Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 20:56
Verwijderd
heb een klasgenootje, ze is nogal apart, dus: naja laten we maar even alto zeggen ofzo...
ga goed met haar om dus we zaten in de klas. Spice girls kwamen op de radio, ze zei: "mijn broertje vond dit soort muziek eerst leuk maar nu moet hij ineens alles wat ik leuk vind leuk vinden! aargh ik haat hem, hij moet dood, zomaar moet hij net zoals mij zijn. en nu koopt hij ook zijn kleding in de skateshop enzo...bah ik haat hem, ik haat hem" (blablabla) (hij is dus 14)

ik: "nou ik zou het juist leuk vinden als mn broertje dezelfde soort muziek als ik leuk vind, beter dan dat hij popgedoe leuk vind, dan zou ik me steeds aan zn smaak ergeren enzo alsie me er weer lastig mee valt."
zij: "nee ik vind het niet leuk, hij moet gewoon stomme muziek blijven luisteren, en stomme kleren blijven dragen, niet zoals mij worden..." (nog 10x 'Hij moet dood' enzo)
ik: "ben je soms bang dat je dan ineens niet meer apart bent ofzo? dat je dan niet meer de enige aparte bent in de familie?"

mja daar kwam het dus wel zo een beetje op neer...

wat vinden jullie hiervan?
en zouden jullie het ook niet leuk vinden als je broertje/zusje een beetje jou nadoet?

ik vind dat ze erg overdrijft. hij is 14, begint dus een eigen smaak te ontwikkelen etc. Ze moet blij zijn dat hij ook anders is, niet meeloopt etc. Ze is zelf zo tegen meelopers dus waarom moet haar broertje er wel 1 blijven? Is gewoon jaloezie denk ik...

beetje rare topic weer van mijn hand, maar goed...kvroeg me af wie er nog meer zo iets doormaakt thuis met familieleden en hoe je er dan mee omgaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2002, 21:01
Klaine Je
Klaine Je is offline
mijn (geestelijk gehandicapte) tweeling broer is "net als ik" alleen vind ik het in zijn geval niet zijn, want hij kan erg doordraven

.....naar het betere werk
heb broertje van 11 met eigen smaak, draagt mijn oude skatebroekjes die korter zijn gemaakt en soms heeft hij de vervelende neiging om mijn kleren aan te trekken. hoewel het opzich wel fijn is, met sommige shirts kunnen we samen doen.
hij houdt heel erg van powermetal en dat vind ik wel tof
hij wordt nu op school (groep 7) er wel een beetje raar op aangekeken...
Oud 16-04-2002, 21:15
Verwijderd
Mn zusje is 15 en luistert vooral de top40 trance en R&b muziek.. ze wil graag trendy kleren dragen, en volgens mij is ze zelfs bereid om op aanraden van haar vriendinnen modekleding die ze geeneens leuk vindt te dragen..

Ik zou het veel en veel leuker vinden als zij dezelfde smaak zou hebben als ik.. kan ik kleren lenen van haar en hoef ik niet meer zelf al mn cd's te kopen en dan kan ik vaker muziek luisteren zonder dat mn cd uitmoet omdat zij weer zo nodig de hele dag voor de tv moet hangen..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:15
Verwijderd
haha lijkt me raar maar wel erg grappig, ga je naar dezelfde concerten enzow *hmz ook wel irri, zo iemand die je dan in de gaten houdt ofzow*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:17
Verwijderd
tjah mijn broertje luisterde eerst nooit muziekjes... en ik laat hem vaak wat van muziek horen die ik mooi vind, en dat begint hij nu ook wel te waarderen
ik vind het wel leuk
maar qua uiterlijk.. neeh dat niet, hij draagt gewoon 'kleren' zeg maar.

ik laat hem lekker ontwikkelen wat voor stijl hij wil, of het nou op mij lijkt of niet, maakt me niet echt uit.
al is het wel leuk natuurlijk als hij naar dezelfde muziek luistert
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:19
Verwijderd
mijn broertje heeft wel een paar skatebroeken enzo die die ook wel aantrekt(ik heb gezegt dattie broeken leuker staan over zn kisten) en we gaan ook samen uit naar de tagrijn maar toch heeft hij een geheel eigen smaak, het boeit hem geen flikker of de rest van nederland ook zon broek heeft of wat dan ook, zijn muzieksmaak ligt ook nogal breed...maar hij luistert bijna alleen naar dingen met flinke bas en gebeuk enzo(van metal tot trance)...mijn zusje is wel een beetje een merkenfreak maar probeert qua kleding mij een beetje na te doen...niet dat ik het erg vind, ik vind het juist wel leuk om iemand voorbeeld te zijn ...mijn broer lijkt helemaal niet qua stijl op mij...hoewel toch wel een beetje nerd kan zijn
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:23
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Mijn broertje van 4 draagt veel RL heel erg schattig
Ik draag ook veel van dat soort kleding ook veel TH
mijn zus draagt veel esprit en is een beetje zo'n zeiltypje!(ik ook trouwens)
mijn broers dragen ook veel RL maar ook gant en da soort merken
dus wij hebben allemaal een beetje dezelfde stijl!
kwa muziek is het juist weer heel verschillend!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:36
Verwijderd
mij lijkt het heel erg leuk om een broertje/zusje te hebben die dezelfde stijl heeft als ik, dan was er tenminste iemand die met me meeging winkelen
ik kan me wel indenken dat iemand het irritant vindt als haar/zijn broertje/zusje haar/hem (jaja, het gaat goed ) nadoet in alles wat hij/zij doet, maar nogmaals, mij lijkt het alleen maar leuk. natuurlijk is het minder om een broertje of zusje te hebben die je nadoet alleen omdat jouw stijl 'in' is of omdat hij/zij zo'n aanzien voor je heeft dat ook echt alles gekopieerd wordt.

in mijn geval is het ook niet leuk om een lijkend broertje te hebben. ilja, (mijn tevens ook geestelijk gehandicapte broertje) broertje hield van britney spears, k3 en five, waar op zich niets mis mee is als je geestelijk een jaar of 9 bent. nu mag hij me totaal niet, maar omdat mn moeder hem telkens vertelt dat hij abnormaal is en ik niet is hij mijn (muziek)stijl aan het nadoen. Daarbij jat hij mijn cd's, kleren, en zelfs sieraden (ben nog steeds mn een hele mooie ring kwijt die hij van me had 'geleend' ), raakt de helft kwijt of wil het niet teruggeven, en zeurt bij mn moeder om dezelfde behandeling als ik, wat niet mogelijk is aangezien -nogmaals- hij geestelijk een jaar of 9 is. Van mijn kant wordt verwacht dat ik hem mijn spullen uitleen, hem uitleg waar ik die spullen vandaan haal (niet dat het nuttig is ofzo aangezien mijn moeder mijn kledingstijl niet mooi vindt en dus nooit zulke kleren voor hem zal kopen), hem meeneem naar concerten (zie je het al voor je.. een klein jongetje van 12 met een brilletje dat de weg naar school niet eens weet, daarbij heel erg hard kan slaan, maar gaat huilen zodra iemand hem met 1 vinger aanraakt in de pit..) en tolerant doe als hij ongevraagd mn kamer binnenkomt en iets meneemt wat ik de volgende dag nodig heb. Als ik het niet doe worden mn ouders boos, maar als hij weer eens iets uit mn kamer jat worden ze ook boos, wat nogal schijnheilig is. in dit geval is een lijkend (of nouja.. schijnlijkend, aangezien hij niet van de muziek houdt, de kleding buitenshuis niet mag dragen en eigenlijk bijna niets van me afweet) broertje dus niet leuk meer
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Klaine Je schreef:

heb broertje van 11 met eigen smaak, draagt mijn oude skatebroekjes die korter zijn gemaakt ...
waarom zouden mensen met een skatebroek WEL een eigen smaak hebben en kakkers niet ofzo?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:46
Gwen.
Gwen. is offline
Mijn zussen lijken qua kleding, make-up, muziek en uitgaan best op mij en dat vind ik erg leuk. Mijn broertje is gewoon nog een brugklassertje en ik zou um graag wat leuker aankleden maar hij weigert nog. Hij luistert graag naar de muziek die ik hem aanreik en over het algemeen vind ik dat leuk, alleen heeft hij een van mijn ex-favo bands grijs gedraaid waardoor ik die band nie meer kan aanhoren en dat vond/vind ik wel vervelend.
Oud 16-04-2002, 21:48
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik heb een zusje van 8 die fan is van K3.
Ik vind het wel grappig, nu dan...
Later hoop ik dat ze gewoon een eigen stijl krijgt, maar ik ben bang van niet...
Maar een paar dagen geleden was ik een panda/gothic jurk aan het maken, en toen vroeg ze of ik er ook zo een voor haar wou maken.
Dus het komt nog goed misschien.
Nee, ze hoeft van mij niet perse in de kleren te gaan lopen die ik leuk vind.
Ze mag het lekker zelf weten.
Zolang ze maar niet gaat meelopen om aardig gevonden te wroden ofzo...
Oud 16-04-2002, 21:52
Nuck
Nuck is offline
Mijn broer lijkt dus totaal niet op mij (naja, eigenlijk lijk ik totaal niet op mijn broer ). Hij is helemaal into de 'hiphop-lifestyle'. Op zich vind ik sommige kleding van hem ook wel leuk, maar hij vertikt het om eens een leuk overhemd aan te trekken. Een polo af en toe wil nog wel, maar verder...hij heeft laatst wel Timbie's gekocht
Ach, als hij zich er goed bij voelt .
Oud 16-04-2002, 21:55
muckymouse
muckymouse is offline
mijn zusje doet alles na wat ik doe, als ik me haar verf moet zij t de volgende dag ook.
als ik een broek koop, moet en zal zij hem ook kopen.
soms is t nogal irri, maar ik zou t way erger vinden als ze een huppelkut zou zijn, en misschien als ze eens wat groeit kan ik ook haar kleren jatten
Oud 16-04-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
mijn zusje doet alles na wat ik doe, als ik me haar verf moet zij t de volgende dag ook.
als ik een broek koop, moet en zal zij hem ook kopen.
soms is t nogal irri, maar ik zou t way erger vinden als ze een huppelkut zou zijn, en misschien als ze eens wat groeit kan ik ook haar kleren jatten
Neej.. ik zou ook geen zusje willen hebben dat mij helemaal precies nadoet, maar een beetje dezelfde stijl en muzieksmaak enzo zou wel leuk zijn..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 00:10
maar
maar is offline
Leuk; als ze kleiner zijn kun je ze dan aankleden en als ze ouder worden ga je samen shoppen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 07:31
Loesje
Loesje is offline
mijn broer draagt een heleboel soorten kleding, naar niet extreem neigend naar een soort stroming. Zo draagt hij wel eens een polo met rugbyshirt, nette broek en timberlands. Maar de andere dag draagt hij een beetje strak groen truitje met groene gap star broek en skate gympen. De laatste tijd moet ik zeggen dt hij er wel leuk bij loopt, heeft vaak zo'n soort vest aan. En hij heeft op mijn aanwijzing een heel leuk lichtblauwgeruit overhemd. Hij ziet er wel verzorgd uit, dat vind ik wel belangrijk.
Oud 17-04-2002, 08:15
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Bij mij is het een beetje een 2deling... Mijn ene zusje van 14½ is ook een lief gotisch meisje maar mijn zusje van 13 is een Jennifer Lopes/Britney type dat er niets van moet hebben. (Zeg maar: alles roze, blond en nu gaat ze zelfs zeiken om merkkleding 'omdat iedereen dat heeft' )

Ik vind het heel leuk dat mijn ene zusje dezelfde smaak/levensvisie/stijl/etcetera heeft, we kunnen lekker over hetzelfde praten en als ze mag samen uit. Het enige nadeel is dat ik soms ineens een rok kwijt ben of dat we per ongeluk hetzelfde topje hebben besteld, maar ja daar kan ik nog nét mee leven

Om even een indicatie te geven van ons liefheidsgehalte:

http://www.epdeath.homestead.com/files/mayenjen.JPG

true en evil foto he

Met mn andere zusje ga ik eigenlijk nooit om en Jenneke (die van 14 dus) ook niet...

Dagdag!
Oud 17-04-2002, 08:36
TearSong
TearSong is offline
mijn zusje is dus echt het tegenovergestelde van wat ik ben:

ik: kort haar
zij: superlang haar inclusief nepstaart met krullen

ik: voornamelijk zwarte kleding, vaak een beetje apart.
zij: roze, rood etc, meestal wehkamp.

ik: luister naar darkambient, noise, alles wat maar vaag is
zij: destiny's child, r&b, turkse muziek (vanwege haar turkse vriend)

en ik vind het prima, verschil moet er wezen
Oud 17-04-2002, 08:48
Verwijderd
ach, andere mensen in hun waarde laten werkt ook
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:11
Eaglewing
Eaglewing is offline
Mn zusje (14) begint zichzelf nu ook een eigen stijl aan te meten, die mij wel bevalt
Ik vind dat leuk, k zou het denk ik niet leuk vinden als ze een onwijs andere (extreme) lifestyle zou volgen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:13
Verwijderd
ik heb een broertje en die heeft niet echt de zelfde stijl als ik,zou niet goed zijn.

Maar als ik een zusje heb zou ik t heel leuk vinden, de zusje van mijn vriend heeft wel ongeveer dezelfde stijl als ik
dus las we iets nodig hebben kunnen we t in principe pakken,behalve broeken want ze heeft wat kortere benen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:32
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik heb twee zussen van 20 en 22 en die zijn allebei totaal anders. Ik ben qua uiterlijk een beetje alternatief, maar eigenlijk trek ik alles aan. Merk of merkloos, strak of wijd, als ik het maar gaaf er uit vind zien.

Mijn zus van 20 is een beetje een hippie. Eerst was ze altijd heel gewoontjes (Levi's broeken, H&M truitjes) maar de laatste jaren heeft ze zich zelf een beetje ontwikkeld. Ze maakt zelf weleens wijduitlopende broeken van bloemetjesstof, maakt een heel hoofd met vlechtjes bij d'r zelf, draagt gebatikte (?) blouzen etc. Ze kon vroeger nooit goed voor d'r zelf op komen en ik heb weleens gedacht dat ze daarom juist sommige dingen is gaan dragen. Om 'anders' te zijn. Maar goed, ze heeft nu haar stijl wel gevonden denk ik. Beetje hippie dus

Mijn oudste zus van 22 draagt vooral strakke zwarte stretchbroeken, laarzen en truitjes een beetje in de stijl van Anita-mode (marktmode ). Ze geeft niet echt iets om merken, terwijl haar vriend echt helemaal into Versace is enzo. Grappig om te zien! Ze draagt weinig afwisselends. Veel zwart. Ziet er verzorgd uit maar totaal niet mijn smaak.
Ik lijk qua kledingstijl dus eigenlijk op geen van beiden. Qua karakter zijn we ook weer alledrie totaal anders en dat vind ik juist leuk!

Ik kan me voorstellen dat het irritant is als je bijv. een jonger zusje hebt die je continu na doet, maar eigenlijk moet je er boven staan, toch? Je begint in de puberteit gewoon je eigen smaak te ontwikkelen en als er dan een zus is als voorbeeld of bijv. een groepje vriendinnen is het best logisch dat je je daar een beetje aan vastklampt in het begin. Als onzekere puber kun je het best fijn vinden een soort voorbeeld te hebben. Ookal heb je dat zelf niet eens door.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:34
Verwijderd
Mijn broertje heeft eigenlijk dezelfde stijl als ik, misschien iets minder overdreven studentikoos. Hij liep een jaar geleden nog wel in Fila- en Championtruien, maar dat is gelukkig passé Nu loopt hij gewoon in rugby's en beige broeken net zoals ik..het staat gewoon leuker en het voordeel is dat ik ook nog eens iets van hem zou kunnen aantrekken als ik dat echt zou willen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 11:19
Morphia
Morphia is offline
Mijn broertje is lief, hij gaat z'n haar zwart verven, zegt ie. Ik vind het gewoon leuk, het is gelukkig nog niet zo dat ie mijn rokken wil lenen enzo.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 11:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Mijn broertje is 11 en neemt alles over wat hij ziet,maar hij draagt voornamelijke wijde broeken bandshirts,ik vind het leuk met hem te winkelen want we gaan dezelfde winkels in etc.
Ik vind het helemaal niet erg dat mijn broertjes stijl dicht bij de mijne ligt,vrienden van mij vinden het vaak vreselijk als hun broetje of zusje dezelfde kleding gaat dragen..ik denk dat dat vooral uit jaloezie voorkomt,beetje egoistisch imo.
Qua muziek lijken mn broertje en ik helemaal niet op elkaar,hij is helemaal into metal en ik in punk.
Qua karakter lijken we niet op elkaar hij is heel open en ik ben heel erg gesloten.
We hebben wel dezelfde humor,alleen hij is sneller geirriteerd en boos.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 12:40
tinkelbel
tinkelbel is offline
Mijn zusje van 15 heeft min of meer wel dezelfde stijl als ik.
Vroeger vond ik het echt heel irritant, omdat ze echt ALLES deed wat ik deed, qua kapsel, kleren,... , maar nu vind ik het eigenlijk best leuk, we gaan af en toe samen winkelen en lenen heel vaak elkaars kleren. Het lastige is dan wel dat mijn moeder onze kleren niet uit elkaar kan houden en ze steeds verkeerd legt...
Oud 17-04-2002, 14:06
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
gelukkig heeft mijn zusje niet dezelfde stijl als mij, anders was ik denk ik vaak mijn kleren kwijt aan me zusje...

dan haalt ze alles uit mijn kast !
Oud 17-04-2002, 16:07
CryperA
CryperA is offline
Mijn broer is totaal anders als mij...in alles.

Ik zou het kei kewl vinden als hij dezelfde kleding droeg/muziek luisterde (ja samen naar concerten) maar dat is nu eenmaal niet zo en ach vind het prima
Oud 17-04-2002, 16:29
Verwijderd
Mijn broer is iets anders qua kleding, gigantisch veel arrow-overhemden maar hij heeft ook 2 gruwelijk lelijke versace overhemden geloof ik (zie mijn broer niet zo vaak, zit in Duitsland) maar hij heeft er altijd een spijkerbroek of een net te nette broek..

Met muziek zijn we voor een deel hetzelfde en voor een deel ook weer niet... mijn broer is meer richting de trance enzo en ik meer richting nederlandstalige muziek.

foto van mijn broer (na een nacht lang doorhalen dus let neit op de
http://ftpplace.homeip.net/images/bas.jpg

Betere foto van mijn broer de baby op de foto is trouwens michelle denise, het liefste nichtje van de hele wereld

Laatst gewijzigd op 17-04-2002 om 16:41.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:30
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Mijn zusje is 11, en laat zich heel erg beïnvloeden door haar klasgenootjes ( groep 8 ).
Ze zei vaak tegen mij van "goh, wat zie je er leuk uit" (), maar sinds ik met mijn schotse rokje+netpanty's bij haar op school ben gekomen lachen ze haar uit OM MIJ ( nou ja, best invloedrijke klas dus ). en daarom draagt ze nu niet meer mijn oude broeken ( ze heeft mijn jynx broek gejat ), omdat ze bang is dat zij ook uitgelachen wordt.

Maar eigenlijk vind ze het wel gaaf wat ik aandoe ( meestal dan ), en ik denk dat haar kledingstijl nog heel erg beïnvloed wordt door haar klasgenoten, wat echt heel jammer is. Want dat zijn allemaal van die Coolcat meisjes.

Haar muzieksmaak laat ze ook heel erg beïnvloeden, ze luistert voornamelijk naar top40 e.d. Maar sommige muziek die ik op de pc draai vind ze ook wel leuk ( JammahTammah )

Helaas heeft ze ( nog ) geen eigen smaak ontwikkeld, maar dat komt wel, als ze eenmaal op de middelbare school zit
Oud 17-04-2002, 16:33
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Och mijn broertje houdt ook wel beetje van dezelfde dingen en kleding als ik. We kunnen dan wel nix van elkaar lenen, maar als hij iets koopt wil ie altijd weten wat ik er van vind, dat is wel belangrijk voor hem (wel cool hihi)

Qua muziek liggen we wel verschillend... daz wel irri maar jaah...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:54
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben 'n zus van 22 en daar lijk ik sprekend op, vinden de meeste. Sommigen vragen soms wel eens of we tweelingen zijn (vind ik dan wel weer 'n beetje overdreven )

Qua kledingstijl lijk ik best wel veel op m'n zus. Alleen zus koopt naar mijn idee haar broeken altijd net 'n maatje te klein We hebben dezelfde maat en vaak dragen we ook truitjes van elkaar. Ik heb niet echt 't idee dat ik m'n zus na doe, in kleding iig niet. Vaak koopt ze kleding (bijv. een kanariegelebroek )waarvan ik denk dat trek je toch niet aan. Als 't om kleding gaat denk ik meer dat m'n zus mij na doet, want de laatste tijd trekt ze steeds vaker van mij iets aan. Ik vind 't niet vervelend dat ze dezelfde kleren heeft als mij, alleen soms wel irritant als je ineens weer 'n truitje mist ofzo en dat dan bij m'n zus ligt.

Bij gedrag denk ik dat ik m'n zus wel na doe af en toe, dat komt denk ik omdat ze 6,5 jaar ouder is en dan kijk ik er toch wel 'n beetje tegen op denk ik. Karakter zijn we weer helemaal verschillend.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:32
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mijn broertje *blub*
Jouw broertje heeft geweldige krullen!

Mijn zusje lijkt best wel op mij qua kledingsstijl. Alleen zij kleedt zich iets "hipper", meer Diesel en iets aparter. Ik vind het juist heel gaaf dat me zusje wat dat betreft op me lijkt. Alle make-up en sommige sieraden delen we, en we kunnen ook shirtjes van elkaar lenen. Af en toe gaan we ook samen de stad in.

Mijn broertje lijkt ook op me, al kleed hij zich iets minder studentikoos. Hij is ook pas 12, dus dat komt goed
Meestal draagt-ie spijkerbroeken met een leuke rugbytrui of overhemd. Dat is stoer, ik neem wel eens een trui voor hem mee uit de stad. Het is gaaf om hem af en toe een beetje aan te kleden
Oud 17-04-2002, 18:00
Esmée
Esmée is offline
Mijn zusje Fleurien is nu 13 (14 over een maandje) en ze heeft echt dezelfde stijl en smaak als ik. Ze is niet zo heel veel kleiner dan ik, en we lenen ook best vaak kleding uit aan elkaar, handig toch Ze is lichter (donkerblond) en wat steviger dan ik maar voor de rest lijken we echt heel veel op elkaar en dat vind ik juist wel tof
Oud 17-04-2002, 18:05
AtHell
AtHell is offline
mijn zusjes zijn echt mavo dozen (n/o) en zien er qua kleding ook niet uit.
Oud 17-04-2002, 18:47
xsten
xsten is offline
Gelukkig heeft m'n broertje wel ongeveer dezelfde stijl als ik. Hij kleedt zich meestal iets stoerder, maar over t algemeen hebben we wel dezelfde soort stijl.
Hij leent ook vaak kleren van me. Al m'n G-stars ben ik bijvoorbeeld kwijt en m'n Rl overhemden zijn ook vaak zoek. Rugbyshirts vindt ie van mij vaak ook wel zo mooi dat ie ze zichzelf toe eigent.
Ik ga ook vaak met hem shoppen omdat ie altijd mijn advies wil over kleren.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:20
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
Citaat:
AtHell schreef:
mijn zusjes zijn echt mavo dozen (n/o) en zien er qua kleding ook niet uit.
whehehe... vet !

bij ons hebben de 'mavo dozen' altijd de kraagjes up...
en gaastra jassen en lakschoentjes en dat soort nep kakshit aan...
Oud 17-04-2002, 19:26
maudje
maudje is offline
Mijn broertje en ik lijken in alles vrij veel op elkaar. We dragen dezelfde soort kleren. We gaan best vaak samen winkelen, heel gezellig echt.
Muziek smaak is bij ons ook vrijwel hetzelfde. Ik fiets altijd met hem naar hockey, zingen altijd acda en de munnik op de fiets. Terwijl ik hem ook vaak tegenkom met feestjes en ik dan net zo goed een hele avond dansend met hem kan doorbrengen.
We vinden dezelfde dingen leuk, gaan zomers samen zeilen en we hockeyen allebei.
Ik kan heel goed met hem opschieten.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:31
Ninnoc
Ninnoc is offline
nee mijn zusjes hebben niet dezelfde stijl en zijn in practisch alle andere obzichten ook totaal anders. Dat zorgt voor vrij veel botsingen, maar goed ik kan het qua familie eigenlijk alleen maar met een oma vinden.
Oud 17-04-2002, 19:42
Faery
Faery is offline
M'n oudere broer (17) wor nu best wel casual/kak. Op sig best mooi eik (jah ), hoewel ik dur niet aan moet denken zelf in een roze polo rond te lopen. (muziek: trance ofsow)

M'n jongere broertje(13).. mjah.. zoekt iets . Hij heeft periodes dat ie dolgraag wijde kleding wil, maar momenteel issie verliefd op turkensloffen en dergelijke. Ofzo Hij doet maar. (muziek: top40, trance, en sins een week ofsow ineens ook weer blackmetal en punk)

Me zusje.. mja.. dat is echt 't typische 11-jarige-britneykind ofzo. Ze had zelfs laatst van die hoela-hoep oor ringen gekogt, maar haar oren gingen durvan irriteren *gniffelt*

.. zoiets

geen lijkt dur echt op me, hoewel me broertje soms in de buurt komt qua muzieksmaak.
Oud 17-04-2002, 19:49
Floosje
Floosje is offline
mn zus van 17 heeft wel een beetje dezelfde smaak als ik en dat vind ik juist leuk. Vooral qua muziek en opvattingen denken we vaak hetzelfde.
Met kleding ben ik wat meer "alto" en zij soms wat netter. Maat toch wel vaak hetzelfde. We gaan ook vaak samen winkelen en dan kopen we toch wel in hetzelfde soort winkels.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:41
jezzie_lost
jezzie_lost is offline
hmmz een paar jaar geleden kon ik me doodergeren als me broertje me napraatte en alles leuk vond wat ik leuk vond.. we ziteen nu nog steeds heel dicht bij elkaar met stijlen enzow..
ik vind het nu helemaal niet erg mee en vind het juist leuk..
ik jat af en toen een broek van hem en andersom. en we luisteren elkaars cd's. ik denk dat de mensen die het super erg vinden dat hun broertje en/of zusje hun nadoen omdat ze bang zijn niet meer speciaal te zijn.

peace
Oud 17-04-2002, 22:03
Verwijderd
mijn broertje gaat nou ineens dezelfde weg, hij heeft ineens een skateboard en houdt ineens van mijn muziek enzo... ik vind het wel geinig eigelijk
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 22:58
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
mijn broer (19) heeft ABSOLUUUT niet dezelfde stijl ensow als mij.. vink jammer.

hij is heel netjes en ik ben "een zwerver"

ik vind het jammer, want ik zou het leuk vinden om met iemand die in je huis woont cd's te wisselen, posters te kopen en kleren uit te zoeke
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 23:29
Verwijderd
Toch jammer dat ik geen broertjes of zusjes heb
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 23:45
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ik voed mijn 11-jarige broertje op tot lief punkertje...
sgattig he???
Oud 18-04-2002, 10:06
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
Ik voed mijn 11-jarige broertje op tot lief punkertje...
sgattig he???
nee
Oud 18-04-2002, 10:08
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Mijn zusje van 12 doet wat ze zelf wil... ik heb er in directe zin niks op in te brengen.
Ze begint een 'beetje' op maartje lijken
Maartje heeft een slechte invloed dus
Oud 18-04-2002, 11:10
vixen
vixen is offline
hell, mijn tweelingzus heeft oowk dezelfde stijl als ik en das wel kewl want dan heb ik dubbel zoveel kleren
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:27
eztah
eztah is offline
Mmm, ik zou het wel leuk vinden als mijn zusje andere kleertjes zou dragen...
Het 'begint' nu een beetje, ze heeft een paar wijde broeken, wil dreads en luistert naar de Dead Kennedys

Ik laat haar dus wel wat muziek horen of zeg wat ik denk dat haar leuk staat, maar ze gaat toch haar eigen gang. En dat moet ook. Het zou niet coel zijn als het een kloon van mij wordt..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten