze 6,5 jaar ouder is en dan kijk ik er toch wel 'n beetje tegen op denk ik. Karakter zijn we weer helemaal verschillend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn zusje lijkt best wel op mij qua kledingsstijl. Alleen zij kleedt zich iets "hipper", meer Diesel en iets aparter. Ik vind het juist heel gaaf dat me zusje wat dat betreft op me lijkt. Alle make-up en sommige sieraden delen we, en we kunnen ook shirtjes van elkaar lenen. Af en toe gaan we ook samen de stad in. Mijn broertje lijkt ook op me, al kleed hij zich iets minder studentikoos. Hij is ook pas 12, dus dat komt goed ![]() Meestal draagt-ie spijkerbroeken met een leuke rugbytrui of overhemd. Dat is stoer, ik neem wel eens een trui voor hem mee uit de stad. Het is gaaf om hem af en toe een beetje aan te kleden ![]()
|
Mijn zusje Fleurien is nu 13 (14 over een maandje) en ze heeft echt dezelfde stijl en smaak als ik. Ze is niet zo heel veel kleiner dan ik, en we lenen ook best vaak kleding uit aan elkaar, handig toch
![]() ![]()
|
Gelukkig heeft m'n broertje wel ongeveer dezelfde stijl als ik. Hij kleedt zich meestal iets stoerder, maar over t algemeen hebben we wel dezelfde soort stijl.
Hij leent ook vaak kleren van me. Al m'n G-stars ben ik bijvoorbeeld kwijt en m'n Rl overhemden zijn ook vaak zoek. Rugbyshirts vindt ie van mij vaak ook wel zo mooi dat ie ze zichzelf toe eigent. Ik ga ook vaak met hem shoppen omdat ie altijd mijn advies wil over kleren. |
![]() |
||
Citaat:
bij ons hebben de 'mavo dozen' altijd de kraagjes up... en gaastra jassen en lakschoentjes en dat soort nep kakshit aan...
|
Mijn broertje en ik lijken in alles vrij veel op elkaar. We dragen dezelfde soort kleren. We gaan best vaak samen winkelen, heel gezellig echt.
Muziek smaak is bij ons ook vrijwel hetzelfde. Ik fiets altijd met hem naar hockey, zingen altijd acda en de munnik op de fiets. Terwijl ik hem ook vaak tegenkom met feestjes en ik dan net zo goed een hele avond dansend met hem kan doorbrengen. We vinden dezelfde dingen leuk, gaan zomers samen zeilen en we hockeyen allebei. Ik kan heel goed met hem opschieten. |
![]() |
|
![]() |
nee mijn zusjes hebben niet dezelfde stijl en zijn in practisch alle andere obzichten ook totaal anders. Dat zorgt voor vrij veel botsingen, maar goed ik kan het qua familie eigenlijk alleen maar met een oma vinden.
|
![]() |
M'n oudere broer (17) wor nu best wel casual/kak. Op sig best mooi eik (jah
![]() M'n jongere broertje(13).. mjah.. zoekt iets ![]() ![]() Me zusje.. mja.. dat is echt 't typische 11-jarige-britneykind ofzo. Ze had zelfs laatst van die hoela-hoep oor ringen gekogt, maar haar oren gingen durvan irriteren *gniffelt* ![]() .. zoiets ![]() geen lijkt dur echt op me, hoewel me broertje soms in de buurt komt qua muzieksmaak.
|
mn zus van 17 heeft wel een beetje dezelfde smaak als ik en dat vind ik juist leuk. Vooral qua muziek en opvattingen denken we vaak hetzelfde.
Met kleding ben ik wat meer "alto" en zij soms wat netter. Maat toch wel vaak hetzelfde. We gaan ook vaak samen winkelen en dan kopen we toch wel in hetzelfde soort winkels. |
![]() |
|
![]() |
hmmz een paar jaar geleden kon ik me doodergeren als me broertje me napraatte en alles leuk vond wat ik leuk vond.. we ziteen nu nog steeds heel dicht bij elkaar met stijlen enzow..
ik vind het nu helemaal niet erg mee en vind het juist leuk.. ik jat af en toen een broek van hem en andersom. en we luisteren elkaars cd's. ik denk dat de mensen die het super erg vinden dat hun broertje en/of zusje hun nadoen omdat ze bang zijn niet meer speciaal te zijn. peace ![]() ![]()
|
Mmm, ik zou het wel leuk vinden als mijn zusje andere kleertjes zou dragen...
Het 'begint' nu een beetje, ze heeft een paar wijde broeken, wil dreads en luistert naar de Dead Kennedys ![]() ![]() Ik laat haar dus wel wat muziek horen of zeg wat ik denk dat haar leuk staat, maar ze gaat toch haar eigen gang. En dat moet ook. Het zou niet coel zijn als het een kloon van mij wordt.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 |